Hengerfejtömítés korrekció (zömülés )
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Hengerfejtömítés korrekció (zömülés )
Hétvégén elkezdtem a blokk összefűzését ,főtengely be ,minden oké ,első dugó próbából befűzve ,addig szintén ,ám mikor áthajtásra került a sor ,egyszer csak megakadt .Alsó holtponton állj ,a dugattyú elakadt a főtengely sonkába . Szétfűz ,méreget ,baj van !A dugattyú hosszabb mint kéne ,ez van mikor az ember az árát nézi , nem a minőséget , amcsi dugó ,irreálisan occsó vót ,sz..já köcsög .Mindegy ,ezen túltettem magam ,keresem a megoldást . Délután 4óra ,vasárnap , ki talál ma jó maróst ,főleg józan maróst .Megint csak a barátok ,megoldották .Palibácsi öreg szaki ,szeretem az ügyeskezű ,gyors gondolkodású szakikat .
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Hengerfejtömítés korrekció (zömülés )
Képek még !
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
- SONI
- T.O.C.B.
- Posts: 908
- Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: PÁKOZD
Re: Hengerfejtömítés korrekció (zömülés )
Szerintem TE ne akarj fényképezni, mert ez nagyon nem megy neked
Vagy vegyél egy rendes gépet


Vagy vegyél egy rendes gépet


SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Hengerfejtömítés korrekció (zömülés )
Igazad lehet ,mindent én sem tudhatok !SONI wrote:Szerintem TE ne akarj fényképezni, mert ez nagyon nem megy neked![]()
Vagy vegyél egy rendes gépet![]()

- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Hengerfejtömítés korrekció (zömülés )
De tudod mit ,azt mondják ,ebben a korban már minek látni ,elég érezni . Ugye te sem látod , de érzed már ?(még) 

- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Hengerfejtömítés korrekció (zömülés )
Bocs hogy zavarlak ,de megint tanács kellene ,teszek -e valahol rosszat ,ha a hajtókarokon lévő olajspricniket kibővítem ,a dugattyúhűtés érdekében ,és ha nem, ez milyen arányú lehet,rontja -e a kenési rendszert ,számottevően csökkentem-e az olajnyomást és a szállítási mennyiséget valaminek a kárára ?Geree wrote:Számomra, érzésre soknak tűnik a 0.2mm zömülés, pláne ilyen (vékony) kiindulási vastagság mellett. De a kérdés itt most tudom, hogy nem ez. A dugó és a HF között a 0.2mm-es távolságot én meglehetősen keveslem; főleg, ha azt mondom, hogy a dugótető nagy terhelésnél 300°C fölé is megy. Ebből pedig már számítható a hőtágulása, és esélyes, hogy össze fog verni a HF-el.
Én akkor vagyok nyugodt, ha a dugó FHP-ban, hidegen, legalább 1mm-re van mindentől.
Ráadásul egy ilyen, kád alakú égéstérnél problémásnak érzem, hogy ott, ahol a dugó felett sík a HF, tehát a "kád"-on kívül, az alábbi képen a szelepek feletti részen, sűrítéskor lokálisan olyan nyomáscsúcs alakulhat ki, ami nagyban elősegíti, korábbra hozza a kopogási határt. Ott a két sík felület gyakorlatilag összetapsol minden egyes FHP-on való átforduláskor és ez a lokális nyomáscsúcs okozhat gondot. Én amondó vagyok, hogy a dugóból leesztergálás simán működik, az én mostani motoromban is ilyen van, sőőőt, a készülőben lévő motoromat is eleve egy átalakított, esztergált dugótetővel terveztem összerakni. A kérdés a mérték. Ha teszel fel fényképet, akkor összehozhatjuk, hogy honnan lehet kivenni és mennyit...
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Hengerfejtömítés korrekció (zömülés )
Ezt elszúrtam ,privátba gondoltam ,még korán van ,most már mindegy ,másnak is jól jöhet még ez a válasz.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Hengerfejtömítés korrekció (zömülés )
van a fényképezőn egy makro funkció, általában egy virág formáju gomb. ha közelre fényképezel, használd. szar képet tök fölösleges feltölteni, mert pl a fenti képeken tök jól kivehető a műhely falán levő táblázat, de a dugoból nem látszik szinte semmi. nem olyan nagyon bonyolult.White Shark wrote:De tudod mit ,azt mondják ,ebben a korban már minek látni ,elég érezni . Ugye te sem látod , de érzed már ?(még)
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Hengerfejtömítés korrekció (zömülés )
Nem vagyok egy elektronnikai zseni ,ezért nem is szeretem, tudom nem olyan bonyolúlt ez,de szerintem ha egy gépen két gomb van ,az egyik tök felesleges .Használtam azt a gombot csak nem elejétől fogva ,és a képek sem sorrendben lettek feltöltve ,de azért amit látni kell azt ki lehet böngészni .Ha legközelebb képet töltök fel a rosszakat kihagyom .Bogyo28 wrote:van a fényképezőn egy makro funkció, általában egy virág formáju gomb. ha közelre fényképezel, használd. szar képet tök fölösleges feltölteni, mert pl a fenti képeken tök jól kivehető a műhely falán levő táblázat, de a dugoból nem látszik szinte semmi. nem olyan nagyon bonyolult.White Shark wrote:De tudod mit ,azt mondják ,ebben a korban már minek látni ,elég érezni . Ugye te sem látod , de érzed már ?(még)
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Hengerfejtömítés korrekció (zömülés )
Ezek a legszebb részek ,és az összefűzés ,imádom !
-
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 175
- Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Hengerfejtömítés korrekció (zömülés )
Az biztos, hogy gyorsan beszerezted - egy MAHLE annyival drágább lett volnaWhite Shark wrote:az árát nézi , nem a minőséget , amcsi dugó ,irreálisan occsó vót ,sz..j

