Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Azért kíváncsi lennék ilyen apróságon minek variálnak? Így legalább kétféle van, de értelme nem sok van.
Bár asszem van akinek furat sincs a B oszlopon, akkor meg három féle létezik.
Bár asszem van akinek furat sincs a B oszlopon, akkor meg három féle létezik.
Ford Capri MkI Essex
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Jól gondolod ,áll nálam egy teljesen gyári Mk1 /a ,annak az öv nem is az oszlopba van fogatva ,hanem az oszlop mögött az üvegszint alatt vagy 10 cm-rel ,gyári ,az oszlopon még luk sincs ,és a takarón sem ,de a kárpit úgy van kialakítva hogy az csont nélkül passzoljon. Amit most csinálok 1970-es ,a másik 1972-es ,vagyis mindez bő két év alatt ,mindegyik 1/a ,még nem játszanak közre Mk2 alkatrészek ,mint azMk1/b nél és mégis össze-vissza kevergetik ,aztán ha valaki 40-év után elkezdi összelegózni meglepődik mint én ,hát mit gondoltak ezek 40 éve honnan a picsből szedek én össze annyi alkatrészt hogy minden hülye ötletüknek meg tudjak felelni .Ezek a pihent német mérnökök biztos szívtak akkoriban valamit ,én meg most miattuk a fogam !szszaby wrote:Azért kíváncsi lennék ilyen apróságon minek variálnak? Így legalább kétféle van, de értelme nem sok van.
Bár asszem van akinek furat sincs a B oszlopon, akkor meg három féle létezik.
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
-
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 175
- Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Lehet, hogy akkor ez lenne a megoldás
- lyuk behegeszt, csatlakozás az oldalablak alá ?
Más:
Mi a véleményed: üvegszálas műgyantából legyártani MK1 lökhárítót? ( vagy találtál már megoldást?)

Más:
Mi a véleményed: üvegszálas műgyantából legyártani MK1 lökhárítót? ( vagy találtál már megoldást?)
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
ők csak fejlesztettek, ha komplett autód lenne eredeti motyokkal akkor nem lenne gondWhite Shark wrote:Jól gondolod ,áll nálam egy teljesen gyári Mk1 /a ,annak az öv nem is az oszlopba van fogatva ,hanem az oszlop mögött az üvegszint alatt vagy 10 cm-rel ,gyári ,az oszlopon még luk sincs ,és a takarón sem ,de a kárpit úgy van kialakítva hogy az csont nélkül passzoljon. Amit most csinálok 1970-es ,a másik 1972-es ,vagyis mindez bő két év alatt ,mindegyik 1/a ,még nem játszanak közre Mk2 alkatrészek ,mint azMk1/b nél és mégis össze-vissza kevergetik ,aztán ha valaki 40-év után elkezdi összelegózni meglepődik mint én ,hát mit gondoltak ezek 40 éve honnan a picsből szedek én össze annyi alkatrészt hogy minden hülye ötletüknek meg tudjak felelni .Ezek a pihent német mérnökök biztos szívtak akkoriban valamit ,én meg most miattuk a fogam !szszaby wrote:Azért kíváncsi lennék ilyen apróságon minek variálnak? Így legalább kétféle van, de értelme nem sok van.
Bár asszem van akinek furat sincs a B oszlopon, akkor meg három féle létezik.


