Page 78 of 97

Posted: Thu Aug 23, 2007 7:04 pm
by proteus
Nitrobuster wrote:A plussz 6köbcenti miatt nem kell csengetni? :D
Ha már maradsz a s4-nél+ a hivatalos dolgoknál, akkor inkább fésüld meg azt a pintót (sok lóerő kevés pénzért) igaz tudom, hogy a fogyasztás nagy úr.
Azonos kategóriába esik mindkettő (1994-1998), így nem kell regadót fizetni.

De akkor számoljunk!

Pinto: HF portolás, polírozott szívósor, 38/38 DGAV kb az a módosítás amit gondolok. A blokk az első túlméreten van, a HF-et most síkolták, új veztengely kerül bele és komplett GT kipuff, amiből a fűzött leömlő a régi a többi gyári, de új. Lesz még rajta elektronikus gyújtás Sierrából (Lenne tipped, hogy milyet vadásszak?) és marad a viszkós ventillátor. Szerinted ez amit leírtam mennyiből hozható ki és mit eredményezne?
Meg hogyan változna a fogyasztás?

DOHC: Papíros motor mindennel cirka 40, forgalmi, törzskönyv, típusmódosítási engedély, eredetvizsga szintén 40, a kipuff ha nem akarnám széthackelni a fentlévő rendszert akkor 30, tőmítések, apróságok a gyújtáshoz kb 35 Aztán még hűtőcsere, valami műhellynél elintézni, hogy leigazolják a beépítést, meg ugye a kábelezés, apróbb átalakítások. Ezt úgy számolom, hogy mindenestől úgy 150-200 között lehetne kihozni. Ha kiárulnám mindenestől a pintot abból úgy 80-90 jönne be, így mondjuk legyen az átalakítás költsége végeredményben egy százas. Az átalakítás eredményeképpen a Capri durván menne a fogyasztás 8-9 liter környékén maradna.

Posted: Thu Aug 23, 2007 7:07 pm
by proteus
Árpi wrote: Nem csak olyan motort lehet beteni a mi gyárilag is volt , doch meg nem anyira volt capriban ismereteim szerint. :D :roll:
Igen ezért nem merem biztosra mondani, hogy legalizálhatő, meg a kff-nél még nem érdeklődtem személyesen, de itt is és máshol is többek modták, hogy lehetséges.

Posted: Thu Aug 23, 2007 11:16 pm
by Nitrobuster
proteus wrote:
Nitrobuster wrote:A plussz 6köbcenti miatt nem kell csengetni? :D
Ha már maradsz a s4-nél+ a hivatalos dolgoknál, akkor inkább fésüld meg azt a pintót (sok lóerő kevés pénzért) igaz tudom, hogy a fogyasztás nagy úr.
Azonos kategóriába esik mindkettő (1994-1998), így nem kell regadót fizetni.

De akkor számoljunk!

Pinto: HF portolás, polírozott szívósor, 38/38 DGAV kb az a módosítás amit gondolok. A blokk az első túlméreten van, a HF-et most síkolták, új veztengely kerül bele és komplett GT kipuff, amiből a fűzött leömlő a régi a többi gyári, de új. Lesz még rajta elektronikus gyújtás Sierrából (Lenne tipped, hogy milyet vadásszak?) és marad a viszkós ventillátor. Szerinted ez amit leírtam mennyiből hozható ki és mit eredményezne?
Meg hogyan változna a fogyasztás?

DOHC: Papíros motor mindennel cirka 40, forgalmi, törzskönyv, típusmódosítási engedély, eredetvizsga szintén 40, a kipuff ha nem akarnám széthackelni a fentlévő rendszert akkor 30, tőmítések, apróságok a gyújtáshoz kb 35 Aztán még hűtőcsere, valami műhellynél elintézni, hogy leigazolják a beépítést, meg ugye a kábelezés, apróbb átalakítások. Ezt úgy számolom, hogy mindenestől úgy 150-200 között lehetne kihozni. Ha kiárulnám mindenestől a pintot abból úgy 80-90 jönne be, így mondjuk legyen az átalakítás költsége végeredményben egy százas. Az átalakítás eredményeképpen a Capri durván menne a fogyasztás 8-9 liter környékén maradna.
Hát, hogy az elején kezdjük. Túl nagy széria mocihoz a 38/38-as dgav elég a széria 32/36-os. A gyújtás mindegy, hogy milyen csak ne a sierra escII-je legyen. Nekem régi hathengeres granada van. Pintonál egy jó hengerfej és egy veztengely csodákra képes(lásd IS sierra), de ha jót akarsz mint fogyasztásban, mind teljesítményben akkor egy befecsin is elgondolkodhatsz.

