Épülő CAPRI-k
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- balagecapri
- márokosanistudnézni
- Posts: 66
- Joined: Sat Dec 18, 2004 11:15 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd
- Mad Max
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 429
- Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dombóvár
Műszaki feltételek
6/1990. (IV.12.) KöHÉM rendelet
77.§.(3)A kipufogó csővezetéknek-a (4) éa (5) bekezdésben foglaltaktól eltekintve- az égésterméket hátra, a jármű függőleges felezősíkjával párhuzamossan vagy attól legfeljebb 45 fokban balra és közel vízszintessen vagy föggőlegessen felfelé kell kivezetni. Ha a kipufogó csővezeték égéstermékét függőlegessen felfelé vezetik ki, aanak a vége a jármű legfelső pontjánál alacsonyabban nem lehet.
A 4 és 5 bekezdés a menetrendszerű helyi forgalmi autóbuszokra vonatkozik, és nem a szgk-ra!
Egyébb követelmények (ezeket már nem szóról-szóra írom) : a renszernek kellően tömítatnek kell lenni, csak a cső végén távozhat. Kellően tompítja a hangot. Továbbá a kipufogó NEM végződhet sema vezetőfülke sem az utastér alatt.
Nagyából ennyi, ezeket nem én találtam ki ne engem szídjatok!
Apám szerint, aki már egy csomó gk-t műszakiztatott nem fognak vele foglalkozni, ha a többi része megfelelő. De mint mondottam kérdezzétek meg a Közlekedés Felügyeletet, és a vizyga állomást, hogy ők mit mondanak, mert lehet, hogy szemet hunynak felette. CD jogtárba megtaláljátok az egész rendeletet, de ha kell találkozóra is elviszem.
6/1990. (IV.12.) KöHÉM rendelet
77.§.(3)A kipufogó csővezetéknek-a (4) éa (5) bekezdésben foglaltaktól eltekintve- az égésterméket hátra, a jármű függőleges felezősíkjával párhuzamossan vagy attól legfeljebb 45 fokban balra és közel vízszintessen vagy föggőlegessen felfelé kell kivezetni. Ha a kipufogó csővezeték égéstermékét függőlegessen felfelé vezetik ki, aanak a vége a jármű legfelső pontjánál alacsonyabban nem lehet.
A 4 és 5 bekezdés a menetrendszerű helyi forgalmi autóbuszokra vonatkozik, és nem a szgk-ra!
Egyébb követelmények (ezeket már nem szóról-szóra írom) : a renszernek kellően tömítatnek kell lenni, csak a cső végén távozhat. Kellően tompítja a hangot. Továbbá a kipufogó NEM végződhet sema vezetőfülke sem az utastér alatt.
Nagyából ennyi, ezeket nem én találtam ki ne engem szídjatok!
Apám szerint, aki már egy csomó gk-t műszakiztatott nem fognak vele foglalkozni, ha a többi része megfelelő. De mint mondottam kérdezzétek meg a Közlekedés Felügyeletet, és a vizyga állomást, hogy ők mit mondanak, mert lehet, hogy szemet hunynak felette. CD jogtárba megtaláljátok az egész rendeletet, de ha kell találkozóra is elviszem.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Most pedig indulok Driverékhez és teszünk remek motort az autómba
Hasonló jókat mindenkinek 


A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Sziasztok!
A hétvégén elkezdett bekerülni az autóm új hajtóereje. Nem gondoltam volna, hogy ennyire fasza lesz jó sokat haladtunk, a hétvégén folyt köv. Külön köszönet Drivernek, Capri-3-nak és Lastinak, akik nem csak nagyon vágják a témát, de jó hangultban is telt a hétvége.
Ilyen lesz:





Blant nagyon boldog
A hétvégén elkezdett bekerülni az autóm új hajtóereje. Nem gondoltam volna, hogy ennyire fasza lesz jó sokat haladtunk, a hétvégén folyt köv. Külön köszönet Drivernek, Capri-3-nak és Lastinak, akik nem csak nagyon vágják a témát, de jó hangultban is telt a hétvége.
Ilyen lesz:






Blant nagyon boldog
Last edited by Blant on Mon Mar 27, 2006 10:40 am, edited 2 times in total.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- taunus73sw
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 150
- Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: BUDAPEST
- Contact:
- balagecapri
- márokosanistudnézni
- Posts: 66
- Joined: Sat Dec 18, 2004 11:15 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd
- balagecapri
- márokosanistudnézni
- Posts: 66
- Joined: Sat Dec 18, 2004 11:15 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd