Page 77 of 97

Posted: Wed Aug 22, 2007 10:08 am
by proteus
bogyo28 wrote: Nem kötözködni akarok, de mintha fordítva kellene felrakni a fém és a gumi fékcsövet. csak azért mondom, nehogy a rugozás miatt a gumi fékcső elszakadjon ha igy alulról van berakva....
Nálam ez eddig is így volt és a gyári rajzokon is így van... De mivel a gátló most az alsó holtponton van, nem is tudna a gumi cső jobban megfeszülni.

Posted: Wed Aug 22, 2007 10:18 am
by Hattyu
proteus wrote:
Hattyu wrote:
proteus wrote:De jól elvagyok magammal napok óta... :fcp32:
Erre csak ezt a mondatot tudom ajánlani:
"Semmi bajom az önkielégítéssel, ez szex valakivel, akit szeretek."
Woody Allen

Bocsi nem tudtam kihagyni :twisted: :lol: :lol:
Amúgy szépen haladsz :wink:
Nagyon nagy! :smt038 :smt038 :smt038
Ugye ugye? :D
Amikor először olvastam szétröhögtem magam :lol:

Posted: Wed Aug 22, 2007 10:19 am
by Süni
bogyo28 wrote: Nem kötözködni akarok, de mintha fordítva kellene felrakni a fém és a gumi fékcsövet. csak azért mondom, nehogy a rugozás miatt a gumi fékcső elszakadjon ha igy alulról van berakva....
Ha forgatod a kormányt, akkor a gátló együtt mozog a féknyereggel ? Mert akkor jó így. Ha a gátló áll, akkor baj lesz ! :wink:

Posted: Wed Aug 22, 2007 3:42 pm
by Bogyo28
proteus wrote:
bogyo28 wrote: Nem kötözködni akarok, de mintha fordítva kellene felrakni a fém és a gumi fékcsövet. csak azért mondom, nehogy a rugozás miatt a gumi fékcső elszakadjon ha igy alulról van berakva....
Nálam ez eddig is így volt és a gyári rajzokon is így van... De mivel a gátló most az alsó holtponton van, nem is tudna a gumi cső jobban megfeszülni.
én amit néztem eddig azon felül volt a gumicső alul meg a fém....

Posted: Wed Aug 22, 2007 9:04 pm
by proteus
bogyo28 wrote:
proteus wrote:
bogyo28 wrote: Nem kötözködni akarok, de mintha fordítva kellene felrakni a fém és a gumi fékcsövet. csak azért mondom, nehogy a rugozás miatt a gumi fékcső elszakadjon ha igy alulról van berakva....
Nálam ez eddig is így volt és a gyári rajzokon is így van... De mivel a gátló most az alsó holtponton van, nem is tudna a gumi cső jobban megfeszülni.
én amit néztem eddig azon felül volt a gumicső alul meg a fém....
http://www.capri.pl/library/microfilms/capri2/E01.40

Posted: Thu Aug 23, 2007 8:53 am
by Bogyo28
proteus wrote:
bogyo28 wrote:
proteus wrote: Nálam ez eddig is így volt és a gyári rajzokon is így van... De mivel a gátló most az alsó holtponton van, nem is tudna a gumi cső jobban megfeszülni.
én amit néztem eddig azon felül volt a gumicső alul meg a fém....
http://www.capri.pl/library/microfilms/capri2/E01.40
nem gondolod hogy azon a gyári mikrofilmen jól van rajzolva :?: :?: :?: :lol: :lol: :lol:

Posted: Thu Aug 23, 2007 9:09 am
by proteus
bogyo28 wrote: nem gondolod hogy azon a gyári mikrofilmen jól van rajzolva :?: :?: :?: :lol: :lol: :lol:
Pont azért linkeltem be! Alul van a gumi, felül a fém. :!:

Posted: Thu Aug 23, 2007 1:46 pm
by stpetya
proteus wrote: Image

Az utolsó kép azthiszem szemlélteti, hogy mi a baj a kasztni elejével. :?
Pl.:hogy kurv*ra hiányzik még bele egy motor :lol: Ne haragudj lehet írtad már de nem találtam ,milyen motor kerül bele?

