ööööö biztos poénkodsz :) A gyujtáselosztó a motor hátulján van,a két hengersor között. sok elektromos kábel jön belőle és mennek a gyertyára.Tök középen van egy fekete korong ezt légszűrőnek hívják,alatta van a karburátor.Na ezek között az aluminium szívócső tetején van az öntött szám.A motorkód és szám pedig bal oldalon az első gyertya és a szelepdekni között van.Gobbo wrote:Hello!
Sajnos teljesen laikus vagyok a temaban... :(
Tehat hol kell keresnem a karburatort es a gyujtast... es a motor kodot??
koszi,
Gobbo
2.3 v6 segitség kellene
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
Az a szám csak a szívósor méretét adja meg, és a motorkód is átüthető, a gyújtáselosztó mellett van a kb. 2 cm-es betű, a blokkban "A" 2.3, "C" 2.0, "E" 2.8, "D" 2.4, "F" 2.8.trafo2000 wrote:A karbicsek és a gyujtás között van szám 20 vagy 23.Nem beütött hanem öntött

- balagecapri
- márokosanistudnézni
- Posts: 66
- Joined: Sat Dec 18, 2004 11:15 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd
- Mad Max
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 429
- Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dombóvár
Vagyis a 2.3-as csak 81-től 114 Le-ös, mert az enyém 79-es YYN motorkódú (114Le) és gyári motor! Az egyik angol Capris könyvben írtak valamit, hogy miért lett erősebb, csak most nem jut az eszembe és hülyeséget nem akarok írni, és igazán angolul se tudok.Capripower wrote:Miféle elektrónikus gyújtás?!
'81-től egy kicsit megnövelték a kompresszióját.
gyari? biztos?Mad Max wrote:Vagyis a 2.3-as csak 81-től 114 Le-ös, mert az enyém 79-es YYN motorkódú (114Le) és gyári motor! Az egyik angol Capris könyvben írtak valamit, hogy miért lett erősebb, csak most nem jut az eszembe és hülyeséget nem akarok írni, és igazán angolul se tudok.Capripower wrote:Miféle elektrónikus gyújtás?!
'81-től egy kicsit megnövelték a kompresszióját.

az enyem is az, az gyari, amit csak akarok, ez az igazsag, ne bizd el magad... 8)
meg ha telleg 79-es is a kocsi es ha egyezik a motorszam, akkor sincs benne gyarilag 114 lovas motor.
- Mad Max
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 429
- Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dombóvár
Hát igen 79 óta nagyon sok monden történhetett vele! Viszont a motor szám alvázszám utolsó X száma stimmel,tudtommal a gyárból úgy jönnek ki. És a nyilvántartó szerint sem volt Magyarorszáron motor csere.
Hogy nincs benne 114 Le motor? Az évjárat miatt? Vagy mert nem is volt ilyen? Pedig az irodalom is engem támaszt alá, mert a könyvem is azt írja... Vááárjunk csak, a német prospektusom viszont nem tesz említést az MKIII-as széri elejéről 114 Le motorról! Kicsit elbizonytalanodtam!
Mindegy inkább az YYN motorkódnak hiszek, ami 114 Le jelent!
Hogy nincs benne 114 Le motor? Az évjárat miatt? Vagy mert nem is volt ilyen? Pedig az irodalom is engem támaszt alá, mert a könyvem is azt írja... Vááárjunk csak, a német prospektusom viszont nem tesz említést az MKIII-as széri elejéről 114 Le motorról! Kicsit elbizonytalanodtam!
Mindegy inkább az YYN motorkódnak hiszek, ami 114 Le jelent!
- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
Például az én 1981-es 2.0 V6-osom motorszáma is meg egyezik az alvázszám végével, de a motorkódja PRA, nem értem, nem értem.CAPRI-3 wrote:akkor nem fogalmazok arnyaltan...
at lehet utve a motorszamod, a kod meg eredeti maradt mert sosem ellenorzik, nem is tudjak altalaban mi az ott a szamok felett:)
ezert egyezhet a 79-es motorszam az ujabb motorkod mellett.
kapisgalod?
:)

- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am