Page 8 of 9
Re: nyujoe - MkI
Posted: Sun Dec 04, 2011 9:02 pm
by szszaby
Bogyo28 wrote:nagyon szép ez a gyári RS 3100, amit én nem értek, hogy anno kiengedték az utcára 6 colos felnin valami 185 gumival ezt a gépet (lehet hogy diagonal), nem börnölte le állandóan a gumikat???
Lehet ez volt a lényeg.

Re: nyujoe - MkI
Posted: Mon Dec 05, 2011 1:24 am
by nyujoe
Bogyo28 wrote:nagyon szép ez a gyári RS 3100, amit én nem értek, hogy anno kiengedték az utcára 6 colos felnin valami 185 gumival ezt a gépet (lehet hogy diagonal), nem börnölte le állandóan a gumikat???
...na igen...mondjuk még 185-ös gummákat se találtam rá...igaz, nem is 3100...
Re: nyujoe - MkI
Posted: Tue Jun 05, 2012 1:43 pm
by nyujoe
nyujoe wrote:...már megint az uszoházból az ominózus rézdugó kinyumult, és gázadásra a nem a torokba nyomja a benzint a karbi, hanem az úszóházban keringeti az anyagot...
Nem jártatok még így? Nekem ez már a 3. karburátor amivel megtörtént...ebből se jön ki többet
Kép0169.jpg
...de kijött...
...már megint ez...tudja valaki hogy miért csinálja?
Re: nyujoe - MkI
Posted: Tue Jun 05, 2012 3:21 pm
by tomtom
szerelési hiba?

Re: nyujoe - MkI
Posted: Tue Jun 05, 2012 5:20 pm
by nyujoe
tomtom wrote:szerelési hiba?

...ezzel arra célzol hogy nem kéne hozzá nyúlnom?

...amugy 4 db csavarral van felcsavarozva a karbi a koporsófedélre, meghúztam őket, nemtudom hol ronthattam el
...komolyra fordítval a szót: kifejtenéd?
Re: nyujoe - MkI
Posted: Tue Jun 05, 2012 6:49 pm
by White Shark
Valószinű más a két anyag hőtágulása ,egyébként nem volt a réz dugó alatt egy golyó ?Ezért a beütöm nem esik ki megoldás nem jó,vagy bepontozod ,vagy beragasztod esetleg mindkettő .
Re: nyujoe - MkI
Posted: Tue Jun 05, 2012 8:16 pm
by nyujoe
bepontoztam már korábban (nyilván szarul mert nem zömült eléggé) ragasztani nem mertem...
...de nem is annyira a megoldás, inkább az oka érdekel hogy miért szökik a dugó
hőtágulás 1 pont
áramlásbéli oka nem lehet? hogy az üzemanyag kinyomja valami végett?
Re: nyujoe - MkI
Posted: Tue Jun 05, 2012 9:28 pm
by szszaby
Ha rendesen körbepontozod az életbe ki nem jön.
Re: nyujoe - MkI
Posted: Wed Jun 06, 2012 6:53 am
by White Shark
Áramlásbeli talán nem ,még akkor sem ha többől is kiesik ,de talán az életkorból eredhet pl anyagfáradás, vagy tervezési hiba ,esetleg az alatta levő golyó hiánya .Robbantott ábrán le lellene csekkolni van -e alatta ,a tiedben már biztosan nincs ,mert mikor először kiesett a dugó és szétszedted az úszóházban meg kellett volna találnod.
Re: nyujoe - MkI
Posted: Wed Jun 06, 2012 1:02 pm
by Blant
Szerintem sem igen lehet áramlás miatt. picik a nyomások, hogy kinyomja.. Amúgy fölötte van hely? Lehet oda tennék be a fedélbe valami pöcköt, ami nem hagyja kijönni!
Re: nyujoe - MkI
Posted: Wed Jan 01, 2014 5:06 pm
by Bubor
BÚÉK!
A naptáron csak nekem tűnik a jobb oldali lámpád ferdének - ?
Re: nyujoe - MkI
Posted: Fri Feb 14, 2014 6:45 pm
by TÉCSÉ
Na de NYÚL ÚR .........
http://marcaliportal.hu/index.php/kekhi ... as-hazilag" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: nyujoe - MkI
Posted: Fri Feb 14, 2014 7:49 pm
by nyujoe
...jaja, nagy razzia volt tegnapelőtt a közelben, de semmi közöm hozzá, a 22 éves L. Ferenc a "kedvenc fa tolvajom" ...no comment...
Re: nyujoe - MkI
Posted: Thu Jan 21, 2016 7:47 pm
by nyujoe
Feldobódott az ötlet hogy tartsunk egy kis helyzetjelentést a gépeinkről állapottól haladó projektektől függetlenül, nem utolsósorban azért hogy legyen némi olvasnivaló

Leporolva a "nyujoe - MkI" dossziét beletekintve láttam hogy az utolsó helyzetjelentés óta alakultak dolgok azért az autón, lenne is miről írni szóval még 2015 tavaszán történt hogy...
...kezdetek óta voltak gondok a laprugóimmal. Egyrészt hogy igencsak puhák voltak - himbilimbinél gyakorta felütött - ez volt a valós gond. A másik hogy én biza alacsonylottam. Ízlések és pofonok kinézet szempontjából hogy kinek hogyan tetszik jobban, nekem az jön be jobban ha kicsit feljebb a fara. Annak ellenére is, hogy ez kicsit negatívan befolyásol bizonyos menettulajdonságokat.
A puhaságán már eleve az is változtatott volna ha gyári MkI 3 lapos laprugókat, MkII-MkIII 4 laposra cserélem. Úgy voltam vele, hogy mivel az ezüst MkIII asét is íveltetni kellett annak idején hogy (nekem) szépen álljon, ezért a beszerelni kívánt használt 4 lapos rugókat is gyári(?) méretre íveltettem. A dolgot meg azért halogattam éveken keresztül, mivel a lakatolás során a laprugó első bekötési pontjánál a szerelési nyílás szépen be lett lemezelve, és nem igazán kívántam kibontani...node ennek is eljött az ideje. Szerintem nem lett túl magas, de pont elég kemény. Egy régi képen az előtte, aztán páron az utána.
A másik dolog amit húztam-halasztottam (többek között) de már régóta szerettem volna végrehajtani az a sok-sok darabból összetákolt kipufogórendszer lecserélése volt. Kicsit markánsabb lett a hangja, még az is elképzelhető hogy kicsit hangos.
Hát a végeredmény valami ilyesmi lett:
Re: nyujoe - MkI
Posted: Thu Jan 21, 2016 11:03 pm
by Bogyo28
Szerintem fasza lett!!!
Nekem is meg volt emelve a fara, mert ugy jobban bejön, de sajnos a kanyarstabilitás igencsak odalett töle. mostani összerakásnál szerintem lejjebb lesz nálam a feneke az eddigiektől, mert most a használhatóság elörébb lépett nálam mint a kinézet.