Szolók neked, hogy hozzálBogyo28 wrote:és nehéz megoldani hogy ha nincs etanol a közelben, tiszta benzinnel hogy mész...SONI wrote:A karburátoros szakamber azt mondta, hogy bioetanolhoz nagyobb fuvóka kell és nagyobb elő gyújtás.

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Szolók neked, hogy hozzálBogyo28 wrote:és nehéz megoldani hogy ha nincs etanol a közelben, tiszta benzinnel hogy mész...SONI wrote:A karburátoros szakamber azt mondta, hogy bioetanolhoz nagyobb fuvóka kell és nagyobb elő gyújtás.
De annak meg mi értelme?Blant wrote:Azért persze lehet, hogy egy 70 30-at elbír.
daniv6 wrote:Tapasztalat E85ről!
Nekem az Escort-ba (2.0 EFI, DOHC) benne van egy potméteres átalakító(22ezer munkadíjjal), én nem térnék vissza a benzinre semmi szín alatt, hacsak árban lényegesen rosszabbul nem jönnék ki utazásaim során. A pontos fogyasztásom 33%-ra tekerve, 9.1L/100 km vegyesben, normál használat mellett. Ez olyan, hogy országúton nem kell váltogatnom még a váci és szendehelyi emelkedőkön sem. Előzni is tuti, de versenyezni nem elég ez a beállítás - ha erre van igény föltekerem 60%ra és gone baby gone.
(De rossz híreket hallottam az E85 jövedékijével kapcsolatban; remélem nem szavazzák meg).
csók a családnak
injektor nyitási idejét szokták növelni, a kütyüt az ECU és az injektorok közé iktatva. a potis jobb mint a legmezeibb, de az igazán komolyak azok figyelik a vízhőfokot meg egyéb dolgokat is...daniv6 wrote:Annyit tudok, hogy egy modul (doboz, kiálló vezetékekkel) van a jobb A oszlopnál, így valószinü a comp-re. (Asszem, valami max 3-4 vezeték játszik a dologban, meg a poti van elhozva a kardánboxhoz.)
Ő szerelte nekem, de elküldi postán is rajzzal együtt. Így asszem 18-19e + posta.
Zsolti,
Hatvan; 06203736947
Ezt hívják: human interface -nekdaniv6 wrote:Figyelem én is.Szemem az órán.
A nap első indításánál, ha hűvös van, egy kicsit föltekerem 50%ra, aztán 1perc múlva (télen 5perc) vissza. Aznap már nem kell tekergetni. Ezt az mondta nekem, aki beszerelte, és téleg jó ez így.