váltók

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

Igen csak fel engedett pedálnál zörög. A gumi harang meg csak porvédő. A villa kb. 1 cm-t mozog. Nem tudom milyen rugóra gondolsz??
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

MT75-ös váltót miből lehet kitermelni?

• Ford Sierra 1988 on
• Ford Sierra 2.9 XR4x4
• Ford Sapphire Cosworth 4wd
• Granada 1988 on
• Granada 2.9 4x4
• Escort Cosworth 4wd

ez így korrekt? Milyen áron mozognak ezek? Csak kb.....
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Mad Max wrote:Igen csak fel engedett pedálnál zörög. A gumi harang meg csak porvédő. A villa kb. 1 cm-t mozog. Nem tudom milyen rugóra gondolsz??
Arra ami a kinyomó csapágyat fogja a villához. Az nekem egy íves lemezrugó féle.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

Az ha minden igaz meg van, de megpróbálom megoldani úgy, hogy rakok fe másik váltól, átnézzük a kuplung tárcsát és szerkezetet. Remélem megoldódik!
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

A cossie topikbol szolnek hozza a valtotemahoz:

Az otthoni type 9ek kivetel nelkul(ha van rendesen felujitott, akkor az kivetel) legalabb 25 eves darabok, az mt75ok min 10vel fiatalabbak.

Szerintem hogy birja e vagy nem leginkabb a valto allapotatol fugg,van persze egy hatar amin tul mar egy vadi uj valto sem hasznalhato.

Tudtommal nincs otthon gyari allapotu vagy par kmes type 9 amit osszetettek volna cossival es kicsinalta volna. Persze hogy kivegez 200lo egy xtizezer kmes valtot...

Tickfordek is hozzaraktak a turbohoz a type 9et es nem egy meg mindig azzal rohangal sot eleg sok tuning caprinak az van idekinnt.
Sokan cserelik le mt75re a type 9et itt, de legfokeppen anyagi okok miatt nem azert mert szerkezetileg sokkal erosebb lenne.
Akinek meg futja ra megveszi a valtoscegtol a felujitott type9et(van rovid fokozatos is) es nem farigcsalja szet az autoja aljat.

Ha valaki az itt kozoltekkel barmifele parhuzamot vel felfedezni kulfoldi forumok technikai rovataival akkor az csakis a veletlen muve :wink:
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

gigford wrote:A cossie topikbol szolnek hozza a valtotemahoz:

Az otthoni type 9ek kivetel nelkul(ha van rendesen felujitott, akkor az kivetel) legalabb 25 eves darabok, az mt75ok min 10vel fiatalabbak.

Szerintem hogy birja e vagy nem leginkabb a valto allapotatol fugg,van persze egy hatar amin tul mar egy vadi uj valto sem hasznalhato.

Tudtommal nincs otthon gyari allapotu vagy par kmes type 9 amit osszetettek volna cossival es kicsinalta volna. Persze hogy kivegez 200lo egy xtizezer kmes valtot...

Tickfordek is hozzaraktak a turbohoz a type 9et es nem egy meg mindig azzal rohangal sot eleg sok tuning caprinak az van idekinnt.
Sokan cserelik le mt75re a type 9et itt, de legfokeppen anyagi okok miatt nem azert mert szerkezetileg sokkal erosebb lenne.
Akinek meg futja ra megveszi a valtoscegtol a felujitott type9et(van rovid fokozatos is) es nem farigcsalja szet az autoja aljat.

Ha valaki az itt kozoltekkel barmifele parhuzamot vel felfedezni kulfoldi forumok technikai rovataival akkor az csakis a veletlen muve :wink:
Esetleg nem tudsz valami konkrét infót szerezni hogy mit kell faragni a kocsi alján? Nem jutottunk még el a kasznishoz a váltóval hogy magunk probáljuk ki, ezért jó lenne egy kis infó elötte...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Utannanezek
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

gigford wrote:Utannanezek
Köszi...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Ez arról szól hogy cseréljünk az MT75-ön nyelestengelyt... Nekem olyan infó kellene, hogy a capri alján mit kell alakítani hogy beférjen az MT75, mivel váltóm az van ami V6-os, azon nem kell semmit alakítani. Viszont van egy sor4-es MT75-öm is, ahoz lehet hogy jó ez az infó, bár szerintem elöbb tudom elcserélni egy V6-os komplett váltóra mint hogy szerezzek hozzá egy V6 nyelestengelyt meg a spéci cuccokat amivel szét lehet szedni a váltót...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

bogyo28 wrote:
gigford wrote:Utannanezek
Köszi...
Bogyo, tobb helyen is erdeklodtem, de nincs senkinek vagy csak nem akarjak kozzetenni...ahogy ezeket a lusta angolokat ismerem, nem is csoda...
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

gigford wrote:
bogyo28 wrote:
gigford wrote:Utannanezek
Köszi...
Bogyo, tobb helyen is erdeklodtem, de nincs senkinek vagy csak nem akarjak kozzetenni...ahogy ezeket a lusta angolokat ismerem, nem is csoda...
azért köszi, majd megoldjuk akkor magunk valahogy...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

Szia Bogyó!

Nézted már ezt a honlapot?
http://www.therangerstation.com/tech_li ... for29.html
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Dartonit wrote:Szia Bogyó!

Nézted már ezt a honlapot?
http://www.therangerstation.com/tech_li ... for29.html
Most megnéztem, de a gyárto lapján már nincs semmi, se ár se egyéb info :cry:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Csak érdeklődnék :)
BW T5 jó a 24v-re? Bár úgy látom, hogy kapni nem lehet....ha jó, ha nem.
Post Reply