Page 8 of 45

Posted: Thu Jun 02, 2005 11:11 pm
by Bogyo28
már irtam, hogy ez még a 2.3-as áttétellel volt, de persze minden érzés szubjektiv. az 1.6-os most azért van benne, mert eltört a 2.3, de ha minden jól megy pár hét és visszakerül. erősebbnek nem érzem, mert nem sok viszonyitási alapom van, csak ennyit mondtak a szakik akik felrakták rá a kipuffot meg a hengrfejet piszkálták. bár ebben benne van az is, hogy a saját melóját nem fogja lehuzni :lol:

Posted: Fri Jun 03, 2005 7:34 am
by gizmo
bogyo28 wrote:már irtam, hogy ez még a 2.3-as áttétellel volt, de persze minden érzés szubjektiv. az 1.6-os most azért van benne, mert eltört a 2.3, de ha minden jól megy pár hét és visszakerül. erősebbnek nem érzem, mert nem sok viszonyitási alapom van, csak ennyit mondtak a szakik akik felrakták rá a kipuffot meg a hengrfejet piszkálták. bár ebben benne van az is, hogy a saját melóját nem fogja lehuzni :lol:
Legközelebb gyere a házi gyorsulásra, megnézzük mit tud! Hátha Driver, Nitro, Caprimania is elkészül addigra, és akkor lehetek sereghajtó :twisted:

Posted: Fri Jun 03, 2005 8:42 am
by Blant
Nem, ha én is elmegyek :-)
Tuti, hogy én leszek az utolsó :twisted:
Trafo! Köszi, amit az előző oldal végén a hangról írtál! Én is imádom a hangját, bár a motor maga kicsit "csattogós" ahogy írtad, de majd a télen megszüntetjük neki ezt a betegségét :-)

Posted: Fri Jun 03, 2005 8:47 am
by Ricsi
streetracer21 wrote:Nem, ha én is elmegyek :-)
Tuti, hogy én leszek az utolsó :twisted:
Trafo! Köszi, amit az előző oldal végén a hangról írtál! Én is imádom a hangját, bár a motor maga kicsit "csattogós" ahogy írtad, de majd a télen megszüntetjük neki ezt a betegségét :-)
Azért arra a helyre szerintem én is pályázhatnék....
bár lehet a kerekem megelőz mindnekit.... :twisted:

Posted: Fri Jun 03, 2005 9:19 am
by Torrente
Hát ilyen EVO meg Müllerart gyorsulásra nem szeretnék járni a géppel ha majd meglesz, arra sajnálnám szegénykét... Viszont arra azért kiváncsi lennék, hogy egy hátraforditottbézbólsapkáskisköcsögnégyesgolfosmenőcsávó elkezd szivózni a piros lámpánál, helyre lehet-e tenni:)

igazából a 12 liter körül elfogadható ilyen szinten, mivel az omegám is iszik annyit, ha megküldöm.

Amúgy ha vesz az ember egy akármilyen motoros caprit, érdemes azért generáloztatni, vagy felesleges? Nektek az extra átalakításokon kívül mennyinél állt meg ráfordítás kb?

Aloha

Posted: Fri Jun 03, 2005 9:34 am
by trafo2000
streetracer21 wrote:Nem, ha én is elmegyek :-)
Tuti, hogy én leszek az utolsó :twisted:
Trafo! Köszi, amit az előző oldal végén a hangról írtál! Én is imádom a hangját, bár a motor maga kicsit "csattogós" ahogy írtad, de majd a télen megszüntetjük neki ezt a betegségét :-)
Hát azért írtam mert nekem is volt 2,3 automata 4leömlős kipuffal és a legjobb hangja volt.Kézi váltóval már nem olyan szép.Ha csattog a mocid akkor az nem lesz egyszerű.Ha sűrűn kell hézagot állítani akkor kopottak a vezérműtengely csapágyak és kevés oil megy a himbákhoz.Nem kis munka a csere.

