Page 8 of 13

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Sun May 29, 2011 5:39 pm
by Gáborka
szszaby wrote:Mennyit forog a két akadás közt?
hát szerintem majdnem teljesen :ru:
kb 3/4 fordulatot

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Sun May 29, 2011 5:43 pm
by szszaby
Ha mind a két hengerfejet leszedted akkor csak alul lehet valami. Vezérlés jelen van?

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Sun May 29, 2011 5:51 pm
by Gáborka
hát csak a baloldalit volt idegrendszerem leszedni...
a vezérlést nem néztem azt mondta a gyík hogy ment ezért nem is néztem....az a baj ,hogy ez a része a dolognak kezdi meghaladni hatalmas szakmai tudásomat az autószerelés terén...
mindenesetre köszönöm a segítséget Szabi :pia: :ru:
kb 1 hónap mulva tudok megint lemenni a kicsikéhez akkor összenézem ,hogy mindenhol jelen van-e ,és ha más a gond akkor porrá szedem a blokkot :smt117

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Sun May 29, 2011 11:22 pm
by Bogyo28
Gáborka wrote:Tiszteletem az uraknak
Érdekes számomra jelenleg megoldhatatlan rémségbe botlottam a szépségem összerakása közben:
kopra összeraktam a motort végre és gondoltam megforgatom a lendkeréknél kulccsal a motort (gyertya ki olaj be biztos ami biztos,az előző tulaj szerint prímán működött...) ,és szépen forgott is egy darabig de utána megállt mint a szög ...visszatekertem visszafele is forog egy darabaig de aztán megakad valamibe ...ez így ment 15 percet aztán leszedtem a hengerfejet hátha valami nem odavaló van benne de ott nem találtam semmit...nem tudom mi lehet a gond ..talán valami hosszú csavar beleér valahova ,vagy beleejtett az elöző lelkes ember valamit ?
Hol érdemes megnéznem és mit ?Mi lehet a gond? :ru: :ru:
én az olajteknőt szedném le, hogy a forgattyús résznél van e valami gebasz...

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Sun May 29, 2011 11:23 pm
by proteus
Bele fogsz jönni a szerelésbe, mert bele kell jönnöd, úgysem úszod meg. :twisted:

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Mon May 30, 2011 8:05 am
by Natalie Driver Gabe
de az is lehet hogy a le nem szedett jobb oldali HF alatt rejtőzik a szorulás oka.

De azért az első pajzs le, vezérlés összenéz.
De ha télleg szépen járt akkor a vezérlésnek is a helyén kell lennie.

Bár ez nem jelent semmit mert öcsém Cortniejára is azt mondta a volt tulaj hogy télen neki pöccre indult meg minden.
Bár amikor megvettük 30 percet húzgáltuk a prérin mire elindult s akkor hülyébben járt mint egy orosz karóra.
Múlthéten megnéztük a vezérlését, csak nagyjából 45 Fokkal volt elmenve a helyéről a veztengely :shock:
Visszaraktam a helyére és télleg pöccre indult.

Bocs az off miatt.

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Mon May 30, 2011 4:17 pm
by Gáborka
Köszönöm a segítségeteket ezken a pontokon már legalább eltudok indulni :pia:

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Mon May 30, 2011 4:34 pm
by Gáborka
proteus wrote:Bele fogsz jönni a szerelésbe, mert bele kell jönnöd, úgysem úszod meg. :twisted:
na ettől féltem én is

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Mon May 30, 2011 5:00 pm
by adam
Gáborka wrote:
proteus wrote:Bele fogsz jönni a szerelésbe, mert bele kell jönnöd, úgysem úszod meg. :twisted:
na ettől féltem én is
ami nem öl meg ....

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Thu Jun 02, 2011 9:28 pm
by Gáborka
Tiszteletem az uraknak
Valaki tudna felrakni képeket,hogy miféle "patent" vagy hasonló dolog fogja a hátsó homloklemezhez a díszlécet ami a lámpát körbeöleli?(hol lehet ilyesmit venni?)
:ru: :ru: :pia:

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Thu Jun 02, 2011 9:57 pm
by szszaby
Olyat nem kapsz, de asszem M5-ös süllyesztett fejű csavar 6-os alátéttel pont megfogja. Nekem is van benne ilyen.

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Fri Jun 03, 2011 5:47 am
by Gáborka
szszaby wrote:Olyat nem kapsz, de asszem M5-ös süllyesztett fejű csavar 6-os alátéttel pont megfogja. Nekem is van benne ilyen.
:ru: köszönöm Szabi akkor ilyennel lesz felrakva :-D

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Sat Jun 04, 2011 6:34 pm
by Gáborka
Tiszteletem az uraknak
az önindítóra milyen kábeleket kell fel szerelnem?( honnan jönnek,hogy néznek ki,esetleg ha valaki rajzos ábrát tudna felrakni azt nagyon megköszönném )
:ru: :pia:

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Sun Jun 05, 2011 7:26 pm
by szszaby
Egy vastag ami az aksitól jön és két vékony van gyárilag. Az egyik a gyújtáskapcsolótól jön az indítózás árama a másik pedig az előtét ellenállás megkerülésével megy a trafóra.

Re: MK I 1.5 V4

Posted: Sun Jun 05, 2011 9:20 pm
by Gáborka
:ru: köszönöm a kimerítő és részletes választ,még annyit kérdezhetnék,hogy melyik vékony kábel melyik csatira kössem majd:-D :ru: