Épülő CAPRI-k

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Locked
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

OK begépelem párnapon belül, de minden képpen beszélj a KF-el!!
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Mad Max wrote:OK begépelem párnapon belül, de minden képpen beszélj a KF-el!!
ok köszi
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

egyébként vmi hasonló dologról lenne szó, ezért érintene érzékenyen ha vissza kéne bontani

Image
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

marha eccerű, csak kicsit pénzigényesebb... kell a rendszerbe egy irányváltó és elvinni hátra IS, szabályosan.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

CAPRI-3 wrote:marha eccerű, csak kicsit pénzigényesebb... kell a rendszerbe egy irányváltó és elvinni hátra IS, szabályosan.
tulképpen 1 kamurendszert beleépíteni? és ha kell hátul pöfög?
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

CAPRI-3 wrote:marha eccerű, csak kicsit pénzigényesebb... kell a rendszerbe egy irányváltó és elvinni hátra IS, szabályosan.
Egy ilyen hogy nézne ki? Mármint az, hogy oldalt meg hátul is van kipuf.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

proteus wrote:
CAPRI-3 wrote:marha eccerű, csak kicsit pénzigényesebb... kell a rendszerbe egy irányváltó és elvinni hátra IS, szabályosan.
Egy ilyen hogy nézne ki? Mármint az, hogy oldalt meg hátul is van kipuf.
sztem nem kell annak kilógni hátul :D amugy szarul , SZTEM
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

proteus wrote:
CAPRI-3 wrote:marha eccerű, csak kicsit pénzigényesebb... kell a rendszerbe egy irányváltó és elvinni hátra IS, szabályosan.
Egy ilyen hogy nézne ki? Mármint az, hogy oldalt meg hátul is van kipuf.
Szerinzem jó ötlet csak a hátsókat rejtettre kell építeni így az nem látszódna nem rontaná az öszképet és ha a kékek kötözködnek mutatni kell nekik hogy hátul van csak rejtve megmutatva akár nekik egy nagyobb gázfröccsel, hogy ott pufog és nem oldalt.
Ford Capri MkI Essex
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

szszaby wrote:
proteus wrote:
CAPRI-3 wrote:marha eccerű, csak kicsit pénzigényesebb... kell a rendszerbe egy irányváltó és elvinni hátra IS, szabályosan.
Egy ilyen hogy nézne ki? Mármint az, hogy oldalt meg hátul is van kipuf.
Szerinzem jó ötlet csak a hátsókat rejtettre kell építeni így az nem látszódna nem rontaná az öszképet és ha a kékek kötözködnek mutatni kell nekik hogy hátul van csak rejtve megmutatva akár nekik egy nagyobb gázfröccsel, hogy ott pufog és nem oldalt.
pontosan...
speciel Sanca kocsiján így csináltuk meg a hátulját, a hang megvan, a dob és a vég ott van hatúl, de nem látszik, csak szól :)
cult stílus egyedileg értelmezve :)
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Az irányváltót hogy oldjátok meg a hátsó és oldalsó rendszer közt? A hőterhelésre gondolok elsősorban.
Ford Capri MkI Essex
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

szszaby wrote:Az irányváltót hogy oldjátok meg a hátsó és oldalsó rendszer közt? A hőterhelésre gondolok elsősorban.
van hozzá cucc ami direkt ilyesmire lett tervezve.
asszem úgy 20E Ft környékén adják és elektronikusan egy kapcsolóval működik.
persze 2 oldalnál ez 2xer ennyi, de sajna az ilyen ötleteknek ilyen költségvonzata van.
építettem már több küszöbkipufogót, caprinál eleve nem könnyü megoldani és nem is mindenki úgy csinálja, ahogy én.
User avatar
balagecapri
márokosanistudnézni
Posts: 66
Joined: Sat Dec 18, 2004 11:15 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd

Post by balagecapri »

Üdv mindenkinek lehet hogy már unjátok de ma gurult ki elöszőr az autóm a garázsból "igaz xar a gyújtás és a karbi ráadásul csattog is de most már leszarom végre megy a saját lábán!" ! Majd talán szerdán orvosolja a bajt a 2.8-as karbi és az elektronikus gyújtás a csattogást meg úgysem hallom a kipufogótól!!!! :twisted:
Csináltam is néhány képet ha nem baj: :D
Balage
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Igen büszkék vagyunk rátok és az érdi gépparkra! Gratulálok!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ Csak nem a Tárnoki úttól 1-2 utcára vagytok ??
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

:ba: :ba: :pia: :ru:
Gratula!!!!!!!!!!!!!!!! szép látvány a két Capri veletek együtt! 8)
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
Locked