MK I 1.5 V4

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: MK I 1.5 V4

Post by Gáborka »

szszaby wrote:Mennyit forog a két akadás közt?
hát szerintem majdnem teljesen :ru:
kb 3/4 fordulatot
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: MK I 1.5 V4

Post by szszaby »

Ha mind a két hengerfejet leszedted akkor csak alul lehet valami. Vezérlés jelen van?
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: MK I 1.5 V4

Post by Gáborka »

hát csak a baloldalit volt idegrendszerem leszedni...
a vezérlést nem néztem azt mondta a gyík hogy ment ezért nem is néztem....az a baj ,hogy ez a része a dolognak kezdi meghaladni hatalmas szakmai tudásomat az autószerelés terén...
mindenesetre köszönöm a segítséget Szabi :pia: :ru:
kb 1 hónap mulva tudok megint lemenni a kicsikéhez akkor összenézem ,hogy mindenhol jelen van-e ,és ha más a gond akkor porrá szedem a blokkot :smt117
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: MK I 1.5 V4

Post by Bogyo28 »

Gáborka wrote:Tiszteletem az uraknak
Érdekes számomra jelenleg megoldhatatlan rémségbe botlottam a szépségem összerakása közben:
kopra összeraktam a motort végre és gondoltam megforgatom a lendkeréknél kulccsal a motort (gyertya ki olaj be biztos ami biztos,az előző tulaj szerint prímán működött...) ,és szépen forgott is egy darabig de utána megállt mint a szög ...visszatekertem visszafele is forog egy darabaig de aztán megakad valamibe ...ez így ment 15 percet aztán leszedtem a hengerfejet hátha valami nem odavaló van benne de ott nem találtam semmit...nem tudom mi lehet a gond ..talán valami hosszú csavar beleér valahova ,vagy beleejtett az elöző lelkes ember valamit ?
Hol érdemes megnéznem és mit ?Mi lehet a gond? :ru: :ru:
én az olajteknőt szedném le, hogy a forgattyús résznél van e valami gebasz...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: MK I 1.5 V4

Post by proteus »

Bele fogsz jönni a szerelésbe, mert bele kell jönnöd, úgysem úszod meg. :twisted:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
Natalie Driver Gabe

Re: MK I 1.5 V4

Post by Natalie Driver Gabe »

de az is lehet hogy a le nem szedett jobb oldali HF alatt rejtőzik a szorulás oka.

De azért az első pajzs le, vezérlés összenéz.
De ha télleg szépen járt akkor a vezérlésnek is a helyén kell lennie.

Bár ez nem jelent semmit mert öcsém Cortniejára is azt mondta a volt tulaj hogy télen neki pöccre indult meg minden.
Bár amikor megvettük 30 percet húzgáltuk a prérin mire elindult s akkor hülyébben járt mint egy orosz karóra.
Múlthéten megnéztük a vezérlését, csak nagyjából 45 Fokkal volt elmenve a helyéről a veztengely :shock:
Visszaraktam a helyére és télleg pöccre indult.

Bocs az off miatt.
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: MK I 1.5 V4

Post by Gáborka »

Köszönöm a segítségeteket ezken a pontokon már legalább eltudok indulni :pia:
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: MK I 1.5 V4

Post by Gáborka »

proteus wrote:Bele fogsz jönni a szerelésbe, mert bele kell jönnöd, úgysem úszod meg. :twisted:
na ettől féltem én is
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790
Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii

Re: MK I 1.5 V4

Post by adam »

Gáborka wrote:
proteus wrote:Bele fogsz jönni a szerelésbe, mert bele kell jönnöd, úgysem úszod meg. :twisted:
na ettől féltem én is
ami nem öl meg ....
Sosem lesz kész, csak alakul...
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: MK I 1.5 V4

Post by Gáborka »

Tiszteletem az uraknak
Valaki tudna felrakni képeket,hogy miféle "patent" vagy hasonló dolog fogja a hátsó homloklemezhez a díszlécet ami a lámpát körbeöleli?(hol lehet ilyesmit venni?)
:ru: :ru: :pia:
Attachments
$(KGrHqEOKjME1sY0jC46BNbmNL19Pw~~_27.JPG
$(KGrHqEOKjME1sY0jC46BNbmNL19Pw~~_27.JPG (43.91 KiB) Viewed 6321 times
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: MK I 1.5 V4

Post by szszaby »

Olyat nem kapsz, de asszem M5-ös süllyesztett fejű csavar 6-os alátéttel pont megfogja. Nekem is van benne ilyen.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: MK I 1.5 V4

Post by Gáborka »

szszaby wrote:Olyat nem kapsz, de asszem M5-ös süllyesztett fejű csavar 6-os alátéttel pont megfogja. Nekem is van benne ilyen.
:ru: köszönöm Szabi akkor ilyennel lesz felrakva :-D
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: MK I 1.5 V4

Post by Gáborka »

Tiszteletem az uraknak
az önindítóra milyen kábeleket kell fel szerelnem?( honnan jönnek,hogy néznek ki,esetleg ha valaki rajzos ábrát tudna felrakni azt nagyon megköszönném )
:ru: :pia:
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: MK I 1.5 V4

Post by szszaby »

Egy vastag ami az aksitól jön és két vékony van gyárilag. Az egyik a gyújtáskapcsolótól jön az indítózás árama a másik pedig az előtét ellenállás megkerülésével megy a trafóra.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: MK I 1.5 V4

Post by Gáborka »

:ru: köszönöm a kimerítő és részletes választ,még annyit kérdezhetnék,hogy melyik vékony kábel melyik csatira kössem majd:-D :ru:
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
Post Reply