Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Akkor hátha erre is tud válaszolni valaki ,a három közül melyik lehet a 2000 v6 kinyomóvillája ? Én valószínű a középsőt választanám ,de nem azért mert biztos vagyok benne ,hanem kizárásos alapon .A balszélső az soros ,a jobbszélső az 2,8 ,lehet a középső az ami nekem kell ?Mivel ez a vas legalább 20 éve darabokban van ,és a fele sincs meg ,kénytelen vagyok ilyen módszerekhez folyamodni ,de ha valakinek van ilyen ,megkímélne a többszöri szét-összerakástól ,így is úgy is összerakom ,csak nem mindegy hányszor .
- Töcs
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 472
- Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Nekem tau 4 seb váltójában (2,0v6on volt) a DSCF3451. képen nézve a balos volt. kicsit hajlított. Lemérjem a hosszát?White Shark wrote:Akkor hátha erre is tud válaszolni valaki ,a három közül melyik lehet a 2000 v6 kinyomóvillája ? Én valószínű a középsőt választanám ,de nem azért mert biztos vagyok benne ,hanem kizárásos alapon .A balszélső az soros ,a jobbszélső az 2,8 ,lehet a középső az ami nekem kell ?Mivel ez a vas legalább 20 éve darabokban van ,és a fele sincs meg ,kénytelen vagyok ilyen módszerekhez folyamodni ,de ha valakinek van ilyen ,megkímélne a többszöri szét-összerakástól ,így is úgy is összerakom ,csak nem mindegy hányszor .
Èn sosem iszom rèszegen...
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
De hisz mind egyforma hosszú !Töcs wrote:Nekem tau 4 seb váltójában (2,0v6on volt) a DSCF3451. képen nézve a balos volt. kicsit hajlított. Lemérjem a hosszát?White Shark wrote:Akkor hátha erre is tud válaszolni valaki ,a három közül melyik lehet a 2000 v6 kinyomóvillája ? Én valószínű a középsőt választanám ,de nem azért mert biztos vagyok benne ,hanem kizárásos alapon .A balszélső az soros ,a jobbszélső az 2,8 ,lehet a középső az ami nekem kell ?Mivel ez a vas legalább 20 éve darabokban van ,és a fele sincs meg ,kénytelen vagyok ilyen módszerekhez folyamodni ,de ha valakinek van ilyen ,megkímélne a többszöri szét-összerakástól ,így is úgy is összerakom ,csak nem mindegy hányszor .
- Töcs
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 472
- Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Attól még lemérhetem neeeem?!!White Shark wrote:De hisz mind egyforma hosszú !Töcs wrote:Nekem tau 4 seb váltójában (2,0v6on volt) a DSCF3451. képen nézve a balos volt. kicsit hajlított. Lemérjem a hosszát?White Shark wrote:Akkor hátha erre is tud válaszolni valaki ,a három közül melyik lehet a 2000 v6 kinyomóvillája ? Én valószínű a középsőt választanám ,de nem azért mert biztos vagyok benne ,hanem kizárásos alapon .A balszélső az soros ,a jobbszélső az 2,8 ,lehet a középső az ami nekem kell ?Mivel ez a vas legalább 20 éve darabokban van ,és a fele sincs meg ,kénytelen vagyok ilyen módszerekhez folyamodni ,de ha valakinek van ilyen ,megkímélne a többszöri szét-összerakástól ,így is úgy is összerakom ,csak nem mindegy hányszor .
Èn sosem iszom rèszegen...
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Ne mérd le ,a középsőt építem be ,de hogy állsz a szétszedéssel ? Lakatosom már toporog ,gondolom már nála is nagyon január van .
- adam
- egyedülisszerelhet
- Posts: 790
- Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest xiii
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Lassan, mert segitek neki a szetszedesbenWhite Shark wrote:Ne mérd le ,a középsőt építem be ,de hogy állsz a szétszedéssel ? Lakatosom már toporog ,gondolom már nála is nagyon január van .
Sosem lesz kész, csak alakul...
