Page 77 of 97
					
				
				Posted: Wed Aug 22, 2007 10:08 am
				by proteus
				bogyo28 wrote:
Nem kötözködni akarok, de mintha fordítva kellene felrakni a fém és a gumi fékcsövet. csak azért mondom, nehogy a rugozás miatt a gumi fékcső elszakadjon ha igy alulról van berakva....
Nálam ez eddig is így volt és a gyári rajzokon is így van... De mivel a gátló most az alsó holtponton van, nem is tudna a gumi cső jobban megfeszülni.
 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Aug 22, 2007 10:18 am
				by Hattyu
				proteus wrote:Hattyu wrote:proteus wrote:De jól elvagyok magammal napok óta...  

 
Erre csak ezt a mondatot tudom ajánlani:
"Semmi bajom az önkielégítéssel, ez szex valakivel, akit szeretek."
Woody Allen
Bocsi nem tudtam kihagyni  
  
  
Amúgy szépen haladsz  

 
Nagyon nagy!  
  
  
 
Ugye ugye?  :D 
Amikor először olvastam szétröhögtem magam  

 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Aug 22, 2007 10:19 am
				by Süni
				bogyo28 wrote:
Nem kötözködni akarok, de mintha fordítva kellene felrakni a fém és a gumi fékcsövet. csak azért mondom, nehogy a rugozás miatt a gumi fékcső elszakadjon ha igy alulról van berakva....
Ha forgatod a kormányt, akkor a gátló együtt mozog a féknyereggel ? Mert akkor jó így. Ha a gátló áll, akkor baj lesz !  

 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Aug 22, 2007 3:42 pm
				by Bogyo28
				proteus wrote:bogyo28 wrote:
Nem kötözködni akarok, de mintha fordítva kellene felrakni a fém és a gumi fékcsövet. csak azért mondom, nehogy a rugozás miatt a gumi fékcső elszakadjon ha igy alulról van berakva....
Nálam ez eddig is így volt és a gyári rajzokon is így van... De mivel a gátló most az alsó holtponton van, nem is tudna a gumi cső jobban megfeszülni.
 
én amit néztem eddig azon felül volt a gumicső alul meg a fém....
 
			 
			
					
				
				Posted: Wed Aug 22, 2007 9:04 pm
				by proteus
				bogyo28 wrote:proteus wrote:bogyo28 wrote:
Nem kötözködni akarok, de mintha fordítva kellene felrakni a fém és a gumi fékcsövet. csak azért mondom, nehogy a rugozás miatt a gumi fékcső elszakadjon ha igy alulról van berakva....
Nálam ez eddig is így volt és a gyári rajzokon is így van... De mivel a gátló most az alsó holtponton van, nem is tudna a gumi cső jobban megfeszülni.
 
én amit néztem eddig azon felül volt a gumicső alul meg a fém....
 
http://www.capri.pl/library/microfilms/capri2/E01.40 
			 
			
					
				
				Posted: Thu Aug 23, 2007 8:53 am
				by Bogyo28
				
			 
			
					
				
				Posted: Thu Aug 23, 2007 9:09 am
				by proteus
				
Pont azért linkeltem be! Alul van a gumi, felül a fém.  

 
			 
			
					
				
				Posted: Thu Aug 23, 2007 1:46 pm
				by stpetya
				proteus wrote:
Az utolsó kép azthiszem szemlélteti, hogy mi a baj a kasztni elejével.  :?
 
 Pl.:hogy kurv*ra hiányzik még bele egy motor 

 Ne haragudj lehet írtad már de nem találtam ,milyen motor kerül bele?
 
			 
			
					
				
				Posted: Thu Aug 23, 2007 1:50 pm
				by proteus
				stpetya wrote:Pl.:hogy kurv*ra hiányzik még bele egy motor 

 Ne haragudj lehet írtad már de nem találtam ,milyen motor kerül bele?
 
Az eredeti pinto lesz rendbeszedve. Idővel jó lenne belerakni egy EFi-s dokkot, hivatalosan meg minden, de majd...
 
			 
			
					
				
				Posted: Thu Aug 23, 2007 3:01 pm
				by Tibi
				proteus wrote:stpetya wrote:Pl.:hogy kurv*ra hiányzik még bele egy motor 

 Ne haragudj lehet írtad már de nem találtam ,milyen motor kerül bele?
 
Az eredeti pinto lesz rendbeszedve. Idővel jó lenne belerakni egy EFi-s dokkot, hivatalosan meg minden, de majd...
 
Természetesen a legfontosabb, hogy hivatalos legyen  

  8)
 
			 
			
					
				
				Posted: Thu Aug 23, 2007 3:27 pm
				by proteus
				Tibi wrote:proteus wrote:stpetya wrote:Pl.:hogy kurv*ra hiányzik még bele egy motor 

 Ne haragudj lehet írtad már de nem találtam ,milyen motor kerül bele?
 
Az eredeti pinto lesz rendbeszedve. Idővel jó lenne belerakni egy EFi-s dokkot, hivatalosan meg minden, de majd...
 
Természetesen a legfontosabb, hogy hivatalos legyen  

  8)
 
Eddigi infoim szerint egy ilyen motort különösebb fennakadás és plusszköltség nélkül le lehet papírozni a pinto helyére.  

 
			 
			
					
				
				Posted: Thu Aug 23, 2007 3:30 pm
				by Tibi
				proteus wrote:
Eddigi infoim szerint egy ilyen motort különösebb fennakadás és plusszköltség nélkül le lehet papírozni a pinto helyére.  

 
Akkor csendben maradok,ebből az irányból nem közelítettem meg a témát.
 
			 
			
					
				
				Posted: Thu Aug 23, 2007 4:18 pm
				by Hattyu
				proteus wrote:stpetya wrote:Pl.:hogy kurv*ra hiányzik még bele egy motor 

 Ne haragudj lehet írtad már de nem találtam ,milyen motor kerül bele?
 
Az eredeti pinto lesz rendbeszedve. Idővel jó lenne belerakni egy EFi-s dokkot, hivatalosan meg minden, de majd...
 
Hivatalosan megfogod és beleteszed  

 
			 
			
					
				
				Posted: Thu Aug 23, 2007 6:38 pm
				by Nitrobuster
				proteus wrote:Tibi wrote:proteus wrote:
Az eredeti pinto lesz rendbeszedve. Idővel jó lenne belerakni egy EFi-s dokkot, hivatalosan meg minden, de majd...
Természetesen a legfontosabb, hogy hivatalos legyen  

  8)
 
Eddigi infoim szerint egy ilyen motort különösebb fennakadás és plusszköltség nélkül le lehet papírozni a pinto helyére.  

 
A plussz 6köbcenti miatt nem kell csengetni? :D 
Ha már maradsz a s4-nél+ a hivatalos dolgoknál, akkor inkább fésüld meg azt a pintót (sok lóerő kevés pénzért) igaz tudom, hogy a fogyasztás nagy úr.
 
			 
			
					
				
				Posted: Thu Aug 23, 2007 6:59 pm
				by Árpi
				proteus wrote:Tibi wrote:proteus wrote:
Az eredeti pinto lesz rendbeszedve. Idővel jó lenne belerakni egy EFi-s dokkot, hivatalosan meg minden, de majd...
Természetesen a legfontosabb, hogy hivatalos legyen  

  8)
 
Eddigi infoim szerint egy ilyen motort különösebb fennakadás és plusszköltség nélkül le lehet papírozni a pinto helyére.  

 
Nem csak olyan motort lehet beteni a mi gyárilag is volt , doch meg nem anyira volt capriban ismereteim szerint. :D  
