Page 8 of 60

Posted: Tue Nov 27, 2007 8:21 pm
by Mad Max
Ahány csavart betekersz, annyival lesz nehezebb! Szerintem hátránya nincs.

Posted: Wed Nov 28, 2007 11:02 am
by holecz
Mad Max wrote:Ahány csavart betekersz, annyival lesz nehezebb! Szerintem hátránya nincs.
Sőt, én előnyösnek tartom mivel bármikor le tudom venni, és alatta kitisztogatni, rendberakni.Egyébként felrakásnál sokkal könnyebb beállítani,passzítani a sárvédőt.Egyik csavaron lazítasz, másikon húzol stb......... :roll: :roll: Nekem már bejött ez a megoldás. 8) 8)

Posted: Fri Nov 30, 2007 10:51 am
by holecz
Tegnap szabin voltam, és elkezdtem a tyúkbelek kiszedését.Nagyon nagy gáz van, ugyanis az autóm eredetileg R4 volt és az a motor kapott egy befecskendezőt.Később kicseréltem Sunyával az ő egykori V6-jára.Most szintén V6 csak nagyobb.Lényeg a lényeg,a motortérben a kábelek össze-vissza vannak forrasztgatva,átkötözgetve,riasztó is van benne, oda is mennek vezetékek,computer kábelei, légtömegmérő stb.Nem tudom hogy hogy bogozzam ki azokat a vezetékeket amelyek eredetileg a gyújtáshoz és a többi gyári helyen voltak.Nagyon sok vezeték van amiről fingom nincs hogy kiiktathatom, vagy nem, meg ehhez hasonlók........ :cry: :cry: Mi a pics@ lesz így srácok :?: :?: Találok valahol gyári kábelkorbácsot hogy leceréljem :?: :?: Van valakinek V6-ból kibontva ilyen. :?: Mit javasoltok???

Posted: Fri Nov 30, 2007 11:19 am
by Pudva
Szerintem megfelelő "díjjazás :pia: " ellenében Bogyó tud neked segíteni, sőőőt én is odamegyek, ha másnem csak azért, hogy sűrübben legyünk :)
Bár nem akarok Bogyó nevében beszélni...

Posted: Fri Nov 30, 2007 11:27 am
by holecz
Pudva wrote:Szerintem megfelelő "díjjazás :pia: " ellenében Bogyó tud neked segíteni, sőőőt én is odamegyek, ha másnem csak azért, hogy sűrübben legyünk :)
Bár nem akarok Bogyó nevében beszélni...
Az is jó megoldás lenne,persze ha lehet még valamit kezdeni a korbáccsal.

Posted: Fri Nov 30, 2007 11:22 pm
by Bogyo28
Pudva wrote:Szerintem megfelelő "díjjazás :pia: " ellenében Bogyó tud neked segíteni, sőőőt én is odamegyek, ha másnem csak azért, hogy sűrübben legyünk :)
Bár nem akarok Bogyó nevében beszélni...
megoldható ha nem túl sürgös... szedd ki az egészet, aztán majd elhozom tőled, aztán egyszercsak visszakapod... de ha jobb idők lesznek, vagy van fűtött helyiség, akkor akár helyszini szerelés is lehetséges...

Posted: Sat Dec 01, 2007 9:55 am
by holecz
bogyo28 wrote:
Pudva wrote:Szerintem megfelelő "díjjazás :pia: " ellenében Bogyó tud neked segíteni, sőőőt én is odamegyek, ha másnem csak azért, hogy sűrübben legyünk :)
Bár nem akarok Bogyó nevében beszélni...
megoldható ha nem túl sürgös... szedd ki az egészet, aztán majd elhozom tőled, aztán egyszercsak visszakapod... de ha jobb idők lesznek, vagy van fűtött helyiség, akkor akár helyszini szerelés is lehetséges...
Nem sürgős hiszen csak tavaszra lesz kész a fényezés.(Ha minden jól megy)Előre is köszönöm a segítőkészséget.Szólok ha kiszedtem, és eljuttatom hozzád.

