A madársz*r az köztudottan nagyon svas és maró hatású,ezért ha a kocsira rámegy akkor minnél hamarabb el kell távolítani,persze azért,ennyitől nem kellett volna felválnia a festéknekTerka wrote:Es kerdezd meg hogy mennyi ideig vallalnak ra garanciat mert ugye az enyemet lefenyeztek aztan kb 3 honap mulva rakakantott valami sasmadar es faszan felmarta a lakkot mert meleg volt es sutott a nap.
nem kicsit voltam ideges. Mondjuk az en fenyezesem csak 160 volt annyaggal.Persze a festekett nem vehettem meg en.Utolag inkabb fizettem volna egy kicsit tobbet csak ugye mar nagyon szerettem volna ha tudom vegre hasznalni es ennyi volt a keret ra.
Épülő CAPRI-k
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Hát.. szerintem ha szépen dolgozik a faszsi, akkor a drágát válaszd. Lehet, hogy a 300 megy zsebre, de ilyen pénzért már követelhetsz is valamit. PL a használt anyag minőségét, az előkészítés és a munka minőségét. Iszonyatos munka egy Capri kasznit előkészíten! Én sem csinálnám ingyen. Nagyon kicsi az esélye, hogy a 200 ezres szép lesz. És az se biztos, hogy elég, ha egy friss fény, amit náluk látsz jó, mert lehet, hogy 1 hónap után leszívódik az első napon állásnál és b*hatod... Én keresnék valakit, akinek a drágább úgy egy éve fújt, megnézném és ha jó valszeg őt bíznám meg!Hattyu wrote:180 az anyag?Tibi wrote:Ma voltam egy fényezőnél, azt mondta, hogy 300 munkadíj + 180 anyag.Még dumálgattam vele amikor jött vmi fényező ismerőse ő kb 200-at mondott kompletten. Majd megyek megnézni a munkáját.
![]()
Az meg van bolondulva,akkor az a 300 simán megy zsebbe.
Tibikém drága dolog a fényezés,még mindig tudok beszélni haverral,őt megkérdezhetem mennyiért csinálja,vagy a műhelyben mennyiért csinálják.Csak szólj ha érdekel!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
hát nem tudom rekordot döntöttem e..de nekem gyanús
5 hónap alatt a lakatos feltette egy javítóívet, kivágta a küszöböt, meg feltett egy javítóelemet az oszlophoz....
erre kellet 5 hónap és heti rendszerességű seggnyalás....
szerencsére elekerült ettől a .....-tól
én nem is tudom mit tudnék ilyen emberekkel művelni...
:D
5 hónap alatt a lakatos feltette egy javítóívet, kivágta a küszöböt, meg feltett egy javítóelemet az oszlophoz....
erre kellet 5 hónap és heti rendszerességű seggnyalás....
szerencsére elekerült ettől a .....-tól
én nem is tudom mit tudnék ilyen emberekkel művelni...
Capri 4ever!
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
NA erre miondom azt hogy,a friss fényezésű autót nem nagyon szabad a napon hagyni,de persze,az is igaz hogy nem mindegy miylen anyaggal festenek,és hogy miylen az aládolgozás!Blant wrote:Hát.. szerintem ha szépen dolgozik a faszsi, akkor a drágát válaszd. Lehet, hogy a 300 megy zsebre, de ilyen pénzért már követelhetsz is valamit. PL a használt anyag minőségét, az előkészítés és a munka minőségét. Iszonyatos munka egy Capri kasznit előkészíten! Én sem csinálnám ingyen. Nagyon kicsi az esélye, hogy a 200 ezres szép lesz. És az se biztos, hogy elég, ha egy friss fény, amit náluk látsz jó, mert lehet, hogy 1 hónap után leszívódik az első napon állásnál és b*hatod... Én keresnék valakit, akinek a drágább úgy egy éve fújt, megnézném és ha jó valszeg őt bíznám meg!Hattyu wrote:180 az anyag?Tibi wrote:Ma voltam egy fényezőnél, azt mondta, hogy 300 munkadíj + 180 anyag.Még dumálgattam vele amikor jött vmi fényező ismerőse ő kb 200-at mondott kompletten. Majd megyek megnézni a munkáját.
