Melyik autót árulja Fefe?driver wrote:...De ennyi pénzből amit kérnek érte, össze rakhatnál egy saját elképzeléseid szerinti caprit.Jó alap lenne
a Fefe féle mk2 amit árul.
bemutatkozások
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Aleox
- kopasz
- Posts: 5
- Joined: Thu Jun 11, 2015 10:30 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, XI. kerület
Re: bemutatkozások
2015-: Ford Capri ?
2011-: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Trend (2005)
2001-2010: Ford Scorpio 2.5 TD, 2.9i 12V, Cosworth
2011-: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Trend (2005)
2001-2010: Ford Scorpio 2.5 TD, 2.9i 12V, Cosworth
- SONI
- T.O.C.B.
- Posts: 908
- Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: PÁKOZD
Re: bemutatkozások
http://www.fordcapri.hu/cjoom/index.php ... &start=150" onclick="window.open(this.href);return false;
Ezt a vasat árulja.
Ezt a vasat árulja.
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
- Aleox
- kopasz
- Posts: 5
- Joined: Thu Jun 11, 2015 10:30 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, XI. kerület
Re: bemutatkozások
Hát, ez nekem nagyon kezdőállapotban lévő autó

A problémám az, hogy nincs se garázsom, sem műhelyem, így csak az utcán tudnám tárolni.
Tehát járóképes autót keresek, aminek van rendszáma és tudok forgalomban vele közlekedni (működőképes, magyar papírja van, érvényes műszaki, nem AF-s motor, stb). Ezen az autón majd idővel módosítgatok az igényeim szerint.
2015-: Ford Capri ?
2011-: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Trend (2005)
2001-2010: Ford Scorpio 2.5 TD, 2.9i 12V, Cosworth
2011-: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT Trend (2005)
2001-2010: Ford Scorpio 2.5 TD, 2.9i 12V, Cosworth
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: bemutatkozások
Épülő vasak, "Laci Pöttyös Caprija" című topikban olvashatsz az autóról, 2012-ben írtak róla utoljára, nyilván azóta sok minden történhetett vele.Aleox wrote:Találtam a használt autón egy újabb Caprit, de a tulaj nem igen vette a fáradtságot, hogy írjon bármi érdemlegeset róla![]()
FORD CAPRI GT !
Erről a Nyíregyházán árult autóról tudtok valamit?
A belső térről mi a véleményetek? Tényleg volt fehér műszerfal és világos kárpit gyárilag?
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
Re: bemutatkozások
Sziasztok!
Sanyi vagypok Soroksárról és kb egy hónapja mondhatom magam büszke Capri tulajdonosnak. A világoskék "Doki féle autót" vettem meg (MKIII 2000 sor4), Ádám szerint - aki az autó keresztapja (de erről majd később...) - Ti ebből fogjátok tudni, hogy melyik kocsi is ez. De ennyit még segítek: Én első körben olyan autót kerestem, amivel lehetőleg eleinte kevés gondom lesz és szép fokozatosan tanulhatok bele a szépítgetésbe, építgetésbe. Ebben majd számítanék a szíves segítségetekre, amit már kaptam is tőletek a kis kihívással küzdő indítómotor helyrepofozásánál! Köszönet érte!
A keresztapaságról pedig annyit, hogy nagy nagy hálám Ádámnak, aki fáradtásgot nem ismerve segített nekem kiválasztani a megfelelő járgányt. Ádám, ezúton is örök hálám!!!
Mindenkinek jó Caprizgatást! Üdv:
NS
Sanyi vagypok Soroksárról és kb egy hónapja mondhatom magam büszke Capri tulajdonosnak. A világoskék "Doki féle autót" vettem meg (MKIII 2000 sor4), Ádám szerint - aki az autó keresztapja (de erről majd később...) - Ti ebből fogjátok tudni, hogy melyik kocsi is ez. De ennyit még segítek: Én első körben olyan autót kerestem, amivel lehetőleg eleinte kevés gondom lesz és szép fokozatosan tanulhatok bele a szépítgetésbe, építgetésbe. Ebben majd számítanék a szíves segítségetekre, amit már kaptam is tőletek a kis kihívással küzdő indítómotor helyrepofozásánál! Köszönet érte!
A keresztapaságról pedig annyit, hogy nagy nagy hálám Ádámnak, aki fáradtásgot nem ismerve segített nekem kiválasztani a megfelelő járgányt. Ádám, ezúton is örök hálám!!!
Mindenkinek jó Caprizgatást! Üdv:
NS
-
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 175
- Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: bemutatkozások
Szia!
Örülök, hogy itthon maradt a kocsi!
Klasszul egyben van szerintem sosem bánod meg. Sok sikert, kitartást a forgalomban tartásához
Örülök, hogy itthon maradt a kocsi!
Klasszul egyben van szerintem sosem bánod meg. Sok sikert, kitartást a forgalomban tartásához

- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: bemutatkozások
Hello Sanyi!
Üdv itt a fórumon, vigyázz erre a szép autóra, ez volt életem első Capri-ja amit vezettem
Üdv itt a fórumon, vigyázz erre a szép autóra, ez volt életem első Capri-ja amit vezettem

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
Re: bemutatkozások
Köszi fiúk! Igérem vigyázok rá!!!
Már előtte is nagyon tetszett, de mióta az enyém csak még jobban tetszik...
Erről jut eszembe, ha vki tudna kiadó garázst soroksár Szent István utca közelében, az ne tartsa magában! Köszi előre is!!!
Már előtte is nagyon tetszett, de mióta az enyém csak még jobban tetszik...

