Posted: Wed Mar 21, 2007 7:38 pm
Csak a HF turbo injectoros nem karbis.proteus wrote:Azért akad néhány. Az 1.6-os volt.
Csak a HF turbo injectoros nem karbis.proteus wrote:Azért akad néhány. Az 1.6-os volt.
Na akkor ez nagy lebőgés. Meg voltam róla győződve, hogy a koraiak karbisak voltak. :(Nitrobuster wrote:Csak a HF turbo injectoros nem karbis.proteus wrote:Azért akad néhány. Az 1.6-os volt.
EFI-vel nem. Ott az elektronikával sokat kellene bajlódni.szszaby wrote:A túrbósítás injektorral egyszerűbb megoldás lenne?
Ott gondolom nem kell annyit bajlódni a beéllítással.
Köszi a választ, mostmár sokkal okosabb lettem.Nitrobuster wrote:Hát ez attól függ, hogy mit vársz az autódtól. Mert ha azt akarod, hogy egy picit jobban menjen és nem akarod széthekkelni a motorteret, akkor a karbi a legjobb megoldás. Ha azt akarod, hogy féljél benne, akkor érdemes egy k-jetel megoldani a kérdést ezt azért favorizálom, mert elég egyszerű és nem kell elektronikával foglalkozni. Az EFI-s cuccokat nem favorizálom, mert az ECU szívómotorhoz van kalibrálva, ráadásul picik a spriccfejek és még a légtömegmérővel is kell babrálni.
Képeket a bemutatkozások topicba!Geriike wrote:Sziasztok!
Egy kis egítséget szeretnék kérni. Egy barátommal vettünk egy Caprit a minap, és ha készleszünk a karosszériával, meg a belsejével, akkor jöna motor. 1979 es 2.3 -as az autó. Szeretnénk egy turbót belevarázsolni és ezzel kapcsolatban szeretnék megtudni tapasztalatzokat, ötleteket, illetve egy kis segítség is jól jönne, aki már csinált ilyet. Milyen turbó a legmegfelelőbb, stb, stb. Minden infónak örülünk.
Köszi Előre is
Geri
V6-ot itthon nem sokan turbósítottak, föleg nem 2.3-ast. Legegyszerübb lenne egy gyári MAY turbo szettet szerezni (valaki árul is most ilyet), és azzal kezdeni, mivel külön turbos karbi elég ritka. a taunusosonál Ricsi csinált egy V6 turbót, de nem sokáig volt az autoban, azt nem tudom hogy miért. a turbonál van egyszerübb teljesítménynövelés is egyébként ha nem ragaszkodtok a turbohoz....Geriike wrote:Sziasztok!
Egy kis egítséget szeretnék kérni. Egy barátommal vettünk egy Caprit a minap, és ha készleszünk a karosszériával, meg a belsejével, akkor jöna motor. 1979 es 2.3 -as az autó. Szeretnénk egy turbót belevarázsolni és ezzel kapcsolatban szeretnék megtudni tapasztalatzokat, ötleteket, illetve egy kis segítség is jól jönne, aki már csinált ilyet. Milyen turbó a legmegfelelőbb, stb, stb. Minden infónak örülünk.
Köszi Előre is
Geri
ÓÓÓÓ igenDavidMolnar wrote:Kompresszor?
szerintem a kompresszor sokkal autózhatóbb hatással van a kocsira(inkább a nyomatékos motort kedvelem mintsem a pörgőset).szszaby wrote:Ha esetleg erra jutok, hogy Én is növelni akarom a teljesítményt, akkor az essex-re Nekem is egyszerűbb volna egy kompresszor?