"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Hasonló az elképzelés ,de luk nem behegeszt ,a rozsdaszínű 4darabra vágva méretpontosan összelegóz összehegeszt ,lefényez .A lökhárítóra egyenlőre több megoldás is létezik ,nem született egyenlőre döntés a végsőről . 1,- maradnak az eredetiek (egy másik autóról ) selyemfényűre fújva , 2,- hátul az eredeti ,elöl escort sarolkökhárítók ,irányjelző nyílás nélkül,selyemfénnyel.(mivel marad az eredeti kislámpás irányjelzős rendszer .) 3,- Sunyától szerzett vágott lökhárítódarabokból kialakítani előre saroklökhárítókat .Bubor wrote:Lehet, hogy akkor ez lenne a megoldás- lyuk behegeszt, csatlakozás az oldalablak alá ?
Más:
Mi a véleményed: üvegszálas műgyantából legyártani MK1 lökhárítót? ( vagy találtál már megoldást?)
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Enyém szintén 72-es 1/a-s és nálam az oszlopon van a biztonsági öv.White Shark wrote:Jól gondolod ,áll nálam egy teljesen gyári Mk1 /a ,annak az öv nem is az oszlopba van fogatva ,hanem az oszlop mögött az üvegszint alatt vagy 10 cm-rel ,gyári ,az oszlopon még luk sincs ,és a takarón sem ,de a kárpit úgy van kialakítva hogy az csont nélkül passzoljon. Amit most csinálok 1970-es ,a másik 1972-es ,vagyis mindez bő két év alatt ,mindegyik 1/a ,még nem játszanak közre Mk2 alkatrészek ,mint azMk1/b nél és mégis össze-vissza kevergetik ,aztán ha valaki 40-év után elkezdi összelegózni meglepődik mint én ,hát mit gondoltak ezek 40 éve honnan a picsből szedek én össze annyi alkatrészt hogy minden hülye ötletüknek meg tudjak felelni .Ezek a pihent német mérnökök biztos szívtak akkoriban valamit ,én meg most miattuk a fogam !szszaby wrote:Azért kíváncsi lennék ilyen apróságon minek variálnak? Így legalább kétféle van, de értelme nem sok van.
Bár asszem van akinek furat sincs a B oszlopon, akkor meg három féle létezik.
Ez ugyanolyan mint a hűtő melletti lemez betét. Neked jobb oldalon van, van akinek mind a két oldalon, nekem egyik sincs.
Ford Capri MkI Essex
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Köszönöm megoldódott,nem kell szabnom ,viszont azt már meg sem merem kérdezni ,Mk1 üléssínje van-e valakinek ? Üléseket találtam itthol ,de persze a sínjeit már elhasználtam a citromsárgához .
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Van azért ezen az autón még pár anomália ,például a motorháztetőt az anyósülés felől lehet nyitni ,vonóhorgos volt ,bent vannak a hátsó merevítők amihez csavarozva volt maga a horog ,mindkét oldalon van belsőlámpa ,mert általában csak az egyik oldalon szokott lenni ,és mindkét a oszlopba lejön a gyári köteg ,vagyis nem utólag beépített . Eddig ennyit találtam ,még lehet lesz.
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Mk3 ulessin darabjaim vannak, egeszben nincs egy sem, szetszedve kb 3-4 darab...
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Igen,köszi de az nem olyan ,esetleg ha nagyon nem lesz semmi faragáshoz még megfelelhet ,akkor kereslek .daytona wrote:Mk3 ulessin darabjaim vannak, egeszben nincs egy sem, szetszedve kb 3-4 darab...
- Machine
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 159
- Joined: Fri Nov 16, 2007 11:38 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakeszi
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Nekem a 69- s ben és a 70- s ben is így vanWhite Shark wrote:Van azért ezen az autón még pár anomália ,például a motorháztetőt az anyósülés felől lehet nyitni ,vonóhorgos volt ,bent vannak a hátsó merevítők amihez csavarozva volt maga a horog ,mindkét oldalon van belsőlámpa ,mert általában csak az egyik oldalon szokott lenni ,és mindkét a oszlopba lejön a gyári köteg ,vagyis nem utólag beépített . Eddig ennyit találtam ,még lehet lesz.

"The highway still leads to hell"
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Nálam a négyből csak ebben az egyben ,pedig kettő 72 előtti ,kettő utáni .
- gridoux
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 143
- Joined: Fri Dec 09, 2011 11:22 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskócz
- Contact:
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Az angol 1970-esben is így van.White Shark wrote: a motorháztetőt az anyósülés felől lehet nyitni ,mindkét oldalon van belsőlámpa
Ford és MK1 - mert szeretem :)
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Mk1 tulajok ,tudja -e valaki azt ,hogy a tank és a kaszni között van-e gumicsillapítás ?Vagy csak azzal a négy csavarral rögzítem ,azt passz ?