Page 71 of 97

Posted: Sun Jul 01, 2007 12:09 am
by Bogyo28
Capri2.0 wrote: Image
Angol4
Ez nem angol 4-es váltó, ez a csattogós...

Posted: Sun Jul 01, 2007 3:14 pm
by Hattyu
vincsab wrote:Sziasztok!

Néhány újabb képet raktam fel az épülő capriról kep.tar.hu/vincsab oldalra. Kb 2 hét és megy a festőhöz. :twisted:
Jól halad :wink:

Posted: Sun Jul 01, 2007 6:15 pm
by vincsab
vincsab wrote:Sziasztok!

Néhány újabb képet raktam fel az épülő capriról kep.tar.hu/vincsab oldalra. Kb 2 hét és megy a festőhöz. :twisted:
Dobtam fel még néhányat.

Posted: Sun Jul 01, 2007 6:53 pm
by Hattyu
Image
Látom a szórakozás ott is megvan: (foci) :lol:

Posted: Sun Jul 01, 2007 7:48 pm
by vincsab
Hát ja néha az is kell. :wink:

Posted: Mon Jul 02, 2007 7:29 pm
by Capri2.0
Tibi wrote:Jó látni, hogy nem tüntél el végleg ! Egyéb fejlemények vannak ? Lakatolás ? Vagy levakartad a rozsdát és ennyi maradt ? :oops::oops::oops: ;) :D
Itt vagyok, itt leszek :roll: Egyéb fejlemény nincs :( Nem csak ennyi maradt, van még bőven belőlle :oops:

Posted: Wed Jul 11, 2007 10:08 pm
by Geriike
Sziasztok!
Mi egy barátommal most kezdünk bele egy Capri lakatolásába, az lenne a kérdésem, hogy a javító elemeket a karosszériához honnan érdemes, illetve hol lehet beszerezni?
Köszi

Posted: Wed Jul 11, 2007 10:20 pm
by Bogyo28
Geriike wrote:Sziasztok!
Mi egy barátommal most kezdünk bele egy Capri lakatolásába, az lenne a kérdésem, hogy a javító elemeket a karosszériához honnan érdemes, illetve hol lehet beszerezni?
Köszi
Keresd Sünit, ami itthon kaphato az van nála. Ami nincs nála, azt külföldről tudod beszerezni, csak legyen elég vastag a tárcád. pl oldcars.de

Posted: Sat Jul 14, 2007 3:12 pm
by TomiCaPri
Nah, lecsaptam sunya kék kasztnijára, sikeresen el is hozztuk ide a bázisra, szóval mostmár sokkal lelkesebben és életvidámabban láthatok neki a munkához :lol:
Megnézegettem az ottani gépeket és hát igen... van még mit csinálni...:) De azért jó látni, hogy mik készülhetnek ezekből a fémdarabokból.
Köszönönet a segítségért Pudvának, Petinek és persze Sunyának! :wink:

Posted: Sat Jul 14, 2007 5:48 pm
by Tibi
TomiCaPri wrote:Nah, lecsaptam sunya kék kasztnijára, sikeresen el is hozztuk ide a bázisra, szóval mostmár sokkal lelkesebben és életvidámabban láthatok neki a munkához :lol:
Megnézegettem az ottani gépeket és hát igen... van még mit csinálni...:) De azért jó látni, hogy mik készülhetnek ezekből a fémdarabokból.
Köszönönet a segítségért Pudvának, Petinek és persze Sunyának! :wink:
Gratula, remélem összeáll akkor a gép !

2.9 váltó.

Posted: Sun Jul 15, 2007 1:56 pm
by Szelei Szilard
Ma délelőtt sikerült lebombázni a váltót a Scorpio-rol, holnap ha minden igaz megy fel a Caprira. Bogyó kolega megkért még régebben fényképezzem le a váltó stekkereit... ez az egy steki volt bekötve ami a képen látható.
Image

Posted: Sun Jul 15, 2007 1:57 pm
by Szelei Szilard
És ebbe ment bele a 3 szál vez.

Image

Posted: Sun Jul 15, 2007 2:02 pm
by Szelei Szilard
Leszedéskor meglepetés ért... Zsír új a kuplungtárcsa(sachs) meg a szerkezet is(Luk) Ők azok! VÉLEMÉNY??? Szerintetek ez jó ,vagy szar fajta váltó. 2.9EFI-n 3.44difivel lesz. (5sebességes

Image)

Posted: Mon Jul 16, 2007 7:31 am
by Tibi
Szelei Szilard wrote:Leszedéskor meglepetés ért... Zsír új a kuplungtárcsa(sachs) meg a szerkezet is(Luk) Ők azok! VÉLEMÉNY??? Szerintetek ez jó ,vagy szar fajta váltó. 2.9EFI-n 3.44difivel lesz. (5sebességes)
Ha arra gondolsz, hogy mt75 akkor ez nem az. Type 9 ez nem? A vezetékelés az utólagos dolog?

Posted: Mon Jul 16, 2007 9:45 am
by Bogyo28
Tibi wrote:
Szelei Szilard wrote:Leszedéskor meglepetés ért... Zsír új a kuplungtárcsa(sachs) meg a szerkezet is(Luk) Ők azok! VÉLEMÉNY??? Szerintetek ez jó ,vagy szar fajta váltó. 2.9EFI-n 3.44difivel lesz. (5sebességes)
Ha arra gondolsz, hogy mt75 akkor ez nem az. Type 9 ez nem? A vezetékelés az utólagos dolog?
ez egy type 9, az oldalán pedig a VSS szenzor ami az EFI-hez jó ha van.