Page 69 of 97
Posted: Wed Jun 13, 2007 7:44 pm
by Hattyu
Tibi wrote:Sokszor gondolkoztam ,hogy az enyémet kitolom egy rétre és felgyújtom a ge#ibe
NA azért jobb ha elgondolkodsz rajta olyankor.
Én még annyira nem merültem bele a kocsiba de majd szerintem sokszor lesz(volt is) nekem is oylan hangulatom hogy elegem van belőle

Posted: Wed Jun 13, 2007 7:45 pm
by Tibi
TomiCaPri wrote:Ilyesféle bíztatás kell nekem is

A benzines dolog az én fejemben is megfordult... 8)
Nem tom illik-e ilyesmit kérdezni, de pénzügyileg eddig mennyiben állt meg a project?

Ezt valaki már beírta ide, hogy lehet alsó becslést adni erre az összegre. Valahogy így van: megnézed, hogy mit kell kicserélni, újat venni, mit kell javítani. Utána jársz az alkatrész áraknak és az egyéb költségeknek. Ezt összeadod, beszorzod kettővel és attól egy kicsit több lesz a végén.
Posted: Wed Jun 13, 2007 7:49 pm
by Tibi
Hattyu wrote:Tibi wrote:Sokszor gondolkoztam ,hogy az enyémet kitolom egy rétre és felgyújtom a ge#ibe
NA azért jobb ha elgondolkodsz rajta olyankor.
Én még annyira nem merültem bele a kocsiba de majd szerintem sokszor lesz(volt is) nekem is oylan hangulatom hogy elegem van belőle

Én legalább már összefelé rakom :D
Egyébként nálam a lakotosok verték ki a biztit....
Posted: Wed Jun 13, 2007 8:58 pm
by Gabooca
TomiCaPri wrote:Ilyesféle bíztatás kell nekem is

A benzines dolog az én fejemben is megfordult... 8)
Nem tom illik-e ilyesmit kérdezni, de pénzügyileg eddig mennyiben állt meg a project?

... hát egy teli marmonkanna úgy 7000 forint
Tényleg nem illik ilyet ilyet kérdezni, de majd személyesen megmondom ha ténylegt érdekel.
Ami viszont fontosabb ,hogy most már látom, minden pénzt megér.
Ami a lényeg ilyet csak alkotni lehet, venni nem. Mikor készen lesz a tied, te is érezni fogod

Posted: Wed Jun 13, 2007 9:58 pm
by levelboss

Nagyon jó ilyeneket látni! Gratulálok! :)
Posted: Thu Jun 14, 2007 8:07 am
by Nitrobuster
DavidMolnar wrote:Nitrobuster wrote:
Ez még egy régi kép, amikor a turbosítás készült. Most is ez a moci van a kocsiban, csak elfogytak a turbok. :D Ha esetleg engem is megszívat a lima moci, akkor visszatérünk a turbo pintohoz.
A blokk jól bírta a terhelést? Milyen nyomással töltötted? IC volt rajta?
Én egy Pintora szeretnék majd kompresszort, de lehet csak turbinyek leszesz!
A blokk azóta is működik, csak annyi baja volt, hogy sok volt neki a 0,7-es töltőnyomás és bohóckodás közben átégette a 3réteges acél hengerfej tömítést. Sajna az Ic-t nem volt időnk becsövezni.Egyébként 0,6-os töltőnyomással működött tartósan, egy picit nagy volt a sűrítése (8,5), de lehet, hogy ha leviszem egészen 8-ig akkor még jobb lett volna.
Posted: Thu Jun 14, 2007 9:52 am
by TomiCaPri
Nitrobuster wrote:
A blokk azóta is működik, csak annyi baja volt, hogy sok volt neki a 0,7-es töltőnyomás és bohóckodás közben átégette a 3réteges acél hengerfej tömítést. Sajna az Ic-t nem volt időnk becsövezni.Egyébként 0,6-os töltőnyomással működött tartósan, egy picit nagy volt a sűrítése (8,5), de lehet, hogy ha leviszem egészen 8-ig akkor még jobb lett volna.
Nem lehet hogy szegény volt a keverék és amiatt égette át?

