Üvegszálas elemek
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Akkor itt hibádzik. Ugyanis én eleve több mint 1200 kg-al számoltam, ugyanis ez van a forgalmiban is. (ezek szerint ennek nem lehet hinni)gigford wrote:Mehtelepen 1125 kgot mertek nekem 2.8as mocival,potkerek,szerszamok,osszes ules benne + kb 10liter benya.
Ha ki van pakolva meg a konnyebb koszi moci, minden erolkodes nelkul megvan az 1tonna...
Így már értem.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Mikor merettem, mondtam miert akarom tudni a sulyat, rendesek voltak, nem allt erdekukben kevesebbet vagy tobbet merni, aztan attol meg lehet nem hiteles...German Capri wrote:Méhtelepi méréshez nehogy viszonyítsatok az akkora humbuk mint egy állat!!!!!!!!Jóval kevesebbet mérnek!!!!!!!!!
Elbizonytalanodtam amugy, http://www.uniquecarsandparts.com.au/ca ... _mkiii.htm ezen 1230kilot mondanak 2.8ire, fene se tudja mi igaz...
ha viszont tenyleg 1200kilo korul van egy 2.8i, akkor a timeslippes meresnel 100kiloval adtam meg kevesebbet, mint a realis :?
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Van nekem egy ilyen könyvem:gigford wrote:Mikor merettem, mondtam miert akarom tudni a sulyat, rendesek voltak, nem allt erdekukben kevesebbet vagy tobbet merni, aztan attol meg lehet nem hiteles...German Capri wrote:Méhtelepi méréshez nehogy viszonyítsatok az akkora humbuk mint egy állat!!!!!!!!Jóval kevesebbet mérnek!!!!!!!!!
Elbizonytalanodtam amugy, http://www.uniquecarsandparts.com.au/ca ... _mkiii.htm ezen 1230kilot mondanak 2.8ire, fene se tudja mi igaz...
ha viszont tenyleg 1200kilo korul van egy 2.8i, akkor a timeslippes meresnel 100kiloval adtam meg kevesebbet, mint a realis :?
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... &rd=1&rd=1
ebben a 2.8i sulya 1230kg. ha kell be tudom scannelni
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Szabó Zoli árul készen 10 papírért, csak a Ford-Klub forumjára irta le...Tibi wrote:Van valakinek mk1 szerű hátsó szárnyhoz sablonja ? Kölcsönbe.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Arról jutott eszembe, ezek szerint ismered a srácot. Esetleg a terméket is? Érdekes lehet a dolog ha jó mk3-ra. Sunya mondta, hogy neki is mk1 koppintás van ha jól emlékszem.bogyo28 wrote:Szabó Zoli árul készen 10 papírért, csak a Ford-Klub forumjára irta le...Tibi wrote:Van valakinek mk1 szerű hátsó szárnyhoz sablonja ? Kölcsönbe.
1980 Capri MK3
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Amit a Szabó Zoli árul ,azt anno mi csináltattuk a Sunyával, Fekete Lacinak, Sunyának van belőle, nekem még nincs felrakva. Egy-az-egyben felrakható az MK3 hátsó ajtóra...Tibi wrote:Arról jutott eszembe, ezek szerint ismered a srácot. Esetleg a terméket is? Érdekes lehet a dolog ha jó mk3-ra. Sunya mondta, hogy neki is mk1 koppintás van ha jól emlékszem.bogyo28 wrote:Szabó Zoli árul készen 10 papírért, csak a Ford-Klub forumjára irta le...Tibi wrote:Van valakinek mk1 szerű hátsó szárnyhoz sablonja ? Kölcsönbe.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
-
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 175
- Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re:
AZ ikerlámpásítás kérdése nem hagy nyugodni...
Arra gondoltam, ha már mókolom, ne az MK3 kerete legyen beépítve,hanem kicsit mélyítve, megsüllyesztve ülnének a lámpák.
Agyagból, a 3-as keretéből állna sablon, erről csinálnék gipsz sablont.
Szerintetek gipszforma alkalmas műgyanta elem készítéséhez?

