Page 68 of 97
Posted: Thu Jun 07, 2007 9:49 am
by Tibi
Nitrobuster wrote:
Hát remélem, hogy azt tudni fogja, de én a stage 2-re hajtok, ha a gyári teljesítménye lenne a célom, akkor hagynám az egészet a fenébe.
Stage 2 milyen beavatkozásokkal jár? Váltód van hozzá?
Posted: Thu Jun 07, 2007 11:17 am
by Bogyo28
Pudva wrote:Nitrobuster wrote:Tibi wrote:Nitro, ez most az a moci ( az előző oldalon ) ami eddig is benne volt? Turbo ?
Nem ez egy Lima moci a régi még mindíg a kocsiban van.
Tisztelettel megkérdezném, mijaza Lima moci ?
Gyakorlatilag ami a Sunya autójában is van...
Posted: Fri Jun 08, 2007 8:44 am
by Nitrobuster
DavidMolnar wrote:Mi lett a turboPintoval, elég bombázottnak tűnik?
Ez még egy régi kép, amikor a turbosítás készült. Most is ez a moci van a kocsiban, csak elfogytak a turbok. :D Ha esetleg engem is megszívat a lima moci, akkor visszatérünk a turbo pintohoz.
Posted: Fri Jun 08, 2007 8:57 am
by Nitrobuster
Tibi wrote:Nitrobuster wrote:
Hát remélem, hogy azt tudni fogja, de én a stage 2-re hajtok, ha a gyári teljesítménye lenne a célom, akkor hagynám az egészet a fenébe.
Stage 2 milyen beavatkozásokkal jár? Váltód van hozzá?
Kezdésnek egy jó nagy intercooler kell :) 60mm nagy légtömegmérő, egy LA3-as computer. Lekötni az EGR-t. 360-as befecsifejek. portolni szívórész. Kb 1.3-1.6bar töltőnyomás és kész is. :D Perzse lehet, hogy valamit kihagytam, de hirtelen ennyi lényeges dolog jutott az eszembe.
Egyébként van hozzá erősített Type 9-es váltóm. Ha nem bírná akkor beszerzek egy T5-ös Borg váltót.
Posted: Fri Jun 08, 2007 11:46 am
by DavidMolnar
Nitrobuster wrote:
Ez még egy régi kép, amikor a turbosítás készült. Most is ez a moci van a kocsiban, csak elfogytak a turbok. :D Ha esetleg engem is megszívat a lima moci, akkor visszatérünk a turbo pintohoz.
A blokk jól bírta a terhelést? Milyen nyomással töltötted? IC volt rajta?
Én egy Pintora szeretnék majd kompresszort, de lehet csak turbinyek leszesz!
Posted: Fri Jun 08, 2007 1:59 pm
by TomiCaPri
Megvolt az átvontatás, kormánymű, futó, gumik rendben, féknek furcsa hangja volt, de működött, lehet csak a rásegítő nélkül és a másfél év állás miatt volt.
Lekaptam a lámpákat, meg a hűtőrácsot, aztán kiderült, hogy elég horribilis a helyzet :( De mondjuk várható volt. Jövhéten összerakjuk a motort, meglessük hogy szuperál. Viszont itt lenne is rögtön két kérdésem:
1. másfél év állás után nem lesz tele a benzintank mindenféle oda nem illő dologgal? Nem dugulhat el a rendszer valahol vagy ilyesmi?
2. milyen olajat ajánlotok bele? Nem vagyok dagobert bácsi, szóval érdekelnek a low price megoldások

Posted: Fri Jun 08, 2007 2:29 pm
by szszaby
Sok sikert a javításhoz!
A tankot nem árt kipucolni, főleg ha kevés benya volt benne.
Olajba Nekem a sima ásványi vált be Agip minőségben, azzal sokkal stabilabb és nagyobb az olajnyomásom.
Posted: Fri Jun 08, 2007 3:00 pm
by Tibi
Nitrobuster wrote:
...Egyébként van hozzá erősített Type 9-es váltóm...
Erről írnám nekem valami okosságot a váltós topikba, hogy a helyén legyen hátha másnak is jól jön.
köszi
Posted: Sun Jun 10, 2007 7:23 pm
by proteus
Posted: Mon Jun 11, 2007 10:50 am
by TomiCaPri
Tényleg egész korrektül néz ki az a hengerfej! :) Tűzkarikázás esetleg? :P 8)
Posted: Mon Jun 11, 2007 10:56 am
by proteus
TomiCaPri wrote:Tényleg egész korrektül néz ki az a hengerfej! :) Tűzkarikázás esetleg? :P 8)
Jah, meg toronyóra lánccal...

Posted: Mon Jun 11, 2007 11:36 am
by TomiCaPri
Posted: Wed Jun 13, 2007 5:51 pm
by Gabooca
Posted: Wed Jun 13, 2007 6:49 pm
by Tibi
Ilyenek kellenek ide ! Sokszor gondolkoztam ,hogy az enyémet kitolom egy rétre és felgyújtom a ge#ibe de ilyenkor csak meg kell nézni egy - két jó képet és visszajön a kedv. Ez nagyon jó Gabooca !
Posted: Wed Jun 13, 2007 7:26 pm
by TomiCaPri
Ilyesféle bíztatás kell nekem is

A benzines dolog az én fejemben is megfordult... 8)
Nem tom illik-e ilyesmit kérdezni, de pénzügyileg eddig mennyiben állt meg a project?