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Sajnos a blokkot még nem kell egyesítenem a dobozzal,ma szétszedtem atomjaira ,de ez volt a szerencsém .Nem kevés problémát találtam ami nem segítette volna az indítást jelen formájában .Átfordulni ugyan átfordult ,de nehezen . Hengerfejek le ,rozsda az egyes hengerben ,akkor teljesen szét .Vezérműtengely ki ,csapágyai csak nyomokban.Vezérműtengely bütykei szintén ,és ami a legcsúnyább a tápszivattyú lökőrúdja ledarálta az excentert is a tengelyen ,plus a lökőrúd is sokkal rövidebbre kopott félköralakban .Egyes hengerből dugattyú ki ,az is sérült .Nem biztos hogy érdemes megcsinálni ,de sajnos kell ,ugyanis mindenképpen ezt a blokkot szeretném bele visszatenni ,eredeti ezzel jött ki a gyárból ,ez való hozzá. Vagyis kéne egy dugattyú ,hogy honnan ,fogalmam sincs .Arra már rájöttem ,csakis szakértő javította az autót előttem ,a lökőrúd azért darálta le a vezérműtengelyt ,mert kifelejtették a tápszivattyú alól a bakelit távtartót ,de hogy a csapágyait mivel tették tönkre azt nem tudom .Nem akartam a motorba nyúlni de nem úszom meg .Esetleg ha van valakinek eladó 2000 v6 alkatrésze vagy komplett blokkja megvenném . Ebből nincs itthol ,sosem gondoltam volna hogy érdemes lenne ilyen kicsivel is foglalkozni mikor vannak nagyobbak is ,2,3 sincs ,csak nagyokat gyűjtöttem ,most szívom a fogam .
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Van komplett 2.0 V6 motorom...bontatlan.....csak a lendkereket es a kuplungot szedtem le rola, pont ma
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Egyebkent szerintem a veztengely csapagyai attol mentek tonkre, hogy tul nagy oldaliranyu ero hatott a tapszivattyu tengelyetol...
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
...nekem úgy rémlik mintha találkoztam volna már 2 különböző hosszúságú tápszivattyú lökőrúddal, a hosszú bakelittal, a rövidebb bakelit nélkül...
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Motorszám miatt nem cserélnék ,de ha már nem bírom cérnával ,úgy is jelzem.Most éppen nem kapok veztengely csapágysort ,eszement ez a blokk ,kiakadok .daytona wrote:Van komplett 2.0 V6 motorom...bontatlan.....csak a lendkereket es a kuplungot szedtem le rola, pont ma
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
USA-ból rendelhető ha már teljes OT a cél...White Shark wrote:Motorszám miatt nem cserélnék ,de ha már nem bírom cérnával ,úgy is jelzem.Most éppen nem kapok veztengely csapágysort ,eszement ez a blokk ,kiakadok .daytona wrote:Van komplett 2.0 V6 motorom...bontatlan.....csak a lendkereket es a kuplungot szedtem le rola, pont ma
http://www.ebay.com/itm/Clevite-Cam-Bea ... b9&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
de van az angoloknál is:
http://www.burtonpower.com/parts-by-fit ... 2-std.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
pintonál is tapasztaltam ilyet.nyujoe wrote:...nekem úgy rémlik mintha találkoztam volna már 2 különböző hosszúságú tápszivattyú lökőrúddal, a hosszú bakelittal, a rövidebb bakelit nélkül...
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Melyik jön meg hamarabb ?Bogyo28 wrote:USA-ból rendelhető ha már teljes OT a cél...White Shark wrote:Motorszám miatt nem cserélnék ,de ha már nem bírom cérnával ,úgy is jelzem.Most éppen nem kapok veztengely csapágysort ,eszement ez a blokk ,kiakadok .daytona wrote:Van komplett 2.0 V6 motorom...bontatlan.....csak a lendkereket es a kuplungot szedtem le rola, pont ma
http://www.ebay.com/itm/Clevite-Cam-Bea ... b9&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
de van az angoloknál is:
http://www.burtonpower.com/parts-by-fit ... 2-std.html" onclick="window.open(this.href);return false;