Page 8 of 15
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Posted: Sun Feb 08, 2009 10:10 am
by Süni
proteus wrote:Az a 42 inkább 23, keresd Sünit.
Sajnos már 30e. Az euro ugye...... :?
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Posted: Wed Feb 11, 2009 10:17 pm
by Zacy
Ma vettem a MéH telepen egy turbót aminek van egy kis lokkerja. Meg akarom próbálni a fogaskerékáttételes szíjhajtású turbot. Érdekel mit lehet kihozni egészséges keretek között egy 2.0 V6-ból.
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Posted: Wed Feb 11, 2009 10:35 pm
by szszaby
Zacy wrote:Ma vettem a MéH telepen egy turbót aminek van egy kis lokkerja. Meg akarom próbálni a fogaskerékáttételes szíjhajtású turbot. Érdekel mit lehet kihozni egészséges keretek között egy 2.0 V6-ból.
Akkor jól meg kell szorozni az áttételt.
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Posted: Thu Feb 12, 2009 7:03 pm
by Zacy
Mi a külömbség a mechanikus és az elektromos gyújtáselosztó között?
Bekötés stb.
A motoron most mechanikus van, de van egy elektromos is.
Az elektromosat szeretném rátenni, gondolom jobb mint a mechanikus.
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Posted: Thu Feb 12, 2009 7:34 pm
by Tibi
Mi az a lokker ?
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Posted: Thu Feb 12, 2009 7:43 pm
by Zacy
Lokker: Forgó, Csúszó alkatrész kopásból eredő rendellenes radiális ill. axiális játéka. Az ismertebb magyar szó rá a lafog. :D
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Posted: Thu Feb 12, 2009 7:53 pm
by Tibi
Zacy wrote:Lokker: Forgó, Csúszó alkatrész kopásból eredő rendellenes radiális ill. axiális játéka. Az ismertebb magyar szó rá a lafog. :D
mifelénk a lafog az a kotyog :D
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Posted: Thu Feb 12, 2009 8:10 pm
by Süni
Zacy wrote:Mi a külömbség a mechanikus és az elektromos gyújtáselosztó között?
Bekötés stb.
A motoron most mechanikus van, de van egy elektromos is.
Az elektromosat szeretném rátenni, gondolom jobb mint a mechanikus.
Trafót is kell cserélned.
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Posted: Thu Feb 12, 2009 10:30 pm
by Zacy
Süni wrote:Zacy wrote:Mi a külömbség a mechanikus és az elektromos gyújtáselosztó között?
Bekötés stb.
A motoron most mechanikus van, de van egy elektromos is.
Az elektromosat szeretném rátenni, gondolom jobb mint a mechanikus.
Trafót is kell cserélned.
Az kellene nekem hogy mit kell vennem, mit hogyan és hova kell kötnöm. Más az elosztófedél is?
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Posted: Thu Feb 12, 2009 11:01 pm
by Bogyo28
küldtem mailt az infokkal...
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Posted: Fri Feb 13, 2009 9:55 am
by Zacy
Köszi Bogyó!!
A méjl nem ért át. A mondeo3@citromail a cím.
A Karbis topikhoz. Időközben megleltem afbalint által létrehozott topicot, el is olvastam.A generátor csillagpontjáról nekem nincs 7V-os lekötésem, valamint az első vízkamránál lévő gomba is 7V-ot kap? Ha igen akkor két + menne a hidegindítóra?
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Posted: Fri Feb 13, 2009 11:33 am
by Bogyo28
Zacy wrote:Köszi Bogyó!!
A méjl nem ért át. A mondeo3@citromail a cím.
A Karbis topikhoz. Időközben megleltem afbalint által létrehozott topicot, el is olvastam.A generátor csillagpontjáról nekem nincs 7V-os lekötésem, valamint az első vízkamránál lévő gomba is 7V-ot kap? Ha igen akkor két + menne a hidegindítóra?
arra cimre küldtem, 2 db nagy file...
mind a két csatira + megy, a test a karbi háza. ha rákötsz (vagy valamikor valaki már rákötött) +12 voltot, akkor szépen haza lehet vágni a hidegindító részt...
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Posted: Fri Feb 13, 2009 4:23 pm
by Zacy
nem jött méjl... :( :(
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Posted: Tue Feb 17, 2009 10:30 am
by Zacy
Bogyó még mindig semmi, lehet ez a mail ment az éterbe...
Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Posted: Tue Feb 17, 2009 3:34 pm
by Bogyo28
Zacy wrote:Bogyó még mindig semmi, lehet ez a mail ment az éterbe...
mepróbálom ujra átküldeni otthonról...