KENT
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
KENT
méltatlanul mellőzött téma hiánypótlásaként nyitom ezt a topicot, továbbá azért, mert prefect sporttárssal egy kis átfogóbb felújítást tervezünk -most még csak a gondolati szintnél tartunk- az ő kis 1.3 ohv-án.
amennyiben akad, aki volt annyira elvetemült, hogy ilyen kis fűnyíróba időt, energiát ölt, talán segítségünkre lehet.
első kérdésem, hogy fiesta motorok cm3-től függetlenül lehetnek-e donorok a vezérlés tekintetében? (himbasor, emelőrudak, emelőtőkék)
illetve tapasztalati dolgok érdekelnének, hogy ne ugorjunk rá olyan árnyékra, amire már más igen.
amennyiben akad, aki volt annyira elvetemült, hogy ilyen kis fűnyíróba időt, energiát ölt, talán segítségünkre lehet.
első kérdésem, hogy fiesta motorok cm3-től függetlenül lehetnek-e donorok a vezérlés tekintetében? (himbasor, emelőrudak, emelőtőkék)
illetve tapasztalati dolgok érdekelnének, hogy ne ugorjunk rá olyan árnyékra, amire már más igen.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: KENT
az én egyetlen tudásom a témában, hogy nem metrikus csavarokkal dolgozik ez a fűnyíró...tomtom wrote:méltatlanul mellőzött téma hiánypótlásaként nyitom ezt a topicot, továbbá azért, mert prefect sporttárssal egy kis átfogóbb felújítást tervezünk -most még csak a gondolati szintnél tartunk- az ő kis 1.3 ohv-án.
amennyiben akad, aki volt annyira elvetemült, hogy ilyen kis fűnyíróba időt, energiát ölt, talán segítségünkre lehet.
első kérdésem, hogy fiesta motorok cm3-től függetlenül lehetnek-e donorok a vezérlés tekintetében? (himbasor, emelőrudak, emelőtőkék)
illetve tapasztalati dolgok érdekelnének, hogy ne ugorjunk rá olyan árnyékra, amire már más igen.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: KENT
És asszem 4 hengeresBogyo28 wrote:az én egyetlen tudásom a témában, hogy nem metrikus csavarokkal dolgozik ez a fűnyíró...tomtom wrote:méltatlanul mellőzött téma hiánypótlásaként nyitom ezt a topicot, továbbá azért, mert prefect sporttárssal egy kis átfogóbb felújítást tervezünk -most még csak a gondolati szintnél tartunk- az ő kis 1.3 ohv-án.
amennyiben akad, aki volt annyira elvetemült, hogy ilyen kis fűnyíróba időt, energiát ölt, talán segítségünkre lehet.
első kérdésem, hogy fiesta motorok cm3-től függetlenül lehetnek-e donorok a vezérlés tekintetében? (himbasor, emelőrudak, emelőtőkék)
illetve tapasztalati dolgok érdekelnének, hogy ne ugorjunk rá olyan árnyékra, amire már más igen.

- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: KENT
nos, ezt sajnos mi is megtapasztaltuk kb 3 éve, amikor kapott egy kis gyűrűzést. egy kipuff tőcsavart le kellett gyártatnunk. kifele metrikus, befele zollos.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: KENT
Ha gondolod megkérdezem a Fiesta fórumon... http://www.fiestaklub.hu/forum/" onclick="window.open(this.href);return false;
Szabyk lehet a tudója...
Ez a motor Capriba lenne?
Szabyk lehet a tudója...

Ez a motor Capriba lenne?

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: KENT
attól függ, milyen Fiesta motorról beszélünk. Az MK1-ben még akadt Kent motor. A későbbiekben Valencia motor volt, ezeknek csak a vezérműlánca, illetve a vezérlés fogaskerekei egyeznek a Kenttel, minden más alkatrészük nem csereszabatos.
Jól gondoljátok meg a Kent javítását, nagyon drága hozzá az alkatrész, és nehezen beszerezhető.
Általában a hengerfal szokott hordósra kopni, javításához ugye kellenek új dugattyúk. Ez annyiba kerül, amennyiből belelógatsz egy 2.0 Pintot.
(Múlt héten adtam el két 1.6-os, és egy 1.3-as komplett Kent fejet....
)
Jól gondoljátok meg a Kent javítását, nagyon drága hozzá az alkatrész, és nehezen beszerezhető.
Általában a hengerfal szokott hordósra kopni, javításához ugye kellenek új dugattyúk. Ez annyiba kerül, amennyiből belelógatsz egy 2.0 Pintot.
(Múlt héten adtam el két 1.6-os, és egy 1.3-as komplett Kent fejet....

- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: KENT
Az essex is ilyen, abban sincs egy metrikus csavar se.Bogyo28 wrote: az én egyetlen tudásom a témában, hogy nem metrikus csavarokkal dolgozik ez a fűnyíró...
Ford Capri MkI Essex
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: KENT
ó, jessz!Pudva wrote:Ha gondolod megkérdezem a Fiesta fórumon... http://www.fiestaklub.hu/forum/" onclick="window.open(this.href);return false;
Szabyk lehet a tudója...![]()
Ez a motor Capriba lenne?
nem lenne rossz, oda nem vagyok beregelve.
egyébként nagy szükség lenne nívópálca tartó csőre is.
ez a moci most is capriba van, és jó is. nem gondolnátok, hogy mennyire kis pörgős. egyik pintóm se ment annyira, mint ez. meg merem kockáztatni, hogy az 1.6 gyári pintácsot keresztbe lenyeli.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: KENT
igen olvastam, de nem sikerült elrettentenedSüni wrote:Ha 70 lovas, akkor simán.tomtom wrote: meg merem kockáztatni, hogy az 1.6 gyári pintácsot keresztbe lenyeli.
Amit írtam, olvastad?

legutóbbi szétszedésnél azért döntöttünk úgy, hogy nem furatunk, mert nem volt (nagy) váll a hengerfalon. igazából most is csak a vezérlésre feküdnénk rá, mert erő van benne, fogyasztás - tudtommal- jó, csak a szelephangok nagyok, beállítás után röviddel újra csattognak, vagy nem nagyon csökkennek.
új veztengelyünk már van

himabsorra, esetleg + emelőrudakra gyúrunk.
(úgy tűnik, hogy akkor ez egy 70 lovas példány...)
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: KENT
Könnyű felismerni a kéttorkú DGV Weberről, meg a 4-2-1 leömlőről.tomtom wrote:igen olvastam, de nem sikerült elrettentenedSüni wrote:Ha 70 lovas, akkor simán.tomtom wrote: meg merem kockáztatni, hogy az 1.6 gyári pintácsot keresztbe lenyeli.
Amit írtam, olvastad?![]()
legutóbbi szétszedésnél azért döntöttünk úgy, hogy nem furatunk, mert nem volt (nagy) váll a hengerfalon. igazából most is csak a vezérlésre feküdnénk rá, mert erő van benne, fogyasztás - tudtommal- jó, csak a szelephangok nagyok, beállítás után röviddel újra csattognak, vagy nem nagyon csökkennek.
új veztengelyünk már van![]()
himabsorra, esetleg + emelőrudakra gyúrunk.
(úgy tűnik, hogy akkor ez egy 70 lovas példány...)
Láncszettet is vegyetek.
(Nem az elrettentésre gondoltam, hanem a Fiesta-Kent vonalra.)
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: KENT
dgv, 4-2-1 stimmel.
túlméretes dugót te sem tudsz?
kacsó-gépet kérdeztem, de csak egyedi gyártású van - minta alapján. árat nem tudtak látatlanban mondani, de a fejvakarászás hosszúságából következtetve meghallottam lelki füleimmel a guruló forintok jellegzetes neszét.
túlméretes dugót te sem tudsz?
kacsó-gépet kérdeztem, de csak egyedi gyártású van - minta alapján. árat nem tudtak látatlanban mondani, de a fejvakarászás hosszúságából következtetve meghallottam lelki füleimmel a guruló forintok jellegzetes neszét.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: KENT
De tudok. Csak épp a Phaeton projectnél azért vetettük el, mert a négy dugó árából össze lett hozva egy 150 lovas 2.0 Pinto.tomtom wrote:dgv, 4-2-1 stimmel.
túlméretes dugót te sem tudsz?
kacsó-gépet kérdeztem, de csak egyedi gyártású van - minta alapján. árat nem tudtak látatlanban mondani, de a fejvakarászás hosszúságából következtetve meghallottam lelki füleimmel a guruló forintok jellegzetes neszét.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: KENT
Azt má' nem eszi meg ?Süni wrote: De tudok. Csak épp a Phaeton projectnél azért vetettük el, mert a négy dugó árából össze lett hozva egy 150 lovas 2.0 Pinto.

Mi az a Phaeton projekt ?
1980 Capri MK3
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: KENT
http://www.ford-klub.hu/forum/viewtopic.php?f=33&t=4241" onclick="window.open(this.href);return false;Tibi wrote:Azt má' nem eszi meg ?Süni wrote: De tudok. Csak épp a Phaeton projectnél azért vetettük el, mert a négy dugó árából össze lett hozva egy 150 lovas 2.0 Pinto.![]()
Mi az a Phaeton projekt ?