![]()
Az meg van bolondulva,akkor az a 300 simán megy zsebbe.
Tibikém drága dolog a fényezés,még mindig tudok beszélni haverral,őt megkérdezhetem mennyiért csinálja,vagy a műhelyben mennyiért csinálják.Csak szólj ha érdekel!
Akiről én beszélek ő már 8 éve nyomja a fényezést,úgyhogy neki már nagy a rutinja,és ami elé kerül ő azt megtudja csinálni,és nagyon szépen,ezt azért tudom mert 1 hónapig nála voltam és ott dolgoztam vele együtt.
De majd elmegyünk Tibivel és meglátja ő is hogy hoygan dolgozik és mennyiért!
Nincs elszállva az árakkal de viszont nagyon szépen dolgozik!
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- Szelei Szilard
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 133
- Joined: Mon Mar 12, 2007 8:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Simontornya
Én most festettem le az audimat, a srác 150ért fújta le mipa sötétkék gyöngyház festékkel együtt meg minden anyaggal együtt. 2hétig állt nála az autóm. minek adjak 3-4 kilót festőre, 150be egy a4 es audit megcsinált(közel úgy néz ki mint a gyári), szerintem a capri nem nagyobb autó ez se lenne sokkal több, ha oda jutok hozzá viszem azt is.
'76 Capri MK II 2.9 V6
'92 Scorpio 2.9 V6
'92 Scorpio 2.9 V6
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Erről csak annyit hogy az a4es audin lkevesebb a rozsda meg a gittelni való dolog,az öregeken már több a munka és az azért drágább is sajnosSzelei Szilard wrote:Én most festettem le az audimat, a srác 150ért fújta le mipa sötétkék gyöngyház festékkel együtt meg minden anyaggal együtt. 2hétig állt nála az autóm. minek adjak 3-4 kilót festőre, 150be egy a4 es audit megcsinált(közel úgy néz ki mint a gyári), szerintem a capri nem nagyobb autó ez se lenne sokkal több, ha oda jutok hozzá viszem azt is.
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
na!
kb így nézek, amikor fentebb azt olvasom, hogy 300 + 180 az reális meg nem drága.
most csinálom a becsiszolását a gépnek, és nagyjából látom a költségvonzatát a tevékenységemnek.
az 1780 grammos gitt (carsystem) kb 2000 ft. ebből elküldtem 3mat (90 %-a lecsiszolásra került).
csiszolópapír, higító, egyéb csacskaságok max 5-6000.
kell még 2.5-3 kiló fösték (metál bázist néztem) 12000/kiló (RM, de ennyi a dupont is, meg a sikkens is).
no és a lakk, legyen 1.5 kiló, mert hátha kilöttyintem a felét a nagy idegeskedésemben : ugyancsak 12000/ kiló (de van elfogadhatóan jó minőségű 6000ért is)
munkadíj.
erre, vidéken a rezsi óradíj 2000-től 6000- ftig terjed. ez valóban állapotfüggő, hogy mennyi lesz a vége a m.díjnak. annyi biztos, ha csak apró kis horpadások vannak a gépen, és csak itt-ott kell heggeszteni az ótót, és nem újragyártani, akkor a munkadíj nem negyon kerülheti el 80-100-at.
persze tisztában vagyok azzal, hogy bp-en szeretik hülyének nézni az embert a szakemberek, én csak azért írtam le a fentieket, hogy ti ne csináljatok magatokból azt.
még egy észrevétel a tapasztalataim alapján. ha valaki azt mondja, hogy az alvázvédelmet megcsinálja 10ért, akkor az hazudik. max vesz két flakon rücsit (kaucsukbázisú kőfelverődésgátló) 950 ftos egységáron és higítósrongyoos "zsírtalanítás" után ráhányja. nekem ez a művelet 3 hónapot vett igénybe, az elhasznált anyagok kb 60-ban fájtak.
remélem senkinek nem sértettem meg az önérzetét a leírtakkal (hátha olvassa egy fényező), nincs szándékomban, hiszen azt én is elismerem, hogy aki beletesz 20-30 millát (vagy többet) egy vállalkozásba, az nyilván érvényesíttetni szeretné befeketetését az áraiban a versenyképesség megtartása mellett.
javaslom, kérjetek letechnológizált (kinormázott) árajánlatot. ha adnak, tudod,miért annyi az annyi. ha nem adnak, akkor komolytalan a cég (vagy nem TUD ilyet készíteni, akkor azért, vagy nem akar adni akkor meg valószínű nem nagyon tisztességes, tehát, azért). nekem mindig gyanúsak a szép kerek számok, pl 300 000. miért nem 400, vagy 200? egy jó szakember (tök mindegy milyen iparosról legyen is szó) fejben megoldja ezt, tehát nem nagy kérés, hogy írja le. az anyagárakat az interneten kersztül pedig leellenőrizheted.
jó fényezővadászatot mindenkinek!
- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
tomtom:
"aki beletesz 20-30 millát (vagy többet) egy vállalkozásba, az nyilván érvényesíttetni szeretné befeketetését az áraiban a versenyképesség megtartása mellett."
Sajnos a többsége rommá akarja rabolni magát.
És a legrosszabb, amikor drágán kapsz szart.
Én már elvből nem csináltatok karosszériás/festés munkát Bp 30km-es körzetében.
"aki beletesz 20-30 millát (vagy többet) egy vállalkozásba, az nyilván érvényesíttetni szeretné befeketetését az áraiban a versenyképesség megtartása mellett."
Sajnos a többsége rommá akarja rabolni magát.
És a legrosszabb, amikor drágán kapsz szart.
Én már elvből nem csináltatok karosszériás/festés munkát Bp 30km-es körzetében.
-
vincsab
- márokosanistudnézni
- Posts: 71
- Joined: Tue May 23, 2006 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Göd
- Contact:
Sziasztok!
Én csak annyit mondanék, hogy szerintem nem dolgozok drágán.De ha valaki ki szeretné próbálni mennyi munka van egy ilyen korú autóval, hát akkor tegye meg. A lakatos munkáról beszélek. Ja persze ha megcsinálod rendesen és lepucolsz minden rozsdát. De én úgy vagyok vele, hogy csak azért, hogy dolgozzak azért nem dolgozok! Még a munkaórákat soha nem számoltam össze, de nem is akarom mert akkor biztos azt mondanám magamnak, hogy te tök hülye vagy és inkább ne dolgozz. Csak mivel nekem ez nem a főállásom így egy kis mellékesnek nem rossz. De ha főállásban csinálnám lehet, hogy nem tudnám ennyiért csinálni az autókat.
Én csak annyit mondanék, hogy szerintem nem dolgozok drágán.De ha valaki ki szeretné próbálni mennyi munka van egy ilyen korú autóval, hát akkor tegye meg. A lakatos munkáról beszélek. Ja persze ha megcsinálod rendesen és lepucolsz minden rozsdát. De én úgy vagyok vele, hogy csak azért, hogy dolgozzak azért nem dolgozok! Még a munkaórákat soha nem számoltam össze, de nem is akarom mert akkor biztos azt mondanám magamnak, hogy te tök hülye vagy és inkább ne dolgozz. Csak mivel nekem ez nem a főállásom így egy kis mellékesnek nem rossz. De ha főállásban csinálnám lehet, hogy nem tudnám ennyiért csinálni az autókat.
Last edited by vincsab on Tue Jul 31, 2007 1:57 pm, edited 1 time in total.
- Szelei Szilard
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 133
- Joined: Mon Mar 12, 2007 8:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Simontornya
Ebbe teljesen egyet értek veled, de 200nál többet szerintem nem érdemes egy mezei telibe fújásra költeni(szerintem)Hattyu wrote:Erről csak annyit hogy az a4es audin lkevesebb a rozsda meg a gittelni való dolog,az öregeken már több a munka és az azért drágább is sajnosSzelei Szilard wrote:Én most festettem le az audimat, a srác 150ért fújta le mipa sötétkék gyöngyház festékkel együtt meg minden anyaggal együtt. 2hétig állt nála az autóm. minek adjak 3-4 kilót festőre, 150be egy a4 es audit megcsinált(közel úgy néz ki mint a gyári), szerintem a capri nem nagyobb autó ez se lenne sokkal több, ha oda jutok hozzá viszem azt is.
'76 Capri MK II 2.9 V6
'92 Scorpio 2.9 V6
'92 Scorpio 2.9 V6
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.