Posted: Thu Aug 23, 2007 1:50 pm
by proteus
stpetya wrote:Pl.:hogy kurv*ra hiányzik még bele egy motor :lol: Ne haragudj lehet írtad már de nem találtam ,milyen motor kerül bele?
Az eredeti pinto lesz rendbeszedve. Idővel jó lenne belerakni egy EFi-s dokkot, hivatalosan meg minden, de majd...

Posted: Thu Aug 23, 2007 3:01 pm
by Tibi
proteus wrote:
stpetya wrote:Pl.:hogy kurv*ra hiányzik még bele egy motor :lol: Ne haragudj lehet írtad már de nem találtam ,milyen motor kerül bele?
Az eredeti pinto lesz rendbeszedve. Idővel jó lenne belerakni egy EFi-s dokkot, hivatalosan meg minden, de majd...
Természetesen a legfontosabb, hogy hivatalos legyen :!: 8)

Posted: Thu Aug 23, 2007 3:27 pm
by proteus
Tibi wrote:
proteus wrote:
stpetya wrote:Pl.:hogy kurv*ra hiányzik még bele egy motor :lol: Ne haragudj lehet írtad már de nem találtam ,milyen motor kerül bele?
Az eredeti pinto lesz rendbeszedve. Idővel jó lenne belerakni egy EFi-s dokkot, hivatalosan meg minden, de majd...
Természetesen a legfontosabb, hogy hivatalos legyen :!: 8)
Eddigi infoim szerint egy ilyen motort különösebb fennakadás és plusszköltség nélkül le lehet papírozni a pinto helyére. :idea:

Posted: Thu Aug 23, 2007 3:30 pm
by Tibi
proteus wrote: Eddigi infoim szerint egy ilyen motort különösebb fennakadás és plusszköltség nélkül le lehet papírozni a pinto helyére. :idea:
Akkor csendben maradok,ebből az irányból nem közelítettem meg a témát.

Posted: Thu Aug 23, 2007 4:18 pm
by Hattyu
proteus wrote:
stpetya wrote:Pl.:hogy kurv*ra hiányzik még bele egy motor :lol: Ne haragudj lehet írtad már de nem találtam ,milyen motor kerül bele?
Az eredeti pinto lesz rendbeszedve. Idővel jó lenne belerakni egy EFi-s dokkot, hivatalosan meg minden, de majd...
Hivatalosan megfogod és beleteszed :lol:

Posted: Thu Aug 23, 2007 6:38 pm
by Nitrobuster
proteus wrote:
Tibi wrote:
proteus wrote: Az eredeti pinto lesz rendbeszedve. Idővel jó lenne belerakni egy EFi-s dokkot, hivatalosan meg minden, de majd...
Természetesen a legfontosabb, hogy hivatalos legyen :!: 8)
Eddigi infoim szerint egy ilyen motort különösebb fennakadás és plusszköltség nélkül le lehet papírozni a pinto helyére. :idea:
A plussz 6köbcenti miatt nem kell csengetni? :D
Ha már maradsz a s4-nél+ a hivatalos dolgoknál, akkor inkább fésüld meg azt a pintót (sok lóerő kevés pénzért) igaz tudom, hogy a fogyasztás nagy úr.

Posted: Thu Aug 23, 2007 6:59 pm
by Árpi
proteus wrote:
Tibi wrote:
proteus wrote: Az eredeti pinto lesz rendbeszedve. Idővel jó lenne belerakni egy EFi-s dokkot, hivatalosan meg minden, de majd...
Természetesen a legfontosabb, hogy hivatalos legyen :!: 8)
Eddigi infoim szerint egy ilyen motort különösebb fennakadás és plusszköltség nélkül le lehet papírozni a pinto helyére. :idea:
Nem csak olyan motort lehet beteni a mi gyárilag is volt , doch meg nem anyira volt capriban ismereteim szerint. :D :roll: