
Marci Caprija
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Re: Marci Caprija
jó képek, nekem is az üzletek előtti "retró" kép tetszik a legjobban 

- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: Marci Caprija
zsír a küszöbdíszléc. miről van újítva?
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Homasitás, méterben vehető gagyi cucc... de még ez a legkevésbe feltűnően gagyi a kocsin.tomtom wrote:zsír a küszöbdíszléc. miről van újítva?
Ideje lenne foglalkoznom az autómmal...

Ford Capri 1978 2600 GT :D
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Ritkán írok az autóról, mert ritkán történik vele valami... de most úgy tűnik lesz vmi.
A szitu az, h most végzek a fősulin, gépészen, és ugye kell vmi szakdogát összehozni, és mindenképp szerettem volna összehozni a szükségest a hasznossal, és az tűnt a legjobb megoldásnak, hogy csináljunk vmit a gazdaságosabb üzemeltetés elérése érdekében... mert sose fogyasztott annyit az autó, amennyit szerettem volna... meg mostanában kezdett eléggé elegem lenni a k-jetből, mert többször megszivatott... Ugyh végül úgy alakult, h átépítjük a 2.8-ast K-jetről EFI-re. Konkrétan a 2.9-es injektorokkal, és ECU-val, map szenzorral lesz összehozva, és hála Istennek lett elég könnyen 2.8 EFI szívósor, meg pillangószelep, meg gyújtás is, úgyhogy még farigcsálni sem kell, aminek külön örülök.
Persze meg kell említenem Bogyó úr segítőkészségét, aki nélkül biztos nem menne!
Szóval ma került hozzám pár cucc, amiket meg kell pucolásznom... és mivel úgy is dokumentálnom kell mindent a szakdoga miatt, ezért lehet, h rakok föl ide is képeket... ha lesz rá energiám.
És mivel meg szerettem volna venni egy nagyon szép kis MKI Fiestát, amiről aztán jól lecsúsztam, úgyh úgy döntöttem, h inkább abból a pénzből rendbe rakok a kocsin egy-két dolgot... aztán a végén talán még egy egész jó autó lesz belőle...
A szitu az, h most végzek a fősulin, gépészen, és ugye kell vmi szakdogát összehozni, és mindenképp szerettem volna összehozni a szükségest a hasznossal, és az tűnt a legjobb megoldásnak, hogy csináljunk vmit a gazdaságosabb üzemeltetés elérése érdekében... mert sose fogyasztott annyit az autó, amennyit szerettem volna... meg mostanában kezdett eléggé elegem lenni a k-jetből, mert többször megszivatott... Ugyh végül úgy alakult, h átépítjük a 2.8-ast K-jetről EFI-re. Konkrétan a 2.9-es injektorokkal, és ECU-val, map szenzorral lesz összehozva, és hála Istennek lett elég könnyen 2.8 EFI szívósor, meg pillangószelep, meg gyújtás is, úgyhogy még farigcsálni sem kell, aminek külön örülök.

Persze meg kell említenem Bogyó úr segítőkészségét, aki nélkül biztos nem menne!
Szóval ma került hozzám pár cucc, amiket meg kell pucolásznom... és mivel úgy is dokumentálnom kell mindent a szakdoga miatt, ezért lehet, h rakok föl ide is képeket... ha lesz rá energiám.

És mivel meg szerettem volna venni egy nagyon szép kis MKI Fiestát, amiről aztán jól lecsúsztam, úgyh úgy döntöttem, h inkább abból a pénzből rendbe rakok a kocsin egy-két dolgot... aztán a végén talán még egy egész jó autó lesz belőle...

Ford Capri 1978 2600 GT :D
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Marci Caprija
Sok sikert a projekthez!! Egyebkent a Bankin vegzel? Akkor irigyellek, en tavaly szeptemberben kezdtem 

Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Ja a bánkin végzek... elég izgi, hogy mást ne mondjak...
Neked meg sok kitartást... gondolom nem kell ehhez se hozzátennem semmit...

Neked meg sok kitartást... gondolom nem kell ehhez se hozzátennem semmit...

Ford Capri 1978 2600 GT :D
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: Marci Caprija
...ha van tárgy vagy tanár amihez, akihez segítség kell szólj, hátha tudokdaytona wrote:Sok sikert a projekthez!! Egyebkent a Bankin vegzel? Akkor irigyellek, en tavaly szeptemberben kezdtem

"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Marci Caprija
Az se ma volt amikor Bánki logot akartam csináltatni a felnikupakokra...



Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Marci Caprija
nyujoe wrote:...ha van tárgy vagy tanár amihez, akihez segítség kell szólj, hátha tudokdaytona wrote:Sok sikert a projekthez!! Egyebkent a Bankin vegzel? Akkor irigyellek, en tavaly szeptemberben kezdtem
Oooooo, lassuk csak......


Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Marci Caprija
Koszi!! Hat nem, nyomatom ezerrel. Melo mellett van mit csinalni...levelboss wrote:Ja a bánkin végzek... elég izgi, hogy mást ne mondjak...![]()
Neked meg sok kitartást... gondolom nem kell ehhez se hozzátennem semmit...

Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Marci Caprija
Te is, fiam Brutus?proteus wrote:Az se ma volt amikor Bánki logot akartam csináltatni a felnikupakokra...![]()

Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Marci Caprija
Az volt nekem a katonaság.daytona wrote:Te is, fiam Brutus?proteus wrote:Az se ma volt amikor Bánki logot akartam csináltatni a felnikupakokra...![]()

Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Na gyerekek, voltam ma teljesítménymérésen a Caprival...
Hát elég szörnyű adatok jöttek ki... amit csak azért nem bánok, mert pont az a célom, h lecseréljem az egészet.
A helyzet az, h valamiért teljesen el van szegényedve a keverékem, ami abban nyilvánul meg, h a lambda értékem 1,1 fölötti csőgázon is, a CO% értékem, meg 0,2 körül van... de hát ugye K-jet... kb örülök, ha működik. A teljesítmény adatok úgy alakultak 4. sebességi fokozatban, h a maximális kerékteljesítményem 4900-on 85,2 PS, a motorteljesítmény maximum 5300-on 117 PS, a max nyomatékom meg 163 Nm 3900-on. A maximális sebességem pedig 6100-as fordulaton 4-ben 173,4 km/h.
Fogyasztást nem tudtunk mérni, de tök mindegy is, ha ilyen szar az egész. A dolgohoz hozzátenném, h kb fél éve volt a kocsi Bandi bánál a K-jettel, amit gázelemzővel lőtt be... sztem nem ezek a CO értékek voltak rajta akkor.
Nagyon kíváncsi leszek, h milyen lesz ezek után az EFI-vel!

A helyzet az, h valamiért teljesen el van szegényedve a keverékem, ami abban nyilvánul meg, h a lambda értékem 1,1 fölötti csőgázon is, a CO% értékem, meg 0,2 körül van... de hát ugye K-jet... kb örülök, ha működik. A teljesítmény adatok úgy alakultak 4. sebességi fokozatban, h a maximális kerékteljesítményem 4900-on 85,2 PS, a motorteljesítmény maximum 5300-on 117 PS, a max nyomatékom meg 163 Nm 3900-on. A maximális sebességem pedig 6100-as fordulaton 4-ben 173,4 km/h.
Fogyasztást nem tudtunk mérni, de tök mindegy is, ha ilyen szar az egész. A dolgohoz hozzátenném, h kb fél éve volt a kocsi Bandi bánál a K-jettel, amit gázelemzővel lőtt be... sztem nem ezek a CO értékek voltak rajta akkor.
Nagyon kíváncsi leszek, h milyen lesz ezek után az EFI-vel!

Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: Marci Caprija
Hol mérette az Úr?levelboss wrote:Na gyerekek, voltam ma teljesítménymérésen a Caprival...Hát elég szörnyű adatok jöttek ki... amit csak azért nem bánok, mert pont az a célom, h lecseréljem az egészet.
A helyzet az, h valamiért teljesen el van szegényedve a keverékem, ami abban nyilvánul meg, h a lambda értékem 1,1 fölötti csőgázon is, a CO% értékem, meg 0,2 körül van... de hát ugye K-jet... kb örülök, ha működik. A teljesítmény adatok úgy alakultak 4. sebességi fokozatban, h a maximális kerékteljesítményem 4900-on 85,2 PS, a motorteljesítmény maximum 5300-on 117 PS, a max nyomatékom meg 163 Nm 3900-on. A maximális sebességem pedig 6100-as fordulaton 4-ben 173,4 km/h.
Fogyasztást nem tudtunk mérni, de tök mindegy is, ha ilyen szar az egész. A dolgohoz hozzátenném, h kb fél éve volt a kocsi Bandi bánál a K-jettel, amit gázelemzővel lőtt be... sztem nem ezek a CO értékek voltak rajta akkor.
Nagyon kíváncsi leszek, h milyen lesz ezek után az EFI-vel!
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Marci Caprija
Itten e:
http://teljesitmenymeres.hu/a_geprol_es_a_meresrol.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Budakalász...
Jófejek nagyon. A szaki, aki a gépet kezelte, eléggé vágta a k-jetet is, csipázza a régi vasakat... mesélte, h annó épített a ladájába k-jetet, és ő volt vele a király. Aszonta, h "3-ban is füstölt!"
http://teljesitmenymeres.hu/a_geprol_es_a_meresrol.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Budakalász...
Jófejek nagyon. A szaki, aki a gépet kezelte, eléggé vágta a k-jetet is, csipázza a régi vasakat... mesélte, h annó épített a ladájába k-jetet, és ő volt vele a király. Aszonta, h "3-ban is füstölt!"

Ford Capri 1978 2600 GT :D