Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by szszaby »

Ez tényleg V4 lendkerék.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

Akkor hátha erre is tud válaszolni valaki ,a három közül melyik lehet a 2000 v6 kinyomóvillája ? Én valószínű a középsőt választanám ,de nem azért mert biztos vagyok benne ,hanem kizárásos alapon .A balszélső az soros ,a jobbszélső az 2,8 ,lehet a középső az ami nekem kell ?Mivel ez a vas legalább 20 éve darabokban van ,és a fele sincs meg ,kénytelen vagyok ilyen módszerekhez folyamodni ,de ha valakinek van ilyen ,megkímélne a többszöri szét-összerakástól ,így is úgy is összerakom ,csak nem mindegy hányszor .
DSCF3451.JPG
DSCF3451.JPG (112.47 KiB) Viewed 6430 times
DSCF3452.JPG
DSCF3452.JPG (107.05 KiB) Viewed 6430 times
User avatar
Töcs
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 472
Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by Töcs »

White Shark wrote:Akkor hátha erre is tud válaszolni valaki ,a három közül melyik lehet a 2000 v6 kinyomóvillája ? Én valószínű a középsőt választanám ,de nem azért mert biztos vagyok benne ,hanem kizárásos alapon .A balszélső az soros ,a jobbszélső az 2,8 ,lehet a középső az ami nekem kell ?Mivel ez a vas legalább 20 éve darabokban van ,és a fele sincs meg ,kénytelen vagyok ilyen módszerekhez folyamodni ,de ha valakinek van ilyen ,megkímélne a többszöri szét-összerakástól ,így is úgy is összerakom ,csak nem mindegy hányszor .
DSCF3451.JPG
DSCF3452.JPG
Nekem tau 4 seb váltójában (2,0v6on volt) a DSCF3451. képen nézve a balos volt. kicsit hajlított. Lemérjem a hosszát?
Èn sosem iszom rèszegen...

1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

Töcs wrote:
White Shark wrote:Akkor hátha erre is tud válaszolni valaki ,a három közül melyik lehet a 2000 v6 kinyomóvillája ? Én valószínű a középsőt választanám ,de nem azért mert biztos vagyok benne ,hanem kizárásos alapon .A balszélső az soros ,a jobbszélső az 2,8 ,lehet a középső az ami nekem kell ?Mivel ez a vas legalább 20 éve darabokban van ,és a fele sincs meg ,kénytelen vagyok ilyen módszerekhez folyamodni ,de ha valakinek van ilyen ,megkímélne a többszöri szét-összerakástól ,így is úgy is összerakom ,csak nem mindegy hányszor .
DSCF3451.JPG
DSCF3452.JPG
Nekem tau 4 seb váltójában (2,0v6on volt) a DSCF3451. képen nézve a balos volt. kicsit hajlított. Lemérjem a hosszát?
De hisz mind egyforma hosszú ! :lol:
User avatar
Töcs
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 472
Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by Töcs »

White Shark wrote:
Töcs wrote:
White Shark wrote:Akkor hátha erre is tud válaszolni valaki ,a három közül melyik lehet a 2000 v6 kinyomóvillája ? Én valószínű a középsőt választanám ,de nem azért mert biztos vagyok benne ,hanem kizárásos alapon .A balszélső az soros ,a jobbszélső az 2,8 ,lehet a középső az ami nekem kell ?Mivel ez a vas legalább 20 éve darabokban van ,és a fele sincs meg ,kénytelen vagyok ilyen módszerekhez folyamodni ,de ha valakinek van ilyen ,megkímélne a többszöri szét-összerakástól ,így is úgy is összerakom ,csak nem mindegy hányszor .
DSCF3451.JPG
DSCF3452.JPG
Nekem tau 4 seb váltójában (2,0v6on volt) a DSCF3451. képen nézve a balos volt. kicsit hajlított. Lemérjem a hosszát?
De hisz mind egyforma hosszú ! :lol:
Attól még lemérhetem neeeem?!! :evil:
:mrgreen:
Èn sosem iszom rèszegen...