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Posted: Tue Jan 29, 2008 6:28 pm
by holecz
OFF TOPIC.
December közepén vettem egy ilyen vasatot-e.Jó lesz szaladgálósos, munkábajárósos verdának.Erős, jól fogyaszt,kényelmes,hja....és ő is olyan Ford ami HÁTUL HAJT !!!!!
sierra.jpg
sierra.jpg (32.93 KiB) Viewed 5907 times

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Posted: Tue Jan 29, 2008 6:31 pm
by Pudva
Jó lesz ez 8)
Laci van olyan európai hátul hajtós Ford "típus" ami nem volt még neked?

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Posted: Tue Jan 29, 2008 6:37 pm
by holecz
Pudva wrote:Jó lesz ez 8)
Laci van olyan európai hátul hajtós Ford "típus" ami nem volt még neked?
Igen! Sajnos nem volt még Tau-m, Granadám, Scorpio-m,és babapiskóta-elejű Escortom........De hát majd 1X.....ki tugggya???? :mrgreen: :roll: A lényeg az hogy Capri-ból mindig legyen otthon 1 db!!!!Ha több van az nem baj. :mrgreen: :pia: :pia:

Re:

Posted: Tue Jan 29, 2008 9:10 pm
by vincsab
Ja ez így is van csak ha szar a sárvédő akkor nem egyszerű a dolog. A baj az, hogy nem igazán lehet jó sárvédőket venni.

holecz wrote:
Mad Max wrote:Ahány csavart betekersz, annyival lesz nehezebb! Szerintem hátránya nincs.
Sőt, én előnyösnek tartom mivel bármikor le tudom venni, és alatta kitisztogatni, rendberakni.Egyébként felrakásnál sokkal könnyebb beállítani,passzítani a sárvédőt.Egyik csavaron lazítasz, másikon húzol stb......... :roll: :roll: Nekem már bejött ez a megoldás. 8) 8)

Re: Re:

Posted: Wed Jan 30, 2008 10:30 am
by holecz
vincsab wrote:Ja ez így is van csak ha szar a sárvédő akkor nem egyszerű a dolog. A baj az, hogy nem igazán lehet jó sárvédőket venni.

holecz wrote:
Mad Max wrote:Ahány csavart betekersz, annyival lesz nehezebb! Szerintem hátránya nincs.
Sőt, én előnyösnek tartom mivel bármikor le tudom venni, és alatta kitisztogatni, rendberakni.Egyébként felrakásnál sokkal könnyebb beállítani,passzítani a sárvédőt.Egyik csavaron lazítasz, másikon húzol stb......... :roll: :roll: Nekem már bejött ez a megoldás. 8) 8)
Addig köll reszelgetnyi amíg jó nem lészen.Mondjuk kicsit időigényes a dolog. :roll:

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Posted: Wed Jan 30, 2008 10:32 am
by DavidMolnar
Lassan írom, hogy mindenki megértse: üvegszál.

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Posted: Wed Jan 30, 2008 10:34 am
by Tibi
Azért az a sárvédő amit Csaba mutatott nekem az nem kicsit volt lúdtalpas ( vagy az autó volt görbe ) ... meg örülök ha egyszer összerakom, minek szedném szét :D

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Posted: Wed Jan 30, 2008 10:38 am
by Tibi
DavidMolnar wrote:Lassan írom, hogy mindenki megértse: üvegszál.
Ez mondjuk jóság lett volna nekem is de inkább lett egy új mocim az árából. Az a baj vele , hogy drága és lehet ugyanolyan szar mint a fém. Téééééényleg belefogtál az üvegszál mókába ( ha jól emlékszek ilyesmit beszéltünk ) ? Vagy topszikrit ? Mert akkor a műanyagos topikban mesélhetnél ha van mit.