Dagihalék köszönik szépen !vasparipa wrote:Tegnap megbeszéltem a Főnökkel, hogy egy garnitúra felnivel beszállok a prodzsektbe (9x15+ 10.5x15 ), erre "már csak" gumasz kell.
The FatFish Project #1
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: The FatFish Project #1
1980 Capri MK3
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: The FatFish Project #1
nem vagyunk rá méltók...vasparipa wrote:Tegnap megbeszéltem a Főnökkel, hogy egy garnitúra felnivel beszállok a prodzsektbe (9x15+ 10.5x15 ), erre "már csak" gumasz kell.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: The FatFish Project #1
Bogyo28 wrote:nem vagyunk rá méltók...vasparipa wrote:Tegnap megbeszéltem a Főnökkel, hogy egy garnitúra felnivel beszállok a prodzsektbe (9x15+ 10.5x15 ), erre "már csak" gumasz kell.![]()
![]()
![]()
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- vasparipa
- egyedülisszerelhet
- Posts: 521
- Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Főd
Re: The FatFish Project #1
Megelőztél!Hattyu wrote:Bogyo28 wrote:nem vagyunk rá méltók...vasparipa wrote:Tegnap megbeszéltem a Főnökkel, hogy egy garnitúra felnivel beszállok a prodzsektbe (9x15+ 10.5x15 ), erre "már csak" gumasz kell.![]()
![]()
![]()
![]()
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: The FatFish Project #1
Úgy látom akkor nem csak én nézek jó filmeketvasparipa wrote:Megelőztél!Hattyu wrote:Bogyo28 wrote:
nem vagyunk rá méltók...![]()
![]()
![]()
![]()
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: The FatFish Project #1
Nem tudom, de lassan halad.Tibi wrote: hátemmeg mi ?
Ford Capri MkI Essex
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: The FatFish Project #1
Van hozzá RS2000 frontom, ha érdekel. 
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: The FatFish Project #1
Akartam ma a bótban kérdezni, hogy nincs-e valami elfekvő cucc csak nem voltál bent. Érdekelni érdekel esetleg más is, majd tartunk a főnökökkel konzíliumotSüni wrote:Van hozzá RS2000 frontom, ha érdekel.
1980 Capri MK3
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: The FatFish Project #1
Most kezdtünk bele két hete. Bogyó gépén vannak az értelmes képek a legutóbbi szögelésről.szszaby wrote: Nem tudom, de lassan halad.
1980 Capri MK3
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: The FatFish Project #1
Jahh. Gyerek tegnap dobott egy hátast a beton vízelvezető vályúban, oszt összefércelték a fejét. Most itthon ápolom....Tibi wrote:Akartam ma a bótban kérdezni, hogy nincs-e valami elfekvő cucc csak nem voltál bent.Süni wrote:Van hozzá RS2000 frontom, ha érdekel.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: The FatFish Project #1
Holnap du lesz időm és feltöltöm a szögelések eredményét, bár inkább egyenlőre, csak elméletben haladtunk sokat, mert mindent megmértünk vagy százszor, hogy miből mekkora kell, mi hogy fér el stb, már csak meg kell valósítani....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: The FatFish Project #1
Amíg a főni nem kerül elő addig egy kis olvasnivaló.
Cikksorozat magyarul : http://www.ae86.hu/2008/01/18/tapadasre ... rul-1resz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ugyanazok angolul : http://www.modified.com/tech/0506_sccp_ ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Másik : http://www.miracerros.com/mustang/t_suspension.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
És még lehet pár érdekes dolgot találni ha hosszasan keresget az ember de amit hirtelen tudni érdemes azok nagyjából itt vannak a cikkekben...
Reméljük nagy hülyeséget nem fogunk csinálni
A cikkeket végigolvasva világossá válik, hogy egy egyszerű ültetéstől az összes futóműalkatrész rendellenesen fog állni, illetve nem úgy látja el a dolgát ahogy azt kellene neki. Mivel az autónak amúgy sincsen eleje így elég sok szabadságot kaptunk mivel semmiért nem kár ami a tűzfal előtt található
A bódé egy Sierra elejét kapta meg, annak minden futóműalkatrészével. A képen látszik, hogy sokkal szélesebb így az autó mint amit vártunk volna :
Szélesített 15"-os felnivel
7"-os felni 205-ös gumival
Cikksorozat magyarul : http://www.ae86.hu/2008/01/18/tapadasre ... rul-1resz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ugyanazok angolul : http://www.modified.com/tech/0506_sccp_ ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Másik : http://www.miracerros.com/mustang/t_suspension.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
És még lehet pár érdekes dolgot találni ha hosszasan keresget az ember de amit hirtelen tudni érdemes azok nagyjából itt vannak a cikkekben...
Reméljük nagy hülyeséget nem fogunk csinálni
A cikkeket végigolvasva világossá válik, hogy egy egyszerű ültetéstől az összes futóműalkatrész rendellenesen fog állni, illetve nem úgy látja el a dolgát ahogy azt kellene neki. Mivel az autónak amúgy sincsen eleje így elég sok szabadságot kaptunk mivel semmiért nem kár ami a tűzfal előtt található
A bódé egy Sierra elejét kapta meg, annak minden futóműalkatrészével. A képen látszik, hogy sokkal szélesebb így az autó mint amit vártunk volna :
Szélesített 15"-os felnivel
7"-os felni 205-ös gumival
Last edited by Tibi on Sat Nov 19, 2011 9:31 pm, edited 1 time in total.
1980 Capri MK3
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: The FatFish Project #1
Az előzetes tervek szerint aszfalton fog inkább közlekedni a dög tehát ezt figyelembe véve próbáljuk beállítani az autót ( a lehetőségekhez képest ). A tervek szerint elől sierra / scorpio futóműből épített coilover, állítható toronycsapágyas megoldás, módosított lengőkar és bölcső lesz beépítve. Itt elméletben már megvagyunk a gyakorlati dolgok kb 50%-nál állnak. A hátsóról majd később.
Sierra, Scorpio és Scorpio béka csonkállványok. Méret szerint növekvő sorrendben. ( ha nem felejtek el jobb képet keríteni majd cserélem...) A sima Scorpio-t választattuk mert kialakítás és méretei miatt az eltervezett módosításokat úgy néz ki maradéktalanul véghez tudjuk vinni rajta.
Tehát egy olyan ültetett és állítható futóművet próbálunk készíteni az ótó alá amely jól végzi a dolgát és befér az escort bódéba, ez okozta egyébként a legnagyobb problémát mivel a Scorpio nem kicsit nagyobb egy ilyen bevásárlókocsinál.
Sierra, Scorpio és Scorpio béka csonkállványok. Méret szerint növekvő sorrendben. ( ha nem felejtek el jobb képet keríteni majd cserélem...) A sima Scorpio-t választattuk mert kialakítás és méretei miatt az eltervezett módosításokat úgy néz ki maradéktalanul véghez tudjuk vinni rajta.
Tehát egy olyan ültetett és állítható futóművet próbálunk készíteni az ótó alá amely jól végzi a dolgát és befér az escort bódéba, ez okozta egyébként a legnagyobb problémát mivel a Scorpio nem kicsit nagyobb egy ilyen bevásárlókocsinál.
1980 Capri MK3
