Ahogy a képeket nézem ,talán más problémád lehet . A hűtőd magasabban van mint a motor, és nem látok légtelenítőt.Mivel más a rendszer a hütődben levegő maradhat és az sosem megy lefelé,talán ettől melegszik.
White Shark wrote:Ahogy a képeket nézem ,talán más problémád lehet . A hűtőd magasabban van mint a motor, és nem látok légtelenítőt.Mivel más a rendszer a hütődben levegő maradhat és az sosem megy lefelé,talán ettől melegszik.
a 2.3nál is ott volt és nem volt gond vele soha
A termosztátot amúgy is ki veszem megnézem mert gyanús nekem.
Viszont hátha így könnyebb
Melyiket hova kössem ???
Bocsi hogy így , de elméletben mennie kellene rendesen de mégsem jó !!!
White Shark wrote:Ahogy a képeket nézem ,talán más problémád lehet . A hűtőd magasabban van mint a motor, és nem látok légtelenítőt.Mivel más a rendszer a hütődben levegő maradhat és az sosem megy lefelé,talán ettől melegszik.
a 2.3nál is ott volt és nem volt gond vele soha
A termosztátot amúgy is ki veszem megnézem mert gyanús nekem.
Viszont hátha így könnyebb
Melyiket hova kössem ???
Bocsi hogy így , de elméletben mennie kellene rendesen de mégsem jó !!!
szerintem a zöld számok szerint:
2-ből megy a 4-be
5-ből a fűtőradiátorba
fűtőradiátorból a 3-asba
a 6-os a képen a hőgombára mutat, de ha a felső cső akarna lenni, akkor az a hűtőbe menne felülre, gyárilag itt szokott lenni a légtelenítő csavar
1-es a tágulási tartályba
a tágulási tarály vastagabb csöve pedig a hűtő alsó csövébe van bekötve egy Y-al, ami a képen nincs számozva
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
White Shark wrote:Ahogy a képeket nézem ,talán más problémád lehet . A hűtőd magasabban van mint a motor, és nem látok légtelenítőt.Mivel más a rendszer a hütődben levegő maradhat és az sosem megy lefelé,talán ettől melegszik.
a 2.3nál is ott volt és nem volt gond vele soha
A termosztátot amúgy is ki veszem megnézem mert gyanús nekem.
Viszont hátha így könnyebb
Melyiket hova kössem ???
Bocsi hogy így , de elméletben mennie kellene rendesen de mégsem jó !!!
szerintem a zöld számok szerint:
2-ből megy a 4-be
5-ből a fűtőradiátorba
fűtőradiátorból a 3-asba
a 6-os a képen a hőgombára mutat, de ha a felső cső akarna lenni, akkor az a hűtőbe menne felülre, gyárilag itt szokott lenni a légtelenítő csavar
1-es a tágulási tartályba
a tágulási tarály vastagabb csöve pedig a hűtő alsó csövébe van bekötve egy Y-al, ami a képen nincs számozva
Egy kis segítség kéne, mert valahogy nem úgy működik a hűtőm, mint előtte.
A történet az, h olyan földre csöves rendszerem van, ami gyakorlatilag folyamatosan ereszti ki a vizet, ha meleg a motor. Ezért folyamatosan utána kell töltögetnem a hűtőfolyadékot. Régebben ezt nem csinálta. Azzal a túlfolyó, v milyen tartállyal lehet a gond?
Egy kis segítség kéne, mert valahogy nem úgy működik a hűtőm, mint előtte.
A történet az, h olyan földre csöves rendszerem van, ami gyakorlatilag folyamatosan ereszti ki a vizet, ha meleg a motor. Ezért folyamatosan utána kell töltögetnem a hűtőfolyadékot. Régebben ezt nem csinálta. Azzal a túlfolyó, v milyen tartállyal lehet a gond?
Ha felmelegszik a víz akkor nem csinál olyat, hogy leáll a motor ha alapjáraton van?
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8 '94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :. .: family rosso :.
Egy kis segítség kéne, mert valahogy nem úgy működik a hűtőm, mint előtte.
A történet az, h olyan földre csöves rendszerem van, ami gyakorlatilag folyamatosan ereszti ki a vizet, ha meleg a motor. Ezért folyamatosan utána kell töltögetnem a hűtőfolyadékot. Régebben ezt nem csinálta. Azzal a túlfolyó, v milyen tartállyal lehet a gond?
Ha felmelegszik a víz akkor nem csinál olyat, hogy leáll a motor ha alapjáraton van?
Neeem! Semmi hasonló. Sőt, akkor van jó, nem lefulladós alapjáratom, amikor meleg a motor... de ez más téma.
Egy kis segítség kéne, mert valahogy nem úgy működik a hűtőm, mint előtte.
A történet az, h olyan földre csöves rendszerem van, ami gyakorlatilag folyamatosan ereszti ki a vizet, ha meleg a motor. Ezért folyamatosan utána kell töltögetnem a hűtőfolyadékot. Régebben ezt nem csinálta. Azzal a túlfolyó, v milyen tartállyal lehet a gond?
inkább a hűtő sapkájával...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Értem én, értem én... de hogy most nem így néz ki a hűtősapkám az tuti... mármint nincs benne az a rugós cucc, csak egy tető, azt csá. Persze már vágom, h épp ez a baj... de azt viszont nem vágom, h mikor vesztette el azt az alsó részét...