Posted: Fri Jun 03, 2005 4:15 pm
by Bogyo28
Torrente wrote:Hát ilyen EVO meg Müllerart gyorsulásra nem szeretnék járni a géppel ha majd meglesz, arra sajnálnám szegénykét... Viszont arra azért kiváncsi lennék, hogy egy hátraforditottbézbólsapkáskisköcsögnégyesgolfosmenőcsávó elkezd szivózni a piros lámpánál, helyre lehet-e tenni:)

igazából a 12 liter körül elfogadható ilyen szinten, mivel az omegám is iszik annyit, ha megküldöm.

Amúgy ha vesz az ember egy akármilyen motoros caprit, érdemes azért generáloztatni, vagy felesleges? Nektek az extra átalakításokon kívül mennyinél állt meg ráfordítás kb?

Aloha
golfal szerintem simán kiállhatsz versenyezni. mondjuk egy nagy bmw már esélytelen szerintem.

azt hogy érdemes e generáloztatni, az szerintem pénztárca függő, mivel hogy nem olcsó. abban az a jó, hogy mindent kicseréltetsz, az utoló csavarig, majdhogynem uj blokkod van. én még járattam is be, mentem vagy 1000 kilométert ultra lájtosan, utánna olajcsere, és csak utánna lett kiprobálva mit megy. Mondjuk nekem muszály volt, mert a motorban szinte minden szar volt. amikor megvettem eszküdöztek hogy minden tuti, persze semmi sem volt az. 200-ba volt kb a felujítás (hüvelyezés, uj csapágy , gyürü stb), de nem akartam megint venni egy állítolag tök jó motort, ami lehet hogy ugyanolyan szar. ebben semmi extra felszerelés nem volt, csak a hengerfejen alakítottak egy picit, semmi fokolt tengely vagy ilyesmi. Szóval ennél sokkal olcsobb ha alapból jo motoros autót veszel, de az ritka. viszont a sor4 nagy előnye, hogy ha felujítod csak 4 dugo van meg egy hengerfej, tehát olcsobb.

Posted: Fri Jun 03, 2005 4:54 pm
by Torrente
akkor elviekben az a legjobb, ha kasztniilag találok egy jól, és motorikusan olyat ami azért nem zörög nagyon, mert akkor viszonyitva lehet hogy olcsóbban jövök ki.

Néztem az a kék caprit, amit 680ért árulnak. Lehet hogy arra is kellene még motorikusan költeni nem is keveset, ennél lehet hogy olcsóbb ha találok mondjuk egyet 250 300 körül, amire kb rámenne az a költség amit te mondtál, lakatolás, fényezés, futómű, és kb ugyanott vagyok hogy 680, csak tudom hogy a szerelék megcsinálták és vadi új minden.

de lehet hoyg az én logikám rossz, és lehet találni mondjuk 4 kilóért motorikusan tökéletes gépet. Ha láttok ilyet hivjatok mindenképp :lol:

Ahhoz hogy kaphassak pl veterán kötelezőt, más nem kell, csak az hogy 25 éves meglegyen a taliga? Nincs olyan, hogy eredetinek kell elnnie az alkatrészeknek, mert vmi ilyesmivel riogattak a haverjaim...

Posted: Fri Jun 03, 2005 5:02 pm
by gizmo
Torrente wrote:akkor elviekben az a legjobb, ha kasztniilag találok egy jól, és motorikusan olyat ami azért nem zörög nagyon, mert akkor viszonyitva lehet hogy olcsóbban jövök ki.

Néztem az a kék caprit, amit 680ért árulnak. Lehet hogy arra is kellene még motorikusan költeni nem is keveset, ennél lehet hogy olcsóbb ha találok mondjuk egyet 250 300 körül, amire kb rámenne az a költség amit te mondtál, lakatolás, fényezés, futómű, és kb ugyanott vagyok hogy 680, csak tudom hogy a szerelék megcsinálták és vadi új minden.

de lehet hoyg az én logikám rossz, és lehet találni mondjuk 4 kilóért motorikusan tökéletes gépet. Ha láttok ilyet hivjatok mindenképp :lol:

Ahhoz hogy kaphassak pl veterán kötelezőt, más nem kell, csak az hogy 25 éves meglegyen a taliga? Nincs olyan, hogy eredetinek kell elnnie az alkatrészeknek, mert vmi ilyesmivel riogattak a haverjaim...
Üdv!