Posted: Fri Aug 24, 2007 12:28 am
by Tibi
Nem értem, hogy a fogyasztás miért ENNYIRE fontos. Főleg ha teljesítménynövelésről beszélünk !

Posted: Fri Aug 24, 2007 7:33 am
by SONI
Tibi wrote:Nem értem, hogy a fogyasztás miért ENNYIRE fontos. Főleg ha teljesítménynövelésről beszélünk !
Hát ezt Én sem.
Ahova teljesitmény kell oda benzin is................

Posted: Fri Aug 24, 2007 3:13 pm
by Bogyo28
proteus wrote:
Tibi wrote:
proteus wrote: Az eredeti pinto lesz rendbeszedve. Idővel jó lenne belerakni egy EFi-s dokkot, hivatalosan meg minden, de majd...
Természetesen a legfontosabb, hogy hivatalos legyen :!: 8)
Eddigi infoim szerint egy ilyen motort különösebb fennakadás és plusszköltség nélkül le lehet papírozni a pinto helyére. :idea:
plusszköltség és fennakadás van azért némileg, de lepapirozható a dolog, és még regadót sem kell fizetni...

Posted: Fri Aug 24, 2007 9:18 pm
by proteus
SONI wrote:
Tibi wrote:Nem értem, hogy a fogyasztás miért ENNYIRE fontos. Főleg ha teljesítménynövelésről beszélünk !
Hát ezt Én sem.
Ahova teljesitmény kell oda benzin is................
Azért mert ott van a dokk ami erős, hivatalos (lehet), injektoros és rengetegszer be lett bizonyítva, hogy szinte hihetetlen fogyasztásokat produkál. Ezzel szemben én nem akarom tuningolni a pintot az maximum egy lehetőség, ha az előbbi nem lepapírozható vagy túl drága lenne. De jelenleg úgylátom, hogy a dokk beépítése egy nagyonjó terv.

Posted: Sun Aug 26, 2007 12:47 pm
by Blant
Hát nézd.
AMit írtál a dokk pintó témában.
Meglepődnék, ha 80-90 körül ki tudnád a pintót árulni. A papírozás, amotorcsere rengeteg munka és idő. Az Ádám 2.1-es pintója 120eből készült el. és majdnem megy úgy, mint egy dokk, pedig a gyári karbival és veztengellyel van!!!
Egy fokolótárcsával és egy tuningtengellyel még mindíg gyári karbival gond nélkül lesz 140-150LE és még mindíg nem lesz az összköltség 200 felett.
a dokk tuningolása eleve drágábba bonyolulltság, a két veztengely, meg egyebek miatt. és a tankinjektorosítást nem is számoltad, ha jól láttam :-)
Ha megtartod a pintót eredeti marad aza utó.


Gyújtás:

Ádáméban 1,6 escort cvh gyújtásmodul van efis pintó elosztófejjel. Teljesen hibátlan. EZt merem ajánlani.

Its my opinion, de ha réám halgatsz, akkor nem hallgatsz senkire, csak azt csinálsz amit akarsz!
:-D

Posted: Sun Aug 26, 2007 12:52 pm
by Blant
egyébként a képek nagyon állatok.
bejöna zöld kalapácslak.
ilyesmi volt a régi 2,3 v6-om is!

Posted: Mon Aug 27, 2007 11:07 am
by Bogyo28
Blant wrote: Gyújtás:

Ádáméban 1,6 escort cvh gyújtásmodul van efis pintó elosztófejjel. Teljesen hibátlan. EZt merem ajánlani.
az EFI pinto gyujtáselosztón van vákumos előgyujtásszabályzó, vagy azt az elektronika csinálja?

Posted: Mon Aug 27, 2007 11:49 am
by Blant
ez szerintem kb röpsúlyos lehet, mert vákumcsövet nem láttam, uh elektromos, v röpsúlyos.

Posted: Mon Aug 27, 2007 12:27 pm
by DavidMolnar
Elektronyik. 5-6érintkezős csati, szvsz léptetőmotor.

Posted: Tue Aug 28, 2007 7:23 pm
by Szelei Szilard
bogyo28 wrote:
proteus wrote: Image
Nem kötözködni akarok, de mintha fordítva kellene felrakni a fém és a gumi fékcsövet. csak azért mondom, nehogy a rugozás miatt a gumi fékcső elszakadjon ha igy alulról van berakva....
Ezt csak most vettem észre! Ez nálunk mióta megvan a kocsi így volt használva. Image

Posted: Tue Aug 28, 2007 8:18 pm
by Peti
Szelei Szilard wrote:Ezt csak most vettem észre! Ez nálunk mióta megvan a kocsi így volt használva. Image
Mert így is van jól!

Posted: Mon Sep 03, 2007 9:15 pm
by kuzsi
na...eljutott az autó a 3. lakatoshoz :shock: :D