Posted: Thu Jun 14, 2007 9:56 am
by TomiCaPri
Gabooca wrote:
Tényleg nem illik ilyet ilyet kérdezni, de majd személyesen megmondom ha ténylegt érdekel.
Ami viszont fontosabb ,hogy most már látom, minden pénzt megér.
Ami a lényeg ilyet csak alkotni lehet, venni nem. Mikor készen lesz a tied, te is érezni fogod

Oxa, sorry a kíváncsiságomért
Nekem alig egy hete van meg a gépsárkány és még így szétrozsdásodott nem induló állapotban is tud valami csít sugározni belém, ami miatt imádom :) És tudom, hogy még jobban fogom imádni, amikor készen lesz, és tudom hogy megdolgoztam érte, és minden porcikáját én/mi raktuk össze. :)
Na mindegy, nem ismételek, igazad van teljes mértékben és bocsi mégegyszer :)
Posted: Thu Jun 14, 2007 10:49 pm
by Nitrobuster
TomiCaPri wrote:Nitrobuster wrote:
A blokk azóta is működik, csak annyi baja volt, hogy sok volt neki a 0,7-es töltőnyomás és bohóckodás közben átégette a 3réteges acél hengerfej tömítést. Sajna az Ic-t nem volt időnk becsövezni.Egyébként 0,6-os töltőnyomással működött tartósan, egy picit nagy volt a sűrítése (8,5), de lehet, hogy ha leviszem egészen 8-ig akkor még jobb lett volna.
Nem lehet hogy szegény volt a keverék és amiatt égette át?

De szegény volt.

épülő caprik
Posted: Sat Jun 16, 2007 11:55 am
by széltoló
Sziasztok,lassan alakodik az én autóm is. :) Még csiszolgatom egy kicsit aztán már mehet is a fényezőhöz

...
Azért zsíír dolog ez a Caprizás,még így motor nélkül is.Mikor húztuk hazafelé nem tudtam nem vigyorogni! A nap sütött,a kissé lapos első kerék halkan csikorgott a fehéraszfalton,ráadásul egy traktort (Rába 15 K) még le is gyorsultunk

...
Ha esetleg ismer valaki Esztergom környékén (mondjuk egy 50-100 km-s körön belül aki szépen és nagyjából értelmes áron dolgozik,hasznos információ lenne.

Posted: Sat Jun 16, 2007 12:43 pm
by TomiCaPri
Mintha csak az enyémet látnám

Még a felni is stimmel
A szépséghiba az, hogy az enyém még a felújítás előtt áll

:D
Re: épülő caprik
Posted: Mon Jun 18, 2007 12:29 pm
by stpetya
Frankó lesz a gép,sajna ha nem magad lakatolsz nem igazán várhatsz tökéletes munkát...Következő nekilódulásra beruházok én is egy co-s heggépre nem akarok többet gányolásért másnak fizetni.Gyakorlás,gyakorlás aztán hajrá..
Posted: Mon Jun 18, 2007 12:41 pm
by DavidMolnar
Az a baj, hogy a hobby CO gép is 60ropi körül van és tényleg sok tapasztalat kell, kvázi ha nem újítasz fel évenként egy autót a magad kedvére, nem éri meg.
Viszont nekem most jó tapasztalatom van lakatossal, ár és minőség nagyon korrekt, sajnos a határidő tartása nem az erősségük.
Ha valakit érdekel a sztori, szívesen megosztom, mert végigdokumentálták képekkel a munkájukat.
Posted: Mon Jun 18, 2007 1:09 pm
by Tibi
DavidMolnar wrote:Az a baj, hogy a hobby CO gép is 60ropi körül van és tényleg sok tapasztalat kell, kvázi ha nem újítasz fel évenként egy autót a magad kedvére, nem éri meg.
Viszont nekem most jó tapasztalatom van lakatossal, ár és minőség nagyon korrekt, sajnos a határidő tartása nem az erősségük.
Ha valakit érdekel a sztori, szívesen megosztom, mert végigdokumentálták képekkel a munkájukat.
Engem érdekel :)
Posted: Mon Jun 18, 2007 3:29 pm
by stpetya
Szintén érdekel :) Egyébként nem muszály azt tök egyedül kifizetni,mi is többen beszéltünk már róla mert százezres munkadíjaknál azért megtérül...