Hátsó laprugó, az örök probléma
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
semmi bonyolult, a hatso resz mozog, oda 13-as *villaskulcs eleg, az eleje egy kicsit bonyolultabb, de nem sokkal. oda kivulrol egy 24-es *kulcs, belulre a kipufognal egy 16-os kulcs vagy ha elfer, racsni.
csavarlazito nem art elotte:)
hiaba ivesebb az uj, mivel a hatso felfuggesztese mozog, ezert ossze tudod majd rakni.
csavarlazito nem art elotte:)
hiaba ivesebb az uj, mivel a hatso felfuggesztese mozog, ezert ossze tudod majd rakni.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
ird azt hogy kell a pénz tovább faragni a caprit, azt jobban elhisszükCAPRI-3 wrote:van most megint lapolt tuti laprugó, 5 lappal, erősítva, szépen áll, egyforma, 10 pénzért vihető.
gyorsan találjátok ki, mert aztán megint nem lesz és mindenkinek akkor jut majd eszébe, amikor mehet 20ezrekért a vörösékhez csináltatni.
csak szólok, na:)



"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
nem az én pénzem, mert nem az én laprugóm, de amúgy igen, kéne a pénz. én csak azért szólok, mert mindíg akkor jut eszébe a delikvenseknek a vásárlás, amikor már nincs meg a cucc rég.bogyo28 wrote:ird azt hogy kell a pénz tovább faragni a caprit, azt jobban elhisszükCAPRI-3 wrote:van most megint lapolt tuti laprugó, 5 lappal, erősítve, szépen áll, egyforma, 10 pénzért vihető.
gyorsan találjátok ki, mert aztán megint nem lesz és mindenkinek akkor jut majd eszébe, amikor mehet 20ezrekért a vörösékhez csináltatni.
csak szólok, na:)![]()
![]()
pl volt ez a T9 váltóval, a 2.8i fékekkel, a stabkarral, most meg az autómata váltón gondolkodnak 3-an... ilyen cuccok ritkán vannak, én pl majd 2 hónapig zsíroskenyereztem a BBS felnik megvétele miatt. van amit nem szabad kihagyni.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
van itt pár apróság, amit egyik igen lelkes munkatársunk készített. ez van a több lapos laprugon, és ha valaki esetleg nem tudna már mit tenni az auto alá, mert már minden tök fasza, akkor itt egy kis extra optikai tuning, ami dob az auto látványán alulrol. Ha kell tud az ember még készíteni belőle, bár ennél gondolom van fontosabb dolog is az auton álltalában.
a képek:



remélem látszik a képeken, hogy tükrös a felület, és savállo anyagból készült a picike...
a képek:



remélem látszik a képeken, hogy tükrös a felület, és savállo anyagból készült a picike...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Na ezt sas!
BIM RUGÓIPARI, KERESKEDELMI ÉS SZOLGÁLTATÓ KFT.
CÍM: 1103 BUDAPEST, CSERKESZ U. 64-66.
LEVÉLCÍM: 1475 BUDAPEST Pf.396.
TEL: (36-1)260-6399
TEL/FAX: (36-1)262-5924
E-MAIL: bim@bim.hu
http://www.bim.hu
Lehet ismeritek, lehet, már volt szó róla itt is, nem olvastam végig a topicot.
6-8000fT+ÁFA/DARAB ÁRAT MONDTAK ELSŐ SPIRÁLRUGÓRA!!!
Olyan magas és kemény, amilyet akarsz!!!
Minden elképzelhető rugóval kapcsolatos dologgal foglalkoznak!!!
Üdv!
BIM RUGÓIPARI, KERESKEDELMI ÉS SZOLGÁLTATÓ KFT.
CÍM: 1103 BUDAPEST, CSERKESZ U. 64-66.
LEVÉLCÍM: 1475 BUDAPEST Pf.396.
TEL: (36-1)260-6399
TEL/FAX: (36-1)262-5924
E-MAIL: bim@bim.hu
http://www.bim.hu
Lehet ismeritek, lehet, már volt szó róla itt is, nem olvastam végig a topicot.
6-8000fT+ÁFA/DARAB ÁRAT MONDTAK ELSŐ SPIRÁLRUGÓRA!!!
Olyan magas és kemény, amilyet akarsz!!!
Minden elképzelhető rugóval kapcsolatos dologgal foglalkoznak!!!
Üdv!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Én így oldottam meg a hátsó szilentet
http://www.fordcapri.hu/forumkep/szszaby45.jpg
A hossza is több 2 centivel így emel rajta egy kicsit
http://www.fordcapri.hu/forumkep/szszaby45.jpg
A hossza is több 2 centivel így emel rajta egy kicsit
Ford Capri MkI Essex
ubazz, ezzel élmény lesz autózni....szszaby wrote:Én így oldottam meg a hátsó szilentet
http://www.fordcapri.hu/forumkep/szszaby45.jpg
A hossza is több 2 centivel így emel rajta egy kicsit
kiváncsi leszek a tapasztalatokra, mert eszembe már nekem is jutott, de az angol oldalakon nagyon lebeszéltek róla.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Mi a probléma ezzel? Mit mondak róla?CAPRI-3 wrote: ubazz, ezzel élmény lesz autózni....
kiváncsi leszek a tapasztalatokra, mert eszembe már nekem is jutott, de az angol oldalakon nagyon lebeszéltek róla.
A féderhez nem nyultam csak a kar hosszabb. 9 cm volt a gyári ez pedig 11 cm
Terepjárokon elöszeretettel használják hasmagasság növelés szempontjából nálunk több Hiluxon volt ilyen szett amit készen lehetett venni, nem volt rá semmi panasz nem nyirta a szilenteket sem jobban mint a gyári megoldás
Ford Capri MkI Essex
konkrétan kirázza a beled, áthozza a futómű rezonanciáit és a laprugó törésében is ludas lehet. én nem a kiemelésről beszélek, hanem arról a fémpogácsáról a szilent helyén.
de mondom, semmi tapasztalatom, ezért várom a tieid. nekem csak mondták az okosok odaátról:)
ém most ültettem és keményítettem a sierrát, plusz benne van ugye a versenyülés, hát azzal már szinte használhatatlan közúton, nemhogy ha a szilentek helyén is fém lenne 8) pedig lehet lesz
de mondom, semmi tapasztalatom, ezért várom a tieid. nekem csak mondták az okosok odaátról:)
ém most ültettem és keményítettem a sierrát, plusz benne van ugye a versenyülés, hát azzal már szinte használhatatlan közúton, nemhogy ha a szilentek helyén is fém lenne 8) pedig lehet lesz

- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
A kép ugy látom egy kicsit csalóka lett.CAPRI-3 wrote:konkrétan kirázza a beled, áthozza a futómű rezonanciáit és a laprugó törésében is ludas lehet. én nem a kiemelésről beszélek, hanem arról a fémpogácsáról a szilent helyén.
de mondom, semmi tapasztalatom, ezért várom a tieid. nekem csak mondták az okosok odaátról:)
ém most ültettem és keményítettem a sierrát, plusz benne van ugye a versenyülés, hát azzal már szinte használhatatlan közúton, nemhogy ha a szilentek helyén is fém lenne 8) pedig lehet lesz
A fémpogácsa nem fémpogácsa hanem ebben van a szilent. A Capri féderszemének az átmérője 48mm az új szilent pedig 30mm azért látod azt a közbetétet átalakítót.
Azért csináltam ezt mert az új sütütt szilent az első szembe 5500/db-ba került a hátsó megoldás oldalanként 2500 és szilentet bármikor tudok szerezni kispénzért bele.
Ford Capri MkI Essex