2.3 v6 segitség kellene

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Blant wrote:hol lehet ilyet tolni?
el tud romolni egy ilyen?
ha rossz lehet javíttatni?
ki lehet szedni a fúvókákat a koporsó leszerelése nélkül?
Bogyó szólj, hogy mikor menjek!

Köszi :-)
Sajnos el tud,valamikor az ultrahangos tisztitas sem segit neki, bar altalaban szokott.
Ha sokat all egy motor,ami a te esetedben igaz ha jol tudom, akkor hajlamos full nyomason(7000es fordulaton meg mar eleg nagy a benyanyomas :wink: ) eloretolni a pici lerakodasokat az injektorcsucsba miutan hasznalni kezed ujra.
En eleg sokat szoptam injektorral, egesz profi lettem a ki-be szerelesben :)
a koporsot le kell szerelned, nem fersz hozza maskepp rendesen(sot, talan egyaltalan), de az nem nagy munka.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

na mértem kompressziót!

Van egy 9,5 ös, van 3 db 9,8as, van egy 10 es és egy 10,3as.

A mérés a Bogyó féle betekerős/gumicsöves műszerrel történt. A motor hideg volt és kb 5-6 másodpercig indítóztam!

Balázs szerint (gondolom a felújításkor) 11,5bar volt mindegyikben!

Véleményeket várom szeretettel :)

Üdv!

Bence
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Hideg méréshez képest nem rossz melegen több lett volna 1-1,5bar-ral. Egyedül ami hiba hogy a szórás a legkissebb és a legnagyobb között határon van, de összességben nem olyan rossz, mondhatni jó.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Blant wrote:hol lehet ilyet tolni?
el tud romolni egy ilyen?
ha rossz lehet javíttatni?
ki lehet szedni a fúvókákat a koporsó leszerelése nélkül?
Bogyó szólj, hogy mikor menjek!

Köszi :-)
Hi!

Ahol én tisztittattam:

http://www.gats.hu/index.php?elerhetoseg

Az a legjobb benne, hogy be is mérik az ezresért, tehát tudod hogy jo vagy sem a fuvoka, és nem raksz vissza szart.


De siess vele, szombaton tali!!!! ha kell fuvoka adok párat hogy biztos legyen 6 jó...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

még egy kérdés!

Hogy célszerű leszedni, illetve visszatennia fekete műanyag benzincsövek végéről az injektorokat?

Bontható, vagy le kell húzni róla a csövet? AMennyiben az utóbbi ezt hogyan célszerű csinálni?


Üdv!

Bence
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Blant wrote:még egy kérdés!

Hogy célszerű leszedni, illetve visszatennia fekete műanyag benzincsövek végéről az injektorokat?

Bontható, vagy le kell húzni róla a csövet? AMennyiben az utóbbi ezt hogyan célszerű csinálni?


Üdv!

Bence
Menetes modon csatlakoznak a csohoz, egy fkulccsal lefogod az injektort egy masik kulcsal pedig nyitod a cso vegi csatlakozast.
Ovatosan csinald, mert nekem elrepedt egyszer az egyik cso a vegenel foleg amikor visszaszoritod akkor ne szoritsd tul.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

sikerült.
Ha minden jól megy már a GATS-nál vannak...
remélem jók...
Csináltam róluk fotókat...
mindjárt föltolom őket...
2 elég fekete volt és mindnek a vége fekete szmöttyös...
No majd meglátjuk...
A feketékről azt gondoltam, hogy talán ott nem zárnak jól a szelepek és beég, de pont azokban a hengerekben 10 körül van a hideg kompresszió...
Mitől lehet fekete?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Megy az autóm :-)
Nemtom mi volt a baj. Volt injektor pucolás, új gyertyák, új rotor, új elosztó fedél, szelepállítás és most minden oké!

Köszönet Balagenak, Caprimaniának, Capri-3nak, Drivernek és végül, de első sorban a Pádrénak :twisted:
Akit kifelejtettem, valszeg az áll a legközelebb a szívemhez :-)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Helyes! Akkor holnap ugye élőben is láthatjuk az arany csodát?:)
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

gizmo wrote:Helyes! Akkor holnap ugye élőben is láthatjuk az arany csodát?:)
Hajnali 5:54-kor hozzászólás?!!! Ez igen! Álmatlanságban szenvedsz? :lol: :lol: :lol: Ilyen korán én még a másik oldalamra se tudok fordulni.. :shock:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

bogyo28 wrote:
gizmo wrote:Helyes! Akkor holnap ugye élőben is láthatjuk az arany csodát?:)
Hajnali 5:54-kor hozzászólás?!!! Ez igen! Álmatlanságban szenvedsz? :lol: :lol: :lol: Ilyen korán én még a másik oldalamra se tudok fordulni.. :shock:
nem, jövök dolgozni :shock: :? viszont délután 8kor elalszom tv/gép/napfény/lámpa kombináció mellett is simán...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

A kiegyenlítő tartályt meglehet szüntetni, mert pl. 2.0 V6 Granadánál nem volt (legalábbis nálunk )?
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Nekem pl soha sem volt.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Nitrobuster wrote:Nekem pl soha sem volt.
Ha gondolod adok egyet, berakod a csomiba, hogy ne mond azt hogy saha sem vot :lol: :lol: :lol:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

Mad Max wrote:A kiegyenlítő tartályt meglehet szüntetni, mert pl. 2.0 V6 Granadánál nem volt (legalábbis nálunk )?
hűtője válogatja.
2.8i-nek tuti kell.
Post Reply