Page 78 of 97
Posted: Thu Aug 23, 2007 7:04 pm
by proteus
Nitrobuster wrote:A plussz 6köbcenti miatt nem kell csengetni? :D
Ha már maradsz a s4-nél+ a hivatalos dolgoknál, akkor inkább fésüld meg azt a pintót (sok lóerő kevés pénzért) igaz tudom, hogy a fogyasztás nagy úr.
Azonos kategóriába esik mindkettő (1994-1998), így nem kell regadót fizetni.
De akkor számoljunk!
Pinto: HF portolás, polírozott szívósor, 38/38 DGAV kb az a módosítás amit gondolok. A blokk az első túlméreten van, a HF-et most síkolták, új veztengely kerül bele és komplett GT kipuff, amiből a fűzött leömlő a régi a többi gyári, de új. Lesz még rajta elektronikus gyújtás Sierrából (Lenne tipped, hogy milyet vadásszak?) és marad a viszkós ventillátor. Szerinted ez amit leírtam mennyiből hozható ki és mit eredményezne?
Meg hogyan változna a fogyasztás?
DOHC: Papíros motor mindennel cirka 40, forgalmi, törzskönyv, típusmódosítási engedély, eredetvizsga szintén 40, a kipuff ha nem akarnám széthackelni a fentlévő rendszert akkor 30, tőmítések, apróságok a gyújtáshoz kb 35 Aztán még hűtőcsere, valami műhellynél elintézni, hogy leigazolják a beépítést, meg ugye a kábelezés, apróbb átalakítások. Ezt úgy számolom, hogy mindenestől úgy 150-200 között lehetne kihozni. Ha kiárulnám mindenestől a pintot abból úgy 80-90 jönne be, így mondjuk legyen az átalakítás költsége végeredményben egy százas. Az átalakítás eredményeképpen a Capri durván menne a fogyasztás 8-9 liter környékén maradna.
Posted: Thu Aug 23, 2007 7:07 pm
by proteus
Árpi wrote:
Nem csak olyan motort lehet beteni a mi gyárilag is volt , doch meg nem anyira volt capriban ismereteim szerint. :D

Igen ezért nem merem biztosra mondani, hogy legalizálhatő, meg a kff-nél még nem érdeklődtem személyesen, de itt is és máshol is többek modták, hogy lehetséges.
Posted: Thu Aug 23, 2007 11:16 pm
by Nitrobuster
proteus wrote:Nitrobuster wrote:A plussz 6köbcenti miatt nem kell csengetni? :D
Ha már maradsz a s4-nél+ a hivatalos dolgoknál, akkor inkább fésüld meg azt a pintót (sok lóerő kevés pénzért) igaz tudom, hogy a fogyasztás nagy úr.
Azonos kategóriába esik mindkettő (1994-1998), így nem kell regadót fizetni.
De akkor számoljunk!
Pinto: HF portolás, polírozott szívósor, 38/38 DGAV kb az a módosítás amit gondolok. A blokk az első túlméreten van, a HF-et most síkolták, új veztengely kerül bele és komplett GT kipuff, amiből a fűzött leömlő a régi a többi gyári, de új. Lesz még rajta elektronikus gyújtás Sierrából (Lenne tipped, hogy milyet vadásszak?) és marad a viszkós ventillátor. Szerinted ez amit leírtam mennyiből hozható ki és mit eredményezne?
Meg hogyan változna a fogyasztás?
DOHC: Papíros motor mindennel cirka 40, forgalmi, törzskönyv, típusmódosítási engedély, eredetvizsga szintén 40, a kipuff ha nem akarnám széthackelni a fentlévő rendszert akkor 30, tőmítések, apróságok a gyújtáshoz kb 35 Aztán még hűtőcsere, valami műhellynél elintézni, hogy leigazolják a beépítést, meg ugye a kábelezés, apróbb átalakítások. Ezt úgy számolom, hogy mindenestől úgy 150-200 között lehetne kihozni. Ha kiárulnám mindenestől a pintot abból úgy 80-90 jönne be, így mondjuk legyen az átalakítás költsége végeredményben egy százas. Az átalakítás eredményeképpen a Capri durván menne a fogyasztás 8-9 liter környékén maradna.
Hát, hogy az elején kezdjük. Túl nagy széria mocihoz a 38/38-as dgav elég a széria 32/36-os. A gyújtás mindegy, hogy milyen csak ne a sierra escII-je legyen. Nekem régi hathengeres granada van. Pintonál egy jó hengerfej és egy veztengely csodákra képes(lásd IS sierra), de ha jót akarsz mint fogyasztásban, mind teljesítményben akkor egy befecsin is elgondolkodhatsz.
Posted: Fri Aug 24, 2007 12:28 am
by Tibi
Nem értem, hogy a fogyasztás miért ENNYIRE fontos. Főleg ha teljesítménynövelésről beszélünk !
Posted: Fri Aug 24, 2007 7:33 am
by SONI
Tibi wrote:Nem értem, hogy a fogyasztás miért ENNYIRE fontos. Főleg ha teljesítménynövelésről beszélünk !
Hát ezt Én sem.
Ahova teljesitmény kell oda benzin is................
Posted: Fri Aug 24, 2007 3:13 pm
by Bogyo28
proteus wrote:Tibi wrote:proteus wrote:
Az eredeti pinto lesz rendbeszedve. Idővel jó lenne belerakni egy EFi-s dokkot, hivatalosan meg minden, de majd...
Természetesen a legfontosabb, hogy hivatalos legyen

8)
Eddigi infoim szerint egy ilyen motort különösebb fennakadás és plusszköltség nélkül le lehet papírozni a pinto helyére.

plusszköltség és fennakadás van azért némileg, de lepapirozható a dolog, és még regadót sem kell fizetni...
Posted: Fri Aug 24, 2007 9:18 pm
by proteus
SONI wrote:Tibi wrote:Nem értem, hogy a fogyasztás miért ENNYIRE fontos. Főleg ha teljesítménynövelésről beszélünk !
Hát ezt Én sem.
Ahova teljesitmény kell oda benzin is................
Azért mert ott van a dokk ami erős, hivatalos (lehet), injektoros és rengetegszer be lett bizonyítva, hogy szinte hihetetlen fogyasztásokat produkál. Ezzel szemben én nem akarom tuningolni a pintot az maximum egy lehetőség, ha az előbbi nem lepapírozható vagy túl drága lenne. De jelenleg úgylátom, hogy a dokk beépítése egy nagyonjó terv.
Posted: Sun Aug 26, 2007 12:47 pm
by Blant
Hát nézd.
AMit írtál a dokk pintó témában.
Meglepődnék, ha 80-90 körül ki tudnád a pintót árulni. A papírozás, amotorcsere rengeteg munka és idő. Az Ádám 2.1-es pintója 120eből készült el. és majdnem megy úgy, mint egy dokk, pedig a gyári karbival és veztengellyel van!!!