A kérdés csak az, hogy a váltóharangot le tudom-e húzni. Ezek szerint igen. Még aknám is van, úgyhogy nem szabad hogy gondot okozzon.
Danke!
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Ha jól értelmezem az angol 4esnél sokkal hosszabb az egyes, tehát gyengébb, mint a Type 9nél. Akkor tehát egyesben, induláskor az az "öreguras", mígy 2-ben és 3ban a Type 9 az öreguras és így összességében az angol 4-es jobban gyorsul.Capripower wrote::) Köszi, közben már én is utánanéztem, és a 2.3-as csattanóst is hozzávettem.Nitrobuster wrote:Egyébként megnéztem angol vs type9 váltó áttételezését.
Angol 1-es 3,16. 2-es 1,94 . 3-as 1,41
Type9 1-es 3,36. 2-es 1,81. 3-as 1,26
1-es 3,65. 2-es 1,97. 3-as 1,37. -milyen érdekes, hogy megegyezik a soros féle type-9-el!
Egyébként volt type-9 az autómban, de meglehetősen "öreguras" volt vele a közlekedés, ezért is raktam inkább vissza az angolt.
A Type 5-el a 2.8i 0-100-ra 4 tizeddel jobban gyorsul, mint a Type 9-el. Sztem ez önmagáért beszél.Blant wrote: Ha jól értelmezem az angol 4esnél sokkal hosszabb az egyes, tehát gyengébb, mint a Type 9nél. Akkor tehát egyesben, induláskor az az "öreguras", mígy 2-ben és 3ban a Type 9 az öreguras és így összességében az angol 4-es jobban gyorsul.
Kiváncsi lennék mik az áttételek illetve főleg az érdekelne, hogy egy Type9 5.ben 2000-es fordulaton mennyit megy? Illetve agy angol 4es 4.ben 2000es fordulaton mennyit megy?
Ez azért nem feltétlenül igaz mindig :)Capripower wrote:Azt nem tudom mennyit megy 2000-es fordulaton, de úgy emlékszem mikor Type 9-em volt, 4.-ből 5.-be váltásnál 500-at esett vissza a fordulatszám. Tehát ugyanakkora sebességnél Type 9-el 5.-ben 500-al forog kevesebbet a motor, mint Type 5-el 4.-ben.
Lehet. :)Zool wrote: Ez azért nem feltétlenül igaz mindig :)
Ha pl. 2500-ről esett 2000-re az nem ugyanaz, mint ha mondjuk 5000-ről 4500-re. Az első esetet nézve a 2000/2500 az 0,8 így mondjuk már 5000-ről nem 4500-re hanem 4000-re esne vissza a fordulat.
Nekem jelenleg 2 literesé van a 2.9-emben, és szerintem egész jól bírja. Már csak azért is mert úgy használom, "hogy halálra van ítélve" és még egyszer sem csúszott meg. Szóval nyúzom míg megdöglik. Ha meghal, nem is fogok kínlódni semmilyen drága cossie szerkezettel, ráteszem egy dízel sierráét, vagy scorpiét oszt' le van tojva.Blant wrote: A 2,3 V6 és a 2,8V6 lendkereke, kuplungszerkezete ugyanaz? Mert nekem 2,3 V6 van, de erőben 2,8hoz áll közelebb. Ha nem ugyanaz kérdés, hogy elbírja-e a 2,3V6 szerkezete a témát.