Azonos kategóriába esik mindkettő (1994-1998), így nem kell regadót fizetni.Nitrobuster wrote:A plussz 6köbcenti miatt nem kell csengetni? :D
Ha már maradsz a s4-nél+ a hivatalos dolgoknál, akkor inkább fésüld meg azt a pintót (sok lóerő kevés pénzért) igaz tudom, hogy a fogyasztás nagy úr.
De akkor számoljunk!
Pinto: HF portolás, polírozott szívósor, 38/38 DGAV kb az a módosítás amit gondolok. A blokk az első túlméreten van, a HF-et most síkolták, új veztengely kerül bele és komplett GT kipuff, amiből a fűzött leömlő a régi a többi gyári, de új. Lesz még rajta elektronikus gyújtás Sierrából (Lenne tipped, hogy milyet vadásszak?) és marad a viszkós ventillátor. Szerinted ez amit leírtam mennyiből hozható ki és mit eredményezne?
Meg hogyan változna a fogyasztás?
DOHC: Papíros motor mindennel cirka 40, forgalmi, törzskönyv, típusmódosítási engedély, eredetvizsga szintén 40, a kipuff ha nem akarnám széthackelni a fentlévő rendszert akkor 30, tőmítések, apróságok a gyújtáshoz kb 35 Aztán még hűtőcsere, valami műhellynél elintézni, hogy leigazolják a beépítést, meg ugye a kábelezés, apróbb átalakítások. Ezt úgy számolom, hogy mindenestől úgy 150-200 között lehetne kihozni. Ha kiárulnám mindenestől a pintot abból úgy 80-90 jönne be, így mondjuk legyen az átalakítás költsége végeredményben egy százas. Az átalakítás eredményeképpen a Capri durván menne a fogyasztás 8-9 liter környékén maradna.