Erről jut eszembe, ha vki tudna kiadó garázst soroksár Szent István utca közelében, az ne tartsa magában! Köszi előre is!!!
- adam
- egyedülisszerelhet
- Posts: 790
- Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest xiii
Re: bemutatkozások
Hát erre nem tudok mit mondani, csak hogy hígul a társaság
Üdv Sanya

Üdv Sanya

Sosem lesz kész, csak alakul...
Re: bemutatkozások

- adam
- egyedülisszerelhet
- Posts: 790
- Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest xiii
Re: bemutatkozások
Hogy Te is szivathasd magad ;)snemeth72 wrote:Akkor mér' nem mondtad inkább, hogy suzukit vegyek?!?
Sosem lesz kész, csak alakul...
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: bemutatkozások
Beszéltél volna Takács kollégával, az megmondta volna neked a Tutit! /részletekért keresd Ádámot/snemeth72 wrote:Akkor mér' nem mondtad inkább, hogy suzukit vegyek?!?
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
Re: bemutatkozások
Már hovaadam wrote:Hát erre nem tudok mit mondani, csak hogy hígul a társaság![]()
Üdv Sanya



Amióta a zifjú vonulatotokkal ( TöTCS , RabbitJoe , Marci + Te ifjú Padavan - muhaha ) betettétek a lábatokat TCSak a bomlás és a teljes hígság lett itt



Persze - üdv itt az újabb Sanyának

http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
Re: bemutatkozások
Sziasztok!
Zapis néven regisztráltam. Miskolcon élek és tevékenykedek. A környékbeliek Szálka néven ismerhetnek. Egy fehér színű, MKIII-as boldog és rendkívül büszke tulajdonosa vagyok kb 10 éve. Az autóban 2000 cm3-s, soros négyhengeres motor van, ötös váltóval. Magyarországon vettem a kocsit és kb 2 éves munkával sikerült felújítanom. Akkor 2 évig volt műszakija és mentem vele 1000 km-t. Most újra elővettem és üzembe helyeztem, mert a kisebbik fiamnak most lett jogosítványa és szeretném, ha néha ő is vezetgetné egy kicsit. Új fékeket tettünk rá, szélvédőt és első lámpákat cseréltünk benne. A kalaptartót végre sikerült felújíttatnom. A festésen csak apró javítások voltak és újra lett polírozva az egész. Nagy büszkeséggel tölt el, hogy a 2 első sárvédő kivételével az összes elem az autón eredeti. Az autó alja szinte tökéletes állapotban van. 2 évente megtámadom az üregvédő pisztollyal az egész kocsit. Az alkatrész beszerzés nehézsége miatt van még 1-2 hiányosság, de remélhetőleg ez is hamarosan megoldódik. Köszönetemet szeretném kifejezni Bogyónak, hogy többször is telefonos segítséget nyújtott a felújítás során. A jövőben remélem megismerkedhetek minél több Caprissal.
Zapis néven regisztráltam. Miskolcon élek és tevékenykedek. A környékbeliek Szálka néven ismerhetnek. Egy fehér színű, MKIII-as boldog és rendkívül büszke tulajdonosa vagyok kb 10 éve. Az autóban 2000 cm3-s, soros négyhengeres motor van, ötös váltóval. Magyarországon vettem a kocsit és kb 2 éves munkával sikerült felújítanom. Akkor 2 évig volt műszakija és mentem vele 1000 km-t. Most újra elővettem és üzembe helyeztem, mert a kisebbik fiamnak most lett jogosítványa és szeretném, ha néha ő is vezetgetné egy kicsit. Új fékeket tettünk rá, szélvédőt és első lámpákat cseréltünk benne. A kalaptartót végre sikerült felújíttatnom. A festésen csak apró javítások voltak és újra lett polírozva az egész. Nagy büszkeséggel tölt el, hogy a 2 első sárvédő kivételével az összes elem az autón eredeti. Az autó alja szinte tökéletes állapotban van. 2 évente megtámadom az üregvédő pisztollyal az egész kocsit. Az alkatrész beszerzés nehézsége miatt van még 1-2 hiányosság, de remélhetőleg ez is hamarosan megoldódik. Köszönetemet szeretném kifejezni Bogyónak, hogy többször is telefonos segítséget nyújtott a felújítás során. A jövőben remélem megismerkedhetek minél több Caprissal.

- stpetya
- egyedülisszerelhet
- Posts: 512
- Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Üllő
Re: bemutatkozások
Üdv itt Zapis! Szépen rendben lévőnek tűnik az autód,gratula hozzá,az meg külön öröm,hogy ha a következő generáció tovább folytatja majd a hobbydat. Reméljük találkozhatunk majd élőben is.
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.