Arra gondoltam, ha már mókolom, ne az MK3 kerete legyen beépítve,hanem kicsit mélyítve, megsüllyesztve ülnének a lámpák.
Agyagból, a 3-as keretéből állna sablon, erről csinálnék gipsz sablont.
Szerintetek gipszforma alkalmas műgyanta elem készítéséhez?
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Re:
nem. legalábbis amikor nekem gipsz sablonnal akartak csinálni másolatot pont az mk1 gyári dupla lámpás takarójáról, akkor a kapott végterméket nem vettem át annyira szar lett. az ember szerint egy kicsit dolgozni kell vele, gittelni meg egyebek, de olyan szarul nézett ki, hogy egyszerübb let volna gittből kifaragni. szóval szerintem a gipsz erre nem alkalmas. rendes sablon anyagokból olyan késztermék lesz, amit már csak festeni kell, nem kell vele szarozni....Bubor wrote:AZ ikerlámpásítás kérdése nem hagy nyugodni...![]()
Arra gondoltam, ha már mókolom, ne az MK3 kerete legyen beépítve,hanem kicsit mélyítve, megsüllyesztve ülnének a lámpák.
Agyagból, a 3-as keretéből állna sablon, erről csinálnék gipsz sablont.
Szerintetek gipszforma alkalmas műgyanta elem készítéséhez?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
-
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 175
- Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Üvegszálas elemek
Köszönöm szépen.
Akkor most megspóroltam egy zsák gipszet

Akkor most megspóroltam egy zsák gipszet

- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Üvegszálas elemek
Sziasztok!
Ahogy említettem, gondolkodom X-Pack beruházásban.
Itt van pár link, ahol látható, h hogyan szokás felrakni:
Itt úgy tűnik, mintha baromi egyszerű lenne:
http://retrorides.proboards.com/thread/67318" onclick="window.open(this.href);return false;
Itt csak a hátsót kell faragni, az első az komplett sárvédő. Látszik, hogy először rá van szegecselve a lemezre:
http://www.andysautobody.co.uk/blue-x-p" onclick="window.open(this.href);return false; ... ySUR_l5NqU
Itt egy MKII szélesítést tesznek föl hátulra. Lehet látni, h hogy hozza össze a kerékjárati ívet belül. De ez jóval nagyobb szélesítés, mint amire én gondolok.
http://www.capriracing.co.uk/forum/viewtopic.php?t=166" onclick="window.open(this.href);return false;
Arról tudna valaki valamilyen adatot, hogy a gyakorlatban a gyári X-Pack mennyivel volt szélesebb a gyárinál? Mondjuk a 7,5 RS felnihez lehet valamennyire igazodni a képek alapján, de jó lenne pontosabban.
Köszi!
Ahogy említettem, gondolkodom X-Pack beruházásban.
Itt van pár link, ahol látható, h hogyan szokás felrakni:
Itt úgy tűnik, mintha baromi egyszerű lenne:
http://retrorides.proboards.com/thread/67318" onclick="window.open(this.href);return false;
Itt csak a hátsót kell faragni, az első az komplett sárvédő. Látszik, hogy először rá van szegecselve a lemezre:
http://www.andysautobody.co.uk/blue-x-p" onclick="window.open(this.href);return false; ... ySUR_l5NqU
Itt egy MKII szélesítést tesznek föl hátulra. Lehet látni, h hogy hozza össze a kerékjárati ívet belül. De ez jóval nagyobb szélesítés, mint amire én gondolok.
http://www.capriracing.co.uk/forum/viewtopic.php?t=166" onclick="window.open(this.href);return false;
Arról tudna valaki valamilyen adatot, hogy a gyakorlatban a gyári X-Pack mennyivel volt szélesebb a gyárinál? Mondjuk a 7,5 RS felnihez lehet valamennyire igazodni a képek alapján, de jó lenne pontosabban.
Köszi!
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Üvegszálas elemek
az első linken az nem a turbó szélesítés? mert az keskenyebb mint az X pack. a második link meg nem jó...levelboss wrote:Sziasztok!
Ahogy említettem, gondolkodom X-Pack beruházásban.
Itt van pár link, ahol látható, h hogyan szokás felrakni:
Itt úgy tűnik, mintha baromi egyszerű lenne:
http://retrorides.proboards.com/thread/67318" onclick="window.open(this.href);return false;
Itt csak a hátsót kell faragni, az első az komplett sárvédő. Látszik, hogy először rá van szegecselve a lemezre:
http://www.andysautobody.co.uk/blue-x-p" onclick="window.open(this.href);return false; ... ySUR_l5NqU
Itt egy MKII szélesítést tesznek föl hátulra. Lehet látni, h hogy hozza össze a kerékjárati ívet belül. De ez jóval nagyobb szélesítés, mint amire én gondolok.
http://www.capriracing.co.uk/forum/viewtopic.php?t=166" onclick="window.open(this.href);return false;
Arról tudna valaki valamilyen adatot, hogy a gyakorlatban a gyári X-Pack mennyivel volt szélesebb a gyárinál? Mondjuk a 7,5 RS felnihez lehet valamennyire igazodni a képek alapján, de jó lenne pontosabban.
Köszi!
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4