Azért klassz lenne, ha ezeket legközelebb nem kéne szétmálás miatt kipiszkálni

ui.
Jó egészséget, hosszú életet Pali bácsinak!
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Hengerfejtömítés korrekció (zömülés )
Nem most vettem őket ,itt porosodtak már kb egy éve a polcon, a többi készlet között,még Bogyó rendelte valakinek ,gondolom mégse kellett,Süni megkérdezte kell-e ,mondtam persze ennyiért ,és most pont jó.Valami butított 2,8 ( alacsony,de szar kialakítású ,ide pont jó kisérletezni )turbóshoz szemmel láthatólag gyenge.Előnye annyi ,hogy nem kell köszörűlgetni ,most pont olyan magas ,mint a 2,9 ,csak nincs benne a tányér.A tányér lessz a tuning ,nem lesz az anyag máshol húzva ,csak egy 288-as tengelyt kap,megpróbálom most csak kis lépésekben ,hátha így nem kell évente két motort kidobni ,csak egyet .Azért van előnye ezeknek a szétdőlt motoroknak is ,azt már biztosan tudom mit nem bírnak ,csak arra a határra kéne rájönnöm ,amit még igen.Ja ,egy Mahle kb 4x ennyibe került volna ,és ugyanez lett volna a végeredmény .Bubor wrote:Az biztos, hogy gyorsan beszerezted - egy MAHLE annyival drágább lett volnaWhite Shark wrote:az árát nézi , nem a minőséget , amcsi dugó ,irreálisan occsó vót ,sz..j![]()
Azért klassz lenne, ha ezeket legközelebb nem kéne szétmálás miatt kipiszkálni![]()
ui.
Jó egészséget, hosszú életet Pali bácsinak!
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Hengerfejtömítés korrekció (zömülés )
már ha lehetne kapni mahle dugót. nekem pár hónapja nem sikerült, ennek az USA dugónak a magasabb verzióját vettük. azzal is volt matek, de legalább van és használható.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: Hengerfejtömítés korrekció (zömülés )
Na látja kend, lehet azzal az ördögi masinával jó képeket is csinálni! 

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.