
Ford Capri MKIII Versenygép
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Aaaaaaaaa..... 

Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Oda lesz a szép fekete sárvédőmFEFE wrote:Fényezés előkészítés vette kezdetét.

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Csak én nem látom a méretezett ábrán az eltolás mértékét? 

- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
nem, nincs ott, de nem is kell. ha megnézed azokat a képeket, amiket korábban linkeltem, azon olyan van, hogy megy egy darab a dogfék felfogató lemez helyére, a 4 csavart jó hosszúra cserélik, és hátulról csavarozzák rá (a difi közepe felöl) a hosszu csavarokra a kis fémdarabot, aminek a vastagsága határozza meg hogy hova kerül a féknyereg. A nagy előnye szerintem ennek a megoldásnak az, hogy csak vágni kell a cuccot, nem kell marógépen dolgozni.Süni wrote:Csak én nem látom a méretezett ábrán az eltolás mértékét?
és nem kell belőle külön jobb és bal oldali...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Nincs sajna ennyi kép van csak.Tibi wrote:Natalie, nincs másik nézet erről a szerkezetről ?

- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Ma Tibi úrral kinyitottuk a NASA titkos laborját, és méréseket végeztünk sierra hátsó tárcsa vs capri híd ügyben. A tanulságok:
- sierra tárcsát használva, a Gabe által linkelt vas mélységi különbsége 5mm kell hogy legyen. az én általam linkelt megoldás szerint csak ki kell vágatni a Gabe féle rajzot egy kb 10mm-s lemezből, és hátulról felcsavarva kell a tartó konzol és a féknyereg közé 3mm távtartó. Valamelyik nap berajzolom a gépbe, és méretpontosan nyomtatok egyet belőle, hogy ki lehessen próbálni, hogy a magassága ennek a konzolnak jó e a sierra hátsó tárcsához.
- ami nagyobb baj az az, hogy ugyanúgy mint a sierra első féknél, a gyári lemez vagy vékony alu 13" kerék nem megy fel ezzel a fékkel. 7 col vagy a fölötti alu az jó, vagy 14" ill 15"-s felni használata. fényképek lentebb. Nem tudom nektek milyen a széles lemez felni, ha olyan egyenes a belseje mint amivel mi próbáltuk, abba bele fog érni a nyereg.
ha van kérdés ne kiméljetek....
- sierra tárcsát használva, a Gabe által linkelt vas mélységi különbsége 5mm kell hogy legyen. az én általam linkelt megoldás szerint csak ki kell vágatni a Gabe féle rajzot egy kb 10mm-s lemezből, és hátulról felcsavarva kell a tartó konzol és a féknyereg közé 3mm távtartó. Valamelyik nap berajzolom a gépbe, és méretpontosan nyomtatok egyet belőle, hogy ki lehessen próbálni, hogy a magassága ennek a konzolnak jó e a sierra hátsó tárcsához.
- ami nagyobb baj az az, hogy ugyanúgy mint a sierra első féknél, a gyári lemez vagy vékony alu 13" kerék nem megy fel ezzel a fékkel. 7 col vagy a fölötti alu az jó, vagy 14" ill 15"-s felni használata. fényképek lentebb. Nem tudom nektek milyen a széles lemez felni, ha olyan egyenes a belseje mint amivel mi próbáltuk, abba bele fog érni a nyereg.
ha van kérdés ne kiméljetek....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Lehet rosszul látom de nem volna ezért jobb az escort tárcsa ??
Az mintha "mélyebbre" helyezné a nyerget.
S így csak egy kicsot kellne a konzolon alakítani.
S még mindig csak vágni heggeszteni kellene.
Az mintha "mélyebbre" helyezné a nyerget.
S így csak egy kicsot kellne a konzolon alakítani.
S még mindig csak vágni heggeszteni kellene.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Ha minden igaz jól látod. Majd azt is felpróbáljuk.Natalie Driver Gabe wrote:Lehet rosszul látom de nem volna ezért jobb az escort tárcsa ??
Az mintha "mélyebbre" helyezné a nyerget.
1980 Capri MK3
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Az alátétek a dobféktartó lemez helyén 4mm vastagok összesen ha jól emlékszek, nem három mint az eredeti lemez.
1980 Capri MK3
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Akkor jól sejtettem.Tibi wrote:Ha minden igaz jól látod. Majd azt is felpróbáljuk.Natalie Driver Gabe wrote:Lehet rosszul látom de nem volna ezért jobb az escort tárcsa ??
Az mintha "mélyebbre" helyezné a nyerget.
A papinál ezt a nyerget egy egyenes lemez tartja de ott 16"os felni van , tehát esély sincs hogy beleérjen.
Az a fék a kókusz gépérő jött.
Csak azt nem tudom hogy ő milyen görgőgön haladt hogy nem ért bele.
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Én is ugyanerre jöttem rá ,hasonló módon kísérleteztem ,de egy lépéssel előrébb járok,talán ahétvégére elkészül a konzol .
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Még nem akarom elkiabálni azt ami nem biztos, de egy -két megállapítás már az ,pl csak az egyes felninek egyenes a belső felfekvő felülete ,a többi capri felni domború ,egy probléma megoldva ,az alufelnivel ahogy Bogyó is írta más a helyzet ,pl a pöttyös labda csont nélkül elfér semmibe nem ér bele ,sehol ,de az nekünk kicsi.