Page 8 of 13

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Mon Jan 24, 2011 9:51 am
by White Shark
Mint a süni is írta asierra hátsó tárcsa nem hűtött 250 mm átmérőjű és nem kell esztergálni ,a féltengelyből levenni azért nem egészséges mert az központosítja a fenit még ha hátsókerékrőlis van szó ,közbetét nélkül valószínüleg rázni fog.Kivéve ha a külső átmérőjéből vettetek le hogy a tárcsa ráférjen.Bogyónak köszönöm a képeket ,egyik sem olyan amire én gondoltam de mazsoláztam belőle jó dolgokat.

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Mon Jan 24, 2011 9:55 am
by White Shark
még nem oldódott meg ,folyamatban van ,ezért megköszönném a rajzokat.

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Mon Jan 24, 2011 10:05 am
by Natalie Driver Gabe
White Shark wrote:még nem oldódott meg ,folyamatban van ,ezért megköszönném a rajzokat.
Holnap behozom a dolgozóba és felrakom ide.
De ha gondolod leméretezem a sajátomat és lerajzolom.
csak az több idő :evil:

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Mon Jan 24, 2011 10:09 am
by White Shark
a tied hegesztett vagy csavarozott,ha csavarozott kívülre vagy az alaplap helyére tettétek?

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Mon Jan 24, 2011 10:20 am
by Natalie Driver Gabe
White Shark wrote:a tied hegesztett vagy csavarozott,ha csavarozott kívülre vagy az alaplap helyére tettétek?
A dobfék helyére lett feltéve.
Amikor beteszed és rögzíted a féltengelyt azzal fixálod a konzolt is.
tehát a csavarzott.
De hegesztett konzol s lehet könyebb lenne ottholelőállítani mint cnc-zni egy patkót.
Szerintem.

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Mon Jan 24, 2011 11:25 am
by Tibi
Félreértések elkerülése végett, ez ?
tárcsa.jpg
tárcsa.jpg (24 KiB) Viewed 6763 times
( bárdi )

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Mon Jan 24, 2011 11:32 am
by Süni
Ez.

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Mon Jan 24, 2011 12:51 pm
by Bogyo28
White Shark wrote:Mint a süni is írta asierra hátsó tárcsa nem hűtött 250 mm átmérőjű és nem kell esztergálni ,a féltengelyből levenni azért nem egészséges mert az központosítja a fenit még ha hátsókerékrőlis van szó ,közbetét nélkül valószínüleg rázni fog.Kivéve ha a külső átmérőjéből vettetek le hogy a tárcsa ráférjen.Bogyónak köszönöm a képeket ,egyik sem olyan amire én gondoltam de mazsoláztam belőle jó dolgokat.
nem a tehermentesítőből lett levéve, hanem a külső részéből kb 2mm az nem oszt nem szoroz. az a kérdés hogy sima 13"-os felni alatt el fog e férni a sierra tárcsa + nyereg, mert az első 260-s is csak 7" vagy szélesebb alu alatt fér el, a lemezfelnit nem tudod rá felpattintani. neked ha jól látom szélesített lemez felni van fenn. és mivel a sierra tárcsa nem olyan mély, ezért a nyereg közelebb lesz a felnihez, érdemes méricskélni, hogy elfér e mielőtt belevégsz, mert szegény Krisz is ugy járt, hogy beleért neki a nyereg a felnibe elöl (kellett neki drága BBS kerék 8-) ), és persze akkor vette észre mikor már fenn volt. itt van pár méretezett rajz a tárcsákról:
escort_első.jpg
escort_első.jpg (23.84 KiB) Viewed 6751 times
escort_első2.jpg
escort_első2.jpg (17.06 KiB) Viewed 6751 times
sierra_hátsó.jpg
sierra_hátsó.jpg (16.71 KiB) Viewed 6751 times
sierra_hátsó2.png
az angol oldalon peugeot 405 tárcsáját ajánlják hátra 13" felni alá, de ott is azt írja hogy a féltengelyből le kell szedni:

"Peurgeot 405 249mm solid disc - 13" wheels (half shaft machining reqd)
4x4 253mm solid or vented disc - a perfect fit - 14" wheels min."

ez persze nem szentírás, da ha máshol valami bevált, kár újra felfedezni a melegvizet. peugeot tárcsáról nem találtam most hírtelen méreteket, Süninek biztos van valami infója. Mi anno azért választottuk az escort tárcsát, mert jóval olcsobb mint a sierra. De most Fefééknél az van, ha felmegy a 13" alá, akkor azt kell használni.

Tibivel holnap megmérjük a dolgokat, hogy mi hova fér el, és mi mekkora, de ha addig elkészül a szkennelés a rajzról, az azért érdekes lehet.

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Mon Jan 24, 2011 12:53 pm
by Süni
Van Escort tárcsám is polcon.... :roll:

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Mon Jan 24, 2011 12:56 pm
by Bogyo28
Süni wrote:Van Escort tárcsám is polcon.... :roll:
Az nekem is van a garázsban lezsírozva...

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Mon Jan 24, 2011 2:26 pm
by Natalie Driver Gabe
Bogyo28 wrote:
Süni wrote:Van Escort tárcsám is polcon.... :roll:
Az nekem is van a garázsban lezsírozva...
Az nekem is van csak a beépítve . :mrgreen:

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Mon Jan 24, 2011 6:00 pm
by Pudva
egy is cikk: http://rallyedream.blog.hu/2011/01/24/e ... rsenyautot" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Mon Jan 24, 2011 8:23 pm
by FEFE
Fényezés előkészítés vette kezdetét.
Versenyautó 058.jpg
Versenyautó 058.jpg (114.66 KiB) Viewed 6700 times
Versenyautó 054.jpg
Versenyautó 054.jpg (107.42 KiB) Viewed 6700 times
Versenyautó 056.jpg
Versenyautó 056.jpg (111.05 KiB) Viewed 6700 times
Versenyautó 055.jpg
Versenyautó 055.jpg (105.94 KiB) Viewed 6700 times

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Mon Jan 24, 2011 9:31 pm
by daytona
:ba: :ba: nagyon kiraly!!!! De eloszor nem a belsejet fujjatok?

Re: Ford Capri MKIII Versenygép

Posted: Mon Jan 24, 2011 9:35 pm
by FEFE
daytona wrote::ba: :ba: nagyon kiraly!!!! De eloszor nem a belsejet fujjatok?
Az már rég készen van. :-D