Épülő CAPRI-k

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Locked
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Nekem is nagyon tetszenek
A tanksapka fedelet hol hagytad?
Ford Capri MkI Essex
User avatar
balagecapri
márokosanistudnézni
Posts: 66
Joined: Sat Dec 18, 2004 11:15 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd

Post by balagecapri »

Üdv!
Tanksapka fedett csak még nem raktam fel! :D
A Tárnokitól a 2. utca "Aradi"
Balage
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

:smt023
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

Azt a 3x2 küllős felnit, ami a fehéren van, hogyan nevezik ? (Olyan kéne nekem !!) :wink:
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

ats 7x13
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

Műszaki feltételek
6/1990. (IV.12.) KöHÉM rendelet

77.§.(3)A kipufogó csővezetéknek-a (4) éa (5) bekezdésben foglaltaktól eltekintve- az égésterméket hátra, a jármű függőleges felezősíkjával párhuzamossan vagy attól legfeljebb 45 fokban balra és közel vízszintessen vagy föggőlegessen felfelé kell kivezetni. Ha a kipufogó csővezeték égéstermékét függőlegessen felfelé vezetik ki, aanak a vége a jármű legfelső pontjánál alacsonyabban nem lehet.

A 4 és 5 bekezdés a menetrendszerű helyi forgalmi autóbuszokra vonatkozik, és nem a szgk-ra!
Egyébb követelmények (ezeket már nem szóról-szóra írom) : a renszernek kellően tömítatnek kell lenni, csak a cső végén távozhat. Kellően tompítja a hangot. Továbbá a kipufogó NEM végződhet sema vezetőfülke sem az utastér alatt.
Nagyából ennyi, ezeket nem én találtam ki ne engem szídjatok!
Apám szerint, aki már egy csomó gk-t műszakiztatott nem fognak vele foglalkozni, ha a többi része megfelelő. De mint mondottam kérdezzétek meg a Közlekedés Felügyeletet, és a vizyga állomást, hogy ők mit mondanak, mert lehet, hogy szemet hunynak felette. CD jogtárba megtaláljátok az egész rendeletet, de ha kell találkozóra is elviszem.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

köszi
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

Remélemtudtam segíteni. Hogy döntöttél a kipufogó kivezetéséről?
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Mad Max wrote:Remélemtudtam segíteni. Hogy döntöttél a kipufogó kivezetéséről?
Úgy néz ki marad hátul, nem akarok sokat szívni vele + "bújócskázni" :) arra is van pár ötletem, pl nem lesznek látható végek, vagy vmi egyedi dolog...
Üdv Tibi
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Most pedig indulok Driverékhez és teszünk remek motort az autómba :-) Hasonló jókat mindenkinek :-)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Sziasztok!

A hétvégén elkezdett bekerülni az autóm új hajtóereje. Nem gondoltam volna, hogy ennyire fasza lesz jó sokat haladtunk, a hétvégén folyt köv. Külön köszönet Drivernek, Capri-3-nak és Lastinak, akik nem csak nagyon vágják a témát, de jó hangultban is telt a hétvége.

Ilyen lesz:

Image

Image

Image

Image

Image

:twisted:
Blant nagyon boldog
Last edited by Blant on Mon Mar 27, 2006 10:40 am, edited 2 times in total.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Szépen alakul a verda további sok sikert hozzá!
Ford Capri MkI Essex
User avatar
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150
Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:

Post by taunus73sw »

szszaby wrote:Szépen alakul a verda további sok sikert hozzá!
Jó lesz az a gépezet!! Szép autó szép motor!!
1973 TAUNUS SW 1600 XL
User avatar
balagecapri
márokosanistudnézni
Posts: 66
Joined: Sat Dec 18, 2004 11:15 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd

Post by balagecapri »

:D király lesz a verda!!!!!
Balage
User avatar
balagecapri
márokosanistudnézni
Posts: 66
Joined: Sat Dec 18, 2004 11:15 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd

Post by balagecapri »

ez most melyik moci a Driver féle 2.3ituning :twisted: vagy a 2.8i 8) ????
Balage
Locked