Page 8 of 32
Posted: Wed May 17, 2006 1:55 pm
by gizmo
Ez az M3 kivezetőjének eleje magasságában van? Szőnyi út vagy mi a fene? Ha igen, ott vettem az én karbim is, kiváncsi lennék a felújítás tapasztalataira...
Posted: Wed May 17, 2006 2:03 pm
by Bogyo28
gizmo wrote:Ez az M3 kivezetőjének eleje magasságában van? Szőnyi út vagy mi a fene? Ha igen, ott vettem az én karbim is, kiváncsi lennék a felújítás tapasztalataira...
Igen, az az...
Posted: Wed May 24, 2006 9:18 pm
by Zool
Találtam ilyet a neten:
http://www.ruddies.business.t-online.de/vEEiT.htm
meg valami leírást is:
http://www.ruddies.business.t-online.de/ti1381EEiT.htm
De sajna németül van, én meg azt nem vágom. Esetleg valaki le tudja fordítani? Meg az lenne a fasza, ha az első linken lévő robbantott ábrához lenne tárgymutató is. Szerintetek lehetne olyat találni valahol?
Posted: Thu May 25, 2006 6:20 pm
by balagecapri
Első ábráról mi érdekel? ez csak egy robbantott rajz ha az alkatrész neve érdekel írd le a számát és v.ki megmondja mi az! A második pedig az alapjárati kevérék beállítása ill a hidegindító rendszer beállítása! Nekem megvan magyarul legközelebb elviszem neked ha érdekel!
Posted: Thu May 25, 2006 7:31 pm
by Zool
balagecapri wrote:Első ábráról mi érdekel? ez csak egy robbantott rajz ha az alkatrész neve érdekel írd le a számát és v.ki megmondja mi az! A második pedig az alapjárati kevérék beállítása ill a hidegindító rendszer beállítása! Nekem megvan magyarul legközelebb elviszem neked ha érdekel!
Közben megtaláltam az angol verzióját is, abból nagyjából értem mi a helyzet. Csak érdekel a dolog, hogy azért tudjam nagyjából, hogy hogyan működik a karbi, meg ha mond valaki valami alkatrésznevet akkor tudjam, hogy kb. mi is az :)
Most a régi 2.0 motorom karbiját szedtem szét és takarítom ki, megpróbálok hozzá venni tömítéseket, aztán azt rakom fel az autóra amíg a 2.8-as karbit megpróbálom lekezelni felújító készlettel, meg talán elviszem valami szakihoz hogy nézze át alaposan. Tényleg ilyen karbi felújító készletet szerintetek lehet kapni a Bárdinál vagy Unixnál? Sajna ez a 2 értelmesebb autósbolt van csak itt nálunk, a többi majdnem hogy ilyen garázsszinten megy.
Posted: Sat May 27, 2006 7:14 pm
by Lacóka
Tiszteletem mindenkinek. Van nekem egy motorcraft 2150 tipusú karbim, nagyon príma állapotban. egy 2.8 as V6 USA mocin volt. egy adapterrel felrakható lenne capri szívótorokra, kérdés,hogy érdemes-e. Van-e valakinek ilyen tapasztalata vagy tanácsa ezzel kapcsolatban. Az én motorom egy 2.3 V6-os egy 32-es solex van rajta és elég nyűgös. Ha valakinek van tanácsa kíváncsian várom.
Posted: Mon May 29, 2006 9:22 pm
by Nitrobuster
Lacóka wrote:Tiszteletem mindenkinek. Van nekem egy motorcraft 2150 tipusú karbim, nagyon príma állapotban. egy 2.8 as V6 USA mocin volt. egy adapterrel felrakható lenne capri szívótorokra, kérdés,hogy érdemes-e. Van-e valakinek ilyen tapasztalata vagy tanácsa ezzel kapcsolatban. Az én motorom egy 2.3 V6-os egy 32-es solex van rajta és elég nyűgös. Ha valakinek van tanácsa kíváncsian várom.
Üdv!
Ha minden igaz a 2150-es karbi a 105le-s mocin van. Szerintem lehet
vele próbálkozni, de a helyedben egy 35-ös solexet szereznék.
Posted: Sun Feb 18, 2007 11:17 pm
by German Capri
Hali!Infó kellene,hogy a pintács 2.0 automata karbija megegyezik-e vajon a manuálisra szereltével-e?így szép magyarosan

Köszke az infókat!!!!!!!!!!!
Posted: Sun Feb 18, 2007 11:19 pm
by Bogyo28
German Capri wrote:Hali!Infó kellene,hogy a pintács 2.0 automata karbija megegyezik-e vajon a manuálisra szereltével-e?így szép magyarosan

Köszke az infókat!!!!!!!!!!!
Blantnál van egy elég jónak tünő könyv, abban lehet hogy benne van...
Posted: Sun Feb 18, 2007 11:19 pm
by proteus
German Capri wrote:Hali!Infó kellene,hogy a pintács 2.0 automata karbija megegyezik-e vajon a manuálisra szereltével-e?így szép magyarosan

Köszke az infókat!!!!!!!!!!!
Megegyezik. A két Capriban lévő változat az NEE és az NEN a gyújtásban tért el egymástól.
Posted: Sun Feb 18, 2007 11:24 pm
by German Capri
Az lenne a képlet asszem,hogy egy automata sierráról jönne a karbi és az 1.6-os tau motorra menne ha jó hozzá?????????????
Posted: Sun Feb 18, 2007 11:25 pm
by proteus
German Capri wrote:Az lenne a képlet asszem,hogy egy automata sierráról jönne a karbi és az 1.6-os tau motorra menne ha jó hozzá?????????????
Jaaa, az már lehet, hogy más.

Posted: Sun Feb 18, 2007 11:30 pm
by German Capri
ja azt nem írtam hogy adják hozzá a szívósort is tehát a blokkra felmegy azt tudom csak hogy a vákumcsövek meg miegymás,szóval összelehet e mókolással rakni vagy nem???
Posted: Sun Feb 18, 2007 11:38 pm
by proteus
German Capri wrote:ja azt nem írtam hogy adják hozzá a szívósort is tehát a blokkra felmegy azt tudom csak hogy a vákumcsövek meg miegymás,szóval összelehet e mókolással rakni vagy nem???
Parasztlogikával a vákumcsövek a fékszervóra mennek meg a szívósorra, a szívósort meg kapod hozzá, akkor hol a probléma?

Posted: Sun Feb 18, 2007 11:40 pm
by Bogyo28
proteus wrote:German Capri wrote:ja azt nem írtam hogy adják hozzá a szívósort is tehát a blokkra felmegy azt tudom csak hogy a vákumcsövek meg miegymás,szóval összelehet e mókolással rakni vagy nem???
Parasztlogikával a vákumcsövek a fékszervóra mennek meg a szívósorra, a szívósort meg kapod hozzá, akkor hol a probléma?

jól beszélsz...