
végre célegyenesben a sárga bestia
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
végre célegyenesben a sárga bestia
üdv mindenkinek örömmel tudatom hogy a kezdeti problémák meg oldódtak és így kapott egy esélyt az autó az újra kezdéshez 12 évnyi állás . pihenés után végre az év elején ha minden jól megy műszaki és újra gurul az utakon a bestia .A lényeg hogy volt egy kis probléma az alvázszámmal de sikerült orvosolni , nem kis utána járással és decemberbe névre lett íratva a masina, már csak a féket kell meg csinálni és mehet műszakira , meg pár apróság a nagyja már kész
ilyen állapotban érkezet és már így nézki , szerintem van aki láta régen már , mert a km órájába benne van a club logó 
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: végre célegyenesben a sárga bestia
Az igen... ez nem Miskolcon állt egy kertben sokáig Diósgyőrben? Nagyon szèp! Lökik lesznek, vagy marad így?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Re: végre célegyenesben a sárga bestia
Halihó - Kitartást & nagy zsák lovettát hozzá !
Mekkora ménes rángatja ?

Mekkora ménes rángatja ?
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
Re: végre célegyenesben a sárga bestia
Szép! Látványos a különbség. 

'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
Re: végre célegyenesben a sárga bestia
Köszönöm szépen ígyekszünk , a legtöbb bajt a belseje okozta mert a padló szönyeg hiányzot az ülések nem tudom mivel voltak lekárpitozva , de sikerült szerezni mindent hozá.
Re: végre célegyenesben a sárga bestia
egyenlöre 2000 pintó , de kitudja mi lessz majd
, 4 éve van nálam már nagyon szeretném használni.Annyit tudok a kocsirol hogy itt helyben vettem Lajosmizsén az akori gazdája 2003 ban vette talán kecskeméti autó kereskedésből ? de nem vagyok biztos.aztán használta és a műszaki lejárta után ki lakatolta és nem fejezte be.

Re: végre célegyenesben a sárga bestia
Pontosan nem tudom még

Re: végre célegyenesben a sárga bestia
Ha engem kérdeznél, azt mondanám, minél nagyobbat... Jó látni, hogy van még egy pár hozzánk hasonló "hülye"

'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
Re: végre célegyenesben a sárga bestia
igen majd alakul persze elöször szokni is kell mert sajnos még közúton nem mentem vele, meg nem is sokat láttam mostanság sajnos már belőlük.De mivel soros a motorja szerintem ezt kellene tovább vinni mert azért a V/-V( azt kiszurnák egyből nem az meg nem biztos hogy jó , egyenlöre nem akarnám papírozni a motort elég össze rakni :D
Re: végre célegyenesben a sárga bestia
Ilyen öreg verdánál a kutyát sem érdekli, hogy mi van benne. A mieink éves futásteljesítményével meg elég kicsi az esély belefutni valamibe. Ha csak ez a gátja, ne félj tőle. De ez csak az én véleményem. Ha viszont szereted a műanyag motorokat, azzal sincs baj. 

'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
Re: végre célegyenesben a sárga bestia
Van itthon még egy 2.9 v6 scorpio a 150 pacis verzió komplett kocsi , meg fordult a fejembe hogy milenne ha :D :D :D
Re: végre célegyenesben a sárga bestia
Szépen alakul az autód. Gratula! Szerintem ha élvezni akarod használd az eredeti motorral. Egy ilyen "motor átpakolásba" jól bele lehet bonyolódni aztán az értékes élvezeti órák meg kárba mennek. Ahogy Dartonit is írta, ezeknél nem annyira a motor számít. Amúgy meg a 2000-es Pintót is fel lehet húzni . 

Re: végre célegyenesben a sárga bestia
Verd ki a fejedből , csak , ha xerrecc copni ....



http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
Re: végre célegyenesben a sárga bestia
Köszönöm szépen én is inkább maradnék a pinto motornál ::D igen ezeknél az autóknál nem a teljesítménye a lényeg ha nem a megjelenése meg az hogy egy capri :D hány ismerösöm kérdezte hogy te honnan szereztél egy ilyet , ö még valamikor a 90 években látot ilyet :D hát igen :D
Re: végre célegyenesben a sárga bestia
Egy kérdés azért egy sierra 5 váltó az nem ártana rá ugye ? most a gyári 4 sebesség van