


Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Igendaytona wrote:Az a szeneslapatot a karbi tetejen vakummal huzogato egytorku van rajta?
Rèszvètem. Engem jobban semmi sem szivatott meg annál, a vège az lett hogy más fajtára cserèltem, a 3 darabbol nem sikerült egy müködőt faragnom...Árpi wrote:Igendaytona wrote:Az a szeneslapatot a karbi tetejen vakummal huzogato egytorku van rajta?
és hogy ne legyen egyszerü, a zöld müanyag baszt vákum huzza. nekem volt kb 3 darab, a legjobb olyan volt, amivel beindítani nem lehetett az autót, de ha belefujtam féktisztitót, és beröffent a moci, akkor onnan már szépen járt, a következő leállításig. a többi még ennyit se tudott. az oldalán a szivató is elég beteges, a vákumjáratokat nyitja-zárja, valami ellensulyos mechanikával. ha az szétkopik, akkor nagyjából annyi az egésznek, falstot szív mindenhol. én cseréltem sima egytorkura, az oldotta meg a problémát. Lehet Geree tudna valami okosat a témában...szszaby wrote:Ebben valami íves súber féleség van? Köríven mozog benne?
Ilyesmim volt valahol. Bár mostanában nem találkoztam vele.
A karbi hátuljában lent van egy vákuumkivezetés, azt kell rádugni a gyújtásÁrpi wrote:Az 1.6 ohc on van egy nagyon fasza motorcraft karbiés szeretném megtudni h a vakum csövei , hogy helyezkednek el , meiket hova csatlakoztassam ? Pár cső hiányzik stb szóval egy rajz vagy fénykép sokat segítene elöre is köszönet
(tudom dobjam ki a motort karbistol
)
Geree wrote: De ha minden jó rajta, akkor szerethető karbi...
De ha egyszer így van...?!?daytona wrote:Geree wrote: De ha minden jó rajta, akkor szerethető karbi...![]()
Ez szep mondat, rokon a "ha nem romlott el, ne javitsd meg"-gel