mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...
Moderators: SONI , Pudva , Bogyo28
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790 Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii
Post
by adam » Tue Sep 17, 2013 11:35 am
Tibi wrote: azért jó volt vezetni egy rendes autót nem ?
francia, dízel, FWD, kombi, szürke, vonóhorog, nem elég régi....
Sosem lesz kész, csak alakul...
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519 Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest
Post
by Gáborka » Wed Oct 02, 2013 8:10 pm
ez mi?és mire jó?
Attachments
$(KGrHqFHJDkFIYvh13qmBSLbWDt28Q~~60_12.JPG (38.19 KiB) Viewed 18789 times
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028 Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár
Post
by White Shark » Wed Oct 02, 2013 8:30 pm
Amikor a laprugó spirálrugóra van cserélve ,a merev híd oldalirányú mozgását gátolja ,de a billegést és a függőleges mozgást nem ,jó dolog ,kéne !
capriv6
egyedülisszerelhet
Posts: 530 Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Contact:
Post
by capriv6 » Thu Oct 03, 2013 6:40 am
Watts a neve...
Gáborka wrote: ez mi?és mire jó?
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543 Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:
Post
by Pudva » Thu Oct 03, 2013 8:33 am
capriv6 wrote: Watts a neve...
Gáborka wrote: ez mi?és mire jó?
És nem Móking cucc az biztos!
Nem kéne ezt a beszélgetést itt folytatni?
http://www.fordcapri.hu/cjoom/index.php ... 690#p88525 " onclick="window.open(this.href);return false;
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408 Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:
Post
by Tibi » Thu Oct 03, 2013 9:32 am
éppen szólni akartam, hogy bomlasszátok a szent topikot
1980 Capri MK3
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798 Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:
Post
by daytona » Fri Oct 04, 2013 3:31 pm
Ez az eddigi legjobb mok!
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779 Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár
Post
by tomtom » Fri Oct 18, 2013 11:42 am
még nem találkoztam ilyennel, úgy kellett lehúzni a tengelyről az agyat, mert a csapágy nagyon ragaszkodott hozzá. nyilván nincs lehúzóm, tehát jöhet a MÓK:
Attachments
20131017576a.jpg (91.98 KiB) Viewed 18666 times
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408 Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:
Post
by Tibi » Fri Oct 18, 2013 12:02 pm
tomtom wrote: még nem találkoztam ilyennel, úgy kellett lehúzni a tengelyről az agyat, mert a csapágy nagyon ragaszkodott hozzá. nyilván nincs lehúzóm, tehát jöhet a MÓK:
A spéci szerszám kiváló, a rendetlenség szintén példás, egyedül a zsír új laposvasért jár némi levonás.
1980 Capri MK3
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459 Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:
Post
by Bogyo28 » Fri Oct 18, 2013 12:07 pm
tomtom wrote: még nem találkoztam ilyennel, úgy kellett lehúzni a tengelyről az agyat, mert a csapágy nagyon ragaszkodott hozzá. nyilván nincs lehúzóm, tehát jöhet a MÓK:
ez kérem nem MÓK, ez Special Tool....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779 Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár
Post
by tomtom » Fri Oct 18, 2013 12:59 pm
Tibi wrote: egyedül a zsír új laposvasért jár némi levonás.
őőő, izé, úgy vágtam ki egy zártszelvényből...
ez enyhítő körülmény?
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408 Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:
Post
by Tibi » Fri Oct 18, 2013 3:24 pm
tomtom wrote:
őőő, izé, úgy vágtam ki egy zártszelvényből...
ez enyhítő körülmény?
de többet ne forduljon elő
1980 Capri MK3
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779 Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár
Post
by tomtom » Fri Oct 18, 2013 9:57 pm
szőr! jessz szőr
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
Kola
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 218 Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar-Kismaros
Post
by Kola » Sun Oct 20, 2013 7:26 pm
ha nincs motorkiemelő:
motorki
ha alacsony a kőműves állvány, biztonságosan alá kell bakolni 4 db kisméretű tömör téglával (minden autószerelő műhely kötelező tartozéka), majd jobb híjján egy láncos kútgyűrűkiemelővel már ki is lehet pattintani.
fő a biztonság:
biztonság
tartozék láncot illik fixálni (jelen esetben egy régi oldaltáskáról származó hordszíjjal), majd ha a sima kötél és a spanifer sem tart eleget, biztonsági övvel rögzítsük a kreálmányt és állítsuk be a megfelelő szöget
remélem nem lógok ki a sorból
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629 Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag
Post
by szszaby » Sun Oct 20, 2013 7:59 pm
Ez az, hogy abból dolgozunk ami van.
ügyes.
Ford Capri MkI Essex