Page 8 of 35

Posted: Thu Oct 12, 2006 10:51 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:Hello
gyakori itthon a 24V ? Nagyon még nem merültem bele de nem nagyon találtam olcsóért.. persze kinek mi az olcsó, de gondolom erőátmentés céljára papírnélküli lehetőleg seggén telibezúzott esetleg külföldi példány lenne jó! Vagy nem? Várnék néhány tippet, ötletet egyre jobban foglalkoztat a dolog, aztán meglátjuk, hogy mi lesz :burn:
köszi ;)
100-200 papir körül szokott lenni komplett auto, papir nélkül. Abból még kitermelhető pár cucc ami pénzé tehető, de szerintem kb 100 körül lehet számolni a mocival. Plusz 40 még min mire belekerül... Persze ha valakinek szerencséje van, akkor ez lehet olcsobb is...

Posted: Thu Oct 12, 2006 10:52 pm
by Bogyo28
Ugy néz ki hogy sikerült ma összeraknom a féket is, megoldodtak az eddigi problémák. hétvégén letesztelem hogy milyen lett...

Posted: Thu Oct 19, 2006 8:51 am
by gizmo
bogyo28 wrote:Ugy néz ki hogy sikerült ma összeraknom a féket is, megoldodtak az eddigi problémák. hétvégén letesztelem hogy milyen lett...
No, milyen lett? :?:

Posted: Fri Oct 20, 2006 8:10 pm
by Bogyo28
gizmo wrote:
bogyo28 wrote:Ugy néz ki hogy sikerült ma összeraknom a féket is, megoldodtak az eddigi problémák. hétvégén letesztelem hogy milyen lett...
No, milyen lett? :?:
A fék zsííír lett, csak ugye meghalt az AC. Most hétvégén AC csere. Egy jó tanács AC ügyben: NE VAGYEN SENKI HASZNÁLTAT! 10 pénz volt a használt, 16 az uj, és a használt 4 hónapig bírta, és csak hétvégén ment a verda! VALAMIT AZ AC ELÉ KELL SZŰRŐT RAKNI A MÓKOLT TANKNÁL MERT BESZERHAT AZ AC! pl nálam....

Posted: Wed Nov 01, 2006 9:50 pm
by Tibi
Úgy néz ki, hogy a hétvége felé megnézünk egyet. '92-es, svájci, ha minden igaz, mint az "egyetlen egy az országban Caprim ;) " Szóval mire figyeljek, van valami speckó dolog? ...egyszóval minden infót kérek amivel kiszürhetem a sz@rt . Köszi

Posted: Thu Nov 02, 2006 11:48 am
by Bogyo28
Tibi wrote:Úgy néz ki, hogy a hétvége felé megnézünk egyet. '92-es, svájci, ha minden igaz, mint az "egyetlen egy az országban Caprim ;) " Szóval mire figyeljek, van valami speckó dolog? ...egyszóval minden infót kérek amivel kiszürhetem a sz@rt . Köszi
Csak a motort nézd, a többi nem számit. minél szarabb a kaszni annál jobb, mert olcsobb. a motornál pedig csendes járás, no füst, jo vezethetőséget kell nézni, és szemrevételezni a motort magát, nem köpi e ki orrán száján az olajat. ha tudsz kompressziót mérni, az csak jó lehet. és 200-nál többet ne adj érte semmiképp.

Posted: Thu Nov 02, 2006 12:59 pm
by Tibi
bogyo28 wrote: Csak a motort nézd, a többi nem számit. minél szarabb a kaszni annál jobb, mert olcsobb. a motornál pedig csendes járás, no füst, jo vezethetőséget kell nézni, és szemrevételezni a motort magát, nem köpi e ki orrán száján az olajat. ha tudsz kompressziót mérni, az csak jó lehet. és 200-nál többet ne adj érte semmiképp.
Van valami jellemző hely a motoron ami külön figyelmet érdemel? Valami ami ránézésre is kizáró ok lehet? Esetleg tipushibából adódóan... Motorszám hol található rajta?

Posted: Thu Nov 02, 2006 8:16 pm
by Mad Max
Vigyél magaddal autószerelőt!!!!

Posted: Thu Nov 02, 2006 11:16 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:
bogyo28 wrote: Csak a motort nézd, a többi nem számit. minél szarabb a kaszni annál jobb, mert olcsobb. a motornál pedig csendes járás, no füst, jo vezethetőséget kell nézni, és szemrevételezni a motort magát, nem köpi e ki orrán száján az olajat. ha tudsz kompressziót mérni, az csak jó lehet. és 200-nál többet ne adj érte semmiképp.
Van valami jellemző hely a motoron ami külön figyelmet érdemel? Valami ami ránézésre is kizáró ok lehet? Esetleg tipushibából adódóan... Motorszám hol található rajta?
Hát a motorszámot addih nem látod amig ki nem szeded a mocit, és le nem veszed a váltót..... Motorkod az a vezető oldali hengerfejben van, szép nagy betükkel, és BOA ami neked kell hogy ott legyen... ennél a mocinál én nem tudok tipushibáról, bár biztos van gyengélye, az ujjabb az kábelezési problémával szokott küszködni. Ha nem jár egyenletesen alapjáraton, akkor valaki nem szakértő piszkálta és falstot szív...

Posted: Thu Nov 02, 2006 11:21 pm
by Tibi
hááát szétkapni nem fogom ott a helyszinen, de köszi az infót, legalább nem állok le kereseni. Úgy néz ki szombaton megyünk, majd elmondom, hogy mi volt. Képről BOA, de a magyar ember leleményes ezt nem felejtem el :)

Posted: Thu Nov 02, 2006 11:25 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:hááát szétkapni nem fogom ott a helyszinen, de köszi az infót, legalább nem állok le kereseni. Úgy néz ki szombaton megyünk, majd elmondom, hogy mi volt. Képről BOA, de a magyar ember leleményes ezt nem felejtem el :)
Egyszer lementünk Tatabánya közelébe megnézni egy cossie-t. Mikor nagy sebbel felnyitottuk a motorteret, egy sima 2.9i figyelt benne. Kérdezzük ez meg mi? mondja hogy 2.9i miért? hát de ez nem cosworth! há de 2.9, nem mindegy hogy milyen? szoval mi igy jártunk kb egy éve....

Posted: Thu Nov 02, 2006 11:31 pm
by Tibi
Gondolom még jól meg is sértődött az arc, hogy lefikáztátok a gépét. Mert csak válogattok :D . Egyébként ennek milyen fékjei vannak, lehet azokat a későbbiekben Caprin hasznosítani? A többit meg ha megnéztük. Már várom, kíváncsi vagyok :)

Posted: Thu Nov 02, 2006 11:45 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:Gondolom még jól meg is sértődött az arc, hogy lefikáztátok a gépét. Mert csak válogattok :D . Egyébként ennek milyen fékjei vannak, lehet azokat a későbbiekben Caprin hasznosítani? A többit meg ha megnéztük. Már várom, kíváncsi vagyok :)
ha 15-ös felnid van akkor nincs annál jobb, ha kissebb akor nem tudod használni a fékeket. A hátsót elvileg lehet használni bármekkora kerékkel...

Posted: Fri Nov 03, 2006 12:31 am
by CAPRI-3
bogyo28 wrote:
Tibi wrote:Gondolom még jól meg is sértődött az arc, hogy lefikáztátok a gépét. Mert csak válogattok :D . Egyébként ennek milyen fékjei vannak, lehet azokat a későbbiekben Caprin hasznosítani? A többit meg ha megnéztük. Már várom, kíváncsi vagyok :)
ha 15-ös felnid van akkor nincs annál jobb, ha kissebb akor nem tudod használni a fékeket. A hátsót elvileg lehet használni bármekkora kerékkel...
a hátsóra sem megy fel csak 15 coll.
272mm a tárcsa Lacám. hátul! és hűtött.
de pont neked mondom ? :)

ilyenhez van vágva lemezem, csak rá kell szerelni a hídra és bekötni a féket.

Posted: Fri Nov 03, 2006 5:39 pm
by Bogyo28
CAPRI-3 wrote:
bogyo28 wrote:
Tibi wrote:Gondolom még jól meg is sértődött az arc, hogy lefikáztátok a gépét. Mert csak válogattok :D . Egyébként ennek milyen fékjei vannak, lehet azokat a későbbiekben Caprin hasznosítani? A többit meg ha megnéztük. Már várom, kíváncsi vagyok :)
ha 15-ös felnid van akkor nincs annál jobb, ha kissebb akor nem tudod használni a fékeket. A hátsót elvileg lehet használni bármekkora kerékkel...
a hátsóra sem megy fel csak 15 coll.
272mm a tárcsa Lacám. hátul! és hűtött.
de pont neked mondom ? :)

ilyenhez van vágva lemezem, csak rá kell szerelni a hídra és bekötni a féket.
álltalában igazad szokott lenni, de most mégsem :lol: mivel ugye nem béka scorpioról beszélünk, ezért a tárcsák felejtősek erröl az autoról, mivel 5 lukas a kerék, nem 4x108. Ezért én csak a nyergekről beszéltem, ami felhsználható, persze más tárcsákkal. Bár hátra felesleges lenne szerintem a hűtött tárcsa...