Ez az egyetlen digit képem van még igy gyönyörű postászöld színben pompázott. Majd rá egy vagy két évre driver kollágánál új szívet kapott egy 2.8 k-jet formájában.
Változott az évek során mind motorikusan mind külsőleg, költöttem rá rendesen, Kentcams tengely, alu vezérműkerék, erősebb kuplung, nitró stb.
2007-ben 90%-ban ki lett lakatolva és új festést kapott. Szándékosan nem irok fényt, mert lakkozva nem lett. Akkoriban ez a patkány matt stílus jött be, még ma is tetszik, de ahogy öregszik az ember változik. Ki volt belezve, nitró, olyan streetracinges idöszakomat éltem

Aztán 2010-ben csak le lett lakkozva, vékonyan újrafújva szürkével, csizmisz és rá a lakk. Belső tér is visszakerült, gyári elemek, ülések, hangszigetelés stb.
Nemrégiben új gazdára talált a motor-váltó, és úgy voltam vele, hogy most vagy soha alapon V8 menjen bele, lesz ami lesz.
Szabit bíztam meg az átépítéssel, mondanom se kell, hogy viszkető tenyérrel fogott vagyis vágott a dolgok közepébe.

Motor egy Ford 302, fúrva, főtengely köszörülve, új alu dugók. Escort régi alu hengerfejét(51.3mm szívó/40.6 kipuff szelepek) kapja meg amivel a tavalyi 10es idöt mente, alu szívósor, 4 torkos 650es Demon karbi, és egy lájtos utcai Lunati hidrós tengely.
Kb 300-310ló körül fog tudni. Már bele is lett próbálva:
Váltó pedig egy Borg Warner T5 world class felújított darab egyenesen USA-ból, alu ház, harang.
Erösített kivitel, szénszálas szinkrongyűrűk, erősebb ötvözetű fogaskerék tengely, acél nyelestengely hüvely.
Jelenleg szépen rendbetéve a motortér, várunk még pár apróbb alkatrészre.
Folyt köv.