Page 8 of 17

Posted: Wed Mar 21, 2007 7:38 pm
by Nitrobuster
proteus wrote:Azért akad néhány. Az 1.6-os volt.
Csak a HF turbo injectoros nem karbis.

Posted: Wed Mar 21, 2007 9:59 pm
by proteus
Nitrobuster wrote:
proteus wrote:Azért akad néhány. Az 1.6-os volt.
Csak a HF turbo injectoros nem karbis.
Na akkor ez nagy lebőgés. Meg voltam róla győződve, hogy a koraiak karbisak voltak. :(

Posted: Wed Mar 21, 2007 10:24 pm
by szszaby
A túrbósítás injektorral egyszerűbb megoldás lenne?
Ott gondolom nem kell annyit bajlódni a beéllítással.

Posted: Wed Mar 21, 2007 10:41 pm
by proteus
szszaby wrote:A túrbósítás injektorral egyszerűbb megoldás lenne?
Ott gondolom nem kell annyit bajlódni a beéllítással.
EFI-vel nem. Ott az elektronikával sokat kellene bajlódni.

Posted: Wed Mar 21, 2007 11:24 pm
by Nitrobuster
Hát ez attól függ, hogy mit vársz az autódtól. Mert ha azt akarod, hogy egy picit jobban menjen és nem akarod széthekkelni a motorteret, akkor a karbi a legjobb megoldás. Ha azt akarod, hogy féljél benne, akkor érdemes egy k-jetel megoldani a kérdést ezt azért favorizálom, mert elég egyszerű és nem kell elektronikával foglalkozni. Az EFI-s cuccokat nem favorizálom, mert az ECU szívómotorhoz van kalibrálva, ráadásul picik a spriccfejek és még a légtömegmérővel is kell babrálni.

Posted: Wed Mar 21, 2007 11:30 pm
by szszaby
Nitrobuster wrote:Hát ez attól függ, hogy mit vársz az autódtól. Mert ha azt akarod, hogy egy picit jobban menjen és nem akarod széthekkelni a motorteret, akkor a karbi a legjobb megoldás. Ha azt akarod, hogy féljél benne, akkor érdemes egy k-jetel megoldani a kérdést ezt azért favorizálom, mert elég egyszerű és nem kell elektronikával foglalkozni. Az EFI-s cuccokat nem favorizálom, mert az ECU szívómotorhoz van kalibrálva, ráadásul picik a spriccfejek és még a légtömegmérővel is kell babrálni.
Köszi a választ, mostmár sokkal okosabb lettem.

Turbóbeépítés

Posted: Tue Jul 03, 2007 11:36 am
by Geriike
Sziasztok!
Egy kis egítséget szeretnék kérni. Egy barátommal vettünk egy Caprit a minap, és ha készleszünk a karosszériával, meg a belsejével, akkor jöna motor. 1979 es 2.3 -as az autó. Szeretnénk egy turbót belevarázsolni és ezzel kapcsolatban szeretnék megtudni tapasztalatzokat, ötleteket, illetve egy kis segítség is jól jönne, aki már csinált ilyet. Milyen turbó a legmegfelelőbb, stb, stb. Minden infónak örülünk. :-)
Köszi Előre is
Geri

Re: Turbóbeépítés

Posted: Tue Jul 03, 2007 2:20 pm
by proteus
Geriike wrote:Sziasztok!
Egy kis egítséget szeretnék kérni. Egy barátommal vettünk egy Caprit a minap, és ha készleszünk a karosszériával, meg a belsejével, akkor jöna motor. 1979 es 2.3 -as az autó. Szeretnénk egy turbót belevarázsolni és ezzel kapcsolatban szeretnék megtudni tapasztalatzokat, ötleteket, illetve egy kis segítség is jól jönne, aki már csinált ilyet. Milyen turbó a legmegfelelőbb, stb, stb. Minden infónak örülünk. :-)
Köszi Előre is
Geri
Képeket a bemutatkozások topicba! :wink:

Posted: Tue Jul 03, 2007 5:22 pm
by Geriike
Mad lesz, a folyamatokról, meg mindenről, de még eléggé betegen néz ki szegény.

Re: Turbóbeépítés

Posted: Tue Jul 03, 2007 9:49 pm
by Bogyo28
Geriike wrote:Sziasztok!
Egy kis egítséget szeretnék kérni. Egy barátommal vettünk egy Caprit a minap, és ha készleszünk a karosszériával, meg a belsejével, akkor jöna motor. 1979 es 2.3 -as az autó. Szeretnénk egy turbót belevarázsolni és ezzel kapcsolatban szeretnék megtudni tapasztalatzokat, ötleteket, illetve egy kis segítség is jól jönne, aki már csinált ilyet. Milyen turbó a legmegfelelőbb, stb, stb. Minden infónak örülünk. :-)
Köszi Előre is
Geri
V6-ot itthon nem sokan turbósítottak, föleg nem 2.3-ast. Legegyszerübb lenne egy gyári MAY turbo szettet szerezni (valaki árul is most ilyet), és azzal kezdeni, mivel külön turbos karbi elég ritka. a taunusosonál Ricsi csinált egy V6 turbót, de nem sokáig volt az autoban, azt nem tudom hogy miért. a turbonál van egyszerübb teljesítménynövelés is egyébként ha nem ragaszkodtok a turbohoz....

Posted: Wed Jul 04, 2007 8:50 am
by DavidMolnar
Kompresszor?

Posted: Wed Jul 04, 2007 9:48 am
by Gabooca
DavidMolnar wrote:Kompresszor?
ÓÓÓÓ igen

Posted: Wed Jul 04, 2007 10:07 am
by szszaby
Ha esetleg erra jutok, hogy Én is növelni akarom a teljesítményt, akkor az essex-re Nekem is egyszerűbb volna egy kompresszor?

Posted: Wed Jul 04, 2007 11:09 am
by DavidMolnar
szszaby wrote:Ha esetleg erra jutok, hogy Én is növelni akarom a teljesítményt, akkor az essex-re Nekem is egyszerűbb volna egy kompresszor?
szerintem a kompresszor sokkal autózhatóbb hatással van a kocsira(inkább a nyomatékos motort kedvelem mintsem a pörgőset).
Kiszámíthatóbb a töltéses adott fordulaton, igénytelenebb(külön olaj, leállítás előtt kihűtés, tengelylógás...), ráadásul V blokkhoz praktikusabb szvsz mint a turbinyek, hacsak nem két csigás, de az már megint gáz(lásd Classic Fordban a Rover V8 dualturbo, egy MK2 Esc-be).

Süni ajánlott valami Volumex nevű ketyerét annó jó áron. Hogy volt Sünmester?

Posted: Wed Jul 04, 2007 11:12 am
by Süni
Má nemeladó. (Sok helyet foglal, megy bele haver Escort MK2-jébe, 2.0 Pintora).