1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

Ne mérd le ,a középsőt építem be ,de hogy állsz a szétszedéssel ? Lakatosom már toporog ,gondolom már nála is nagyon január van . :shock:
User avatar
adam
egyedülisszerelhet
Posts: 790
Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest xiii

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by adam »

White Shark wrote:Ne mérd le ,a középsőt építem be ,de hogy állsz a szétszedéssel ? Lakatosom már toporog ,gondolom már nála is nagyon január van . :shock:
Lassan, mert segitek neki a szetszedesben :mrgreen:
Sosem lesz kész, csak alakul...
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

Sajnos a blokkot még nem kell egyesítenem a dobozzal,ma szétszedtem atomjaira ,de ez volt a szerencsém .Nem kevés problémát találtam ami nem segítette volna az indítást jelen formájában .Átfordulni ugyan átfordult ,de nehezen . Hengerfejek le ,rozsda az egyes hengerben ,akkor teljesen szét .Vezérműtengely ki ,csapágyai csak nyomokban.Vezérműtengely bütykei szintén ,és ami a legcsúnyább a tápszivattyú lökőrúdja ledarálta az excentert is a tengelyen ,plus a lökőrúd is sokkal rövidebbre kopott félköralakban .Egyes hengerből dugattyú ki ,az is sérült .Nem biztos hogy érdemes megcsinálni ,de sajnos kell ,ugyanis mindenképpen ezt a blokkot szeretném bele visszatenni ,eredeti ezzel jött ki a gyárból ,ez való hozzá. Vagyis kéne egy dugattyú ,hogy honnan ,fogalmam sincs .Arra már rájöttem ,csakis szakértő javította az autót előttem ,a lökőrúd azért darálta le a vezérműtengelyt ,mert kifelejtették a tápszivattyú alól a bakelit távtartót ,de hogy a csapágyait mivel tették tönkre azt nem tudom .Nem akartam a motorba nyúlni de nem úszom meg .Esetleg ha van valakinek eladó 2000 v6 alkatrésze vagy komplett blokkja megvenném . Ebből nincs itthol ,sosem gondoltam volna hogy érdemes lenne ilyen kicsivel is foglalkozni mikor vannak nagyobbak is ,2,3 sincs ,csak nagyokat gyűjtöttem ,most szívom a fogam .
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by daytona »

Van komplett 2.0 V6 motorom...bontatlan.....csak a lendkereket es a kuplungot szedtem le rola, pont ma :mrgreen:
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by daytona »

Egyebkent szerintem a veztengely csapagyai attol mentek tonkre, hogy tul nagy oldaliranyu ero hatott a tapszivattyu tengelyetol...
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765
Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by nyujoe »

...nekem úgy rémlik mintha találkoztam volna már 2 különböző hosszúságú tápszivattyú lökőrúddal, a hosszú bakelittal, a rövidebb bakelit nélkül...
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

daytona wrote:Van komplett 2.0 V6 motorom...bontatlan.....csak a lendkereket es a kuplungot szedtem le rola, pont ma :mrgreen:
Motorszám miatt nem cserélnék ,de ha már nem bírom cérnával ,úgy is jelzem.Most éppen nem kapok veztengely csapágysort ,eszement ez a blokk ,kiakadok .
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by Bogyo28 »

White Shark wrote:
daytona wrote:Van komplett 2.0 V6 motorom...bontatlan.....csak a lendkereket es a kuplungot szedtem le rola, pont ma :mrgreen:
Motorszám miatt nem cserélnék ,de ha már nem bírom cérnával ,úgy is jelzem.Most éppen nem kapok veztengely csapágysort ,eszement ez a blokk ,kiakadok .
USA-ból rendelhető ha már teljes OT a cél...

http://www.ebay.com/itm/Clevite-Cam-Bea ... b9&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

de van az angoloknál is:

http://www.burtonpower.com/parts-by-fit ... 2-std.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by tomtom »

nyujoe wrote:...nekem úgy rémlik mintha találkoztam volna már 2 különböző hosszúságú tápszivattyú lökőrúddal, a hosszú bakelittal, a rövidebb bakelit nélkül...
pintonál is tapasztaltam ilyet.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva

Post by White Shark »

Bogyo28 wrote:
White Shark wrote:
daytona wrote:Van komplett 2.0 V6 motorom...bontatlan.....csak a lendkereket es a kuplungot szedtem le rola, pont ma :mrgreen:
Motorszám miatt nem cserélnék ,de ha már nem bírom cérnával ,úgy is jelzem.Most éppen nem kapok veztengely csapágysort ,eszement ez a blokk ,kiakadok .
USA-ból rendelhető ha már teljes OT a cél...

http://www.ebay.com/itm/Clevite-Cam-Bea ... b9&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

de van az angoloknál is:

http://www.burtonpower.com/parts-by-fit ... 2-std.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Melyik jön meg hamarabb ?
Post Reply