Page 8 of 15
Re: MINDEN ami KASZNI (kívül belül)
Posted: Fri Feb 22, 2008 10:35 am
by Hattyu
Bogyo28 wrote:Süni wrote:Bogyo28 wrote:[
azért addig tök egyedül eljutottam hogy versenyautoról lenne szó, csak ti komolyan vettétek a piszkálódást ami a rossz megfogalmazás miatt lett leírva...
Nem hallottad még szlengben ?

Direkt írtam így ! 8)
még nem...

Nem vagy egyedül,vígasztaljon a tudat

Re: MINDEN ami KASZNI (kívül belül)
Posted: Mon Mar 17, 2008 2:31 pm
by afbalint
sziasztok!
Tudja valaki, hogy a Capri motorter ket oldalan - a motorhazteto csuklok felfugesztesenel - milyen anyaggal van kiontve a kocsi? Most probalom rancbaszedni optikailag a motorteret, es meglepodve tapasztaltam, hogy valami muanyagos-bitumenes szeru anyag fedi ott a lemezt (ennek az lehet az oka, hogy ide folyik be az esoviz a kocsiba, es hogy ne a lemez azzon kozvetlenul). Gyarinak kell lennie, mert enyemben rajta van a gyari feny, es nem alatta. Amugy amig nem repedezik meg, addig az ember azt hiszi, hogy lemez (kemeny nagyon).
Illetve mivel lehet ezt helyettesiteni? Sajnos le kellett kaparnom, mert repedezett volt, es elkezdett rozsdasodni alatta, de valamivel csak szeretnem bevonni. Bitumen/alvazvedo kezenfekvonek tunik, de az nem lesz olyan szilard, mint ez, igy fenyezni se lehet valoszinuleg.
Re: MINDEN ami KASZNI (kívül belül)
Posted: Mon Mar 17, 2008 3:24 pm
by TomiCaPri
Erre most beugrott egy hülyeség, lesz egy kis időm ki is próbálom:
Sziloplasztos gitt...

Re: MINDEN ami KASZNI (kívül belül)
Posted: Mon Mar 17, 2008 3:55 pm
by Bogyo28
afbalint wrote:sziasztok!
Tudja valaki, hogy a Capri motorter ket oldalan - a motorhazteto csuklok felfugesztesenel - milyen anyaggal van kiontve a kocsi? Most probalom rancbaszedni optikailag a motorteret, es meglepodve tapasztaltam, hogy valami muanyagos-bitumenes szeru anyag fedi ott a lemezt (ennek az lehet az oka, hogy ide folyik be az esoviz a kocsiba, es hogy ne a lemez azzon kozvetlenul). Gyarinak kell lennie, mert enyemben rajta van a gyari feny, es nem alatta. Amugy amig nem repedezik meg, addig az ember azt hiszi, hogy lemez (kemeny nagyon).
Illetve mivel lehet ezt helyettesiteni? Sajnos le kellett kaparnom, mert repedezett volt, es elkezdett rozsdasodni alatta, de valamivel csak szeretnem bevonni. Bitumen/alvazvedo kezenfekvonek tunik, de az nem lesz olyan szilard, mint ez, igy fenyezni se lehet valoszinuleg.
a Sikaflex-nek van direkt ilyen fényezhető anyaga, érdemes azzal megcsinálni.
http://www.sika.hu/hu-home/hu-con-distr ... itok-2.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: MINDEN ami KASZNI (kívül belül)
Posted: Mon Mar 17, 2008 4:09 pm
by afbalint
Re: MINDEN ami KASZNI (kívül belül)
Posted: Sat Mar 22, 2008 9:54 am
by Dozer
ez érdekes lehet nektek is....
http://www.rsturbos.com/store/index.php ... decc49a0fb" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: MINDEN ami KASZNI (kívül belül)
Posted: Mon Apr 21, 2008 2:25 pm
by levelboss
Mostanában azon gondolkodom, h szívesen belefaragtatnék a Capri tatejébe majd egy tolótetőt. Ha van valakinek Capriból való, és azt teszem be, akkor ahoz lehet gumitömítést szerezni? Vagy mivan, ha más autóból (pl sierra) teszem bele? Az jobb? Véleményeket, tapasztalatokat várok a témában!
Köszi!
Re: MINDEN ami KASZNI (kívül belül)
Posted: Mon Apr 21, 2008 3:31 pm
by Dartonit
Nekem csak a bajom volt vele, szorult, befolyt a víz, úgyhogy be lett hegesztve. Eleinte gondolkodtam, hogy beteszek a helyére egy plexit, de haverom nagyon sokat szopott vele. Az új tömítést is pikpakk kiszívta a nap, és aztán megint lehetett cserélni.
Re: MINDEN ami KASZNI (kívül belül)
Posted: Mon Apr 21, 2008 3:40 pm
by levelboss
De hát a mai autókon is biztos meg van úgy oldva, h ne rohadjon el a tömítés 1 év alatt. Csak van rá vmilyen megoldás...
Re: MINDEN ami KASZNI (kívül belül)
Posted: Mon Apr 21, 2008 3:53 pm
by Tibi
levelboss wrote:De hát a mai autókon is biztos meg van úgy oldva, h ne rohadjon el a tömítés 1 év alatt. Csak van rá vmilyen megoldás...
Én mondjuk nem vágnám szét a tetőmet.
1, megveszed jutányos áron az itt hirdetett piros alkatrészautó tetőlemezét, hátha azon gyári és tetőcsere.
2, veszel egy másféle tetőt behegeszted abból a "lyukat" így félig gyári lesz.
3, vagy azt csinálsz amit akarsz :)
Az ajtót meg ne dobd ki, spajzold el.
Re: MINDEN ami KASZNI (kívül belül)
Posted: Mon Apr 21, 2008 3:57 pm
by szszaby
Nekem eladó napfénytetőm van, igaz az nem tolótető de hátha....

8)
Re: MINDEN ami KASZNI (kívül belül)
Posted: Mon Apr 21, 2008 6:02 pm
by nyujoe
...sztem aludj rá 1et és világosodj meg...
...nem kell az neked...
Re: MINDEN ami KASZNI (kívül belül)
Posted: Mon Apr 21, 2008 6:03 pm
by prefect
Nálunk van napfénytető, kompletten lett leflexelve az oszlopoknál. (teljes tető) sierráé volt, de Tomtom gyári teteje is ugyanígy néz ki. Viszont szerintem is őrültség szétvágni a CAPRI tetejét, főleg, hogy én is szopok az előző tulaj ezirányú lelkesedése miatt. Viszont ha másnak is beázna, beragasztásához ajánlom a sikaflex gyártmányú szélvédőragasztót az nagyon matek és nem is drága...

Re: MINDEN ami KASZNI (kívül belül)
Posted: Mon Apr 21, 2008 9:00 pm
by levelboss
Ejj... :( Pedig akkora flesss egy olyan.... 8)
Re: MINDEN ami KASZNI (kívül belül)
Posted: Mon Apr 21, 2008 10:34 pm
by Pudva
Ezt kapom rá: "nem képes kapcsolatot létesíteni a(z)
http://www.rsturbos.com" onclick="window.open(this.href);return false; helyen lévő kiszolgálóval."