"Csak" a motorgenerál 200e. Egy igényes lakatos munka minimum 200e szintén, és mégegyszer ennyi a fényezés alsó hangon. Lehet olcsóbban is mindent, de akkor 2-3 év múlva bosszankodva lehet javítgatni megint a hibákat... tapasztalat :?

Persze simán előfordulhat hogy egy "drágábban" vett autóra is rá kell költeni legalább annyit... szerintem a kaszni a legfontosabb, motort azért lehet normálisat találni, nem mindegyik kuka (és elég sok Ford-ban voltak ilyenek, Sierra, Granada, Taunus...)

A youngtimer kötelezőhöz nem kell semmi extra, klubtagnak kell lenni, és azért ne egy rozsdahalmaz legyen az egész, guruljon 8) nem hallottam hogy valaki ne kapta volt meg :D

Posted: Fri Jun 03, 2005 5:29 pm
by Bogyo28
igaza van gizmonak, egy jó kasznit kell venni. ha megy a motor benne az csak jó. de ha van egy jó kasznid, veszel mellé egy pl félig kuka motort bagoért, szépen megcsinálgatod, és mikor megvan motorcsé. és addig is tudtál autózni. a hulladék kasznival viszont nem lehet mit csinálni.

Posted: Fri Jun 03, 2005 6:10 pm
by Taz
Csatlakoznék az elöttem szólóhoz! :pia:
A kaszni a lelke!Persze mindent meg lehet csinálni(jó pénzért),de nagyon sok idegeskedés van vele...találni egy lelkiismeretes lakatost aki nem kontárkodja össze,apro darabokra szedni,normális fényezőt mellé,stb.És nem beszélve az időröl,amíg nem autózhatsz vele!!!De mindezt félretéve megéri,mert ha már hozzájutsz és a tied,feltehetően többé nem akarsz megválni tőle hisz ez lesz a kereszted,te pedig az övé...És jó ha az ember tudja,mi lapul a fényezés alatt. :h: Egyébként az enyém már lassan négy honapja készül és azóta nam autózhattam vele(halkan jegyzem meg hogy szerdán megy bele a motor,azután némi segítséget kérek Dr.Bogyótól az elektronikához,és... :burn: )

Posted: Fri Jun 03, 2005 6:38 pm
by Nitrobuster
Motorgenerálról csak annyit, hogy egy 2,8i dugattyú 27000 huf addig a pintácsba 12000 huf és nem Pál dugattyú. Tehát a sorosok felújítása valamivel olcsóbb és nem utolsó sorban mindent lehet hozzá kapni.
Szerintem érdemes 300-400 körül venni az autót, úgy is ráborítod a háromszorosát.(a négyszerese reálisabb)

Posted: Fri Jun 03, 2005 6:55 pm
by Torrente
Nitro:

És a pintács teljeseítményben mennyivel marad el a V6tól? Mindenféle turbó kütyü nélkül, mert azt nem akarnék bele, úgyis csak hibastatisztika...

Gabika:

És hogy birod ezt a 4 hónapot? Gondolom már babszem van a s***edben :lol:

Gizmo:

Lehet hogy láma vagyok, de a youngtimer az aminek évi 16-16 k a kötelezője?:)

Posted: Fri Jun 03, 2005 7:02 pm
by Taz
Hogy bírom?
Hi-hi!Ez jó!Egyre több ősz hajszállal!!!

Posted: Fri Jun 03, 2005 7:14 pm
by Torrente
Nitro:

És a pintács teljeseítményben mennyivel marad el a V6tól? Mindenféle turbó kütyü nélkül, mert azt nem akarnék bele, úgyis csak hibastatisztika...

Gabika:

És hogy birod ezt a 4 hónapot? Gondolom már babszem van a s***edben :lol:

Gizmo:

Lehet hogy láma vagyok, de a youngtimer az aminek évi 16-16 k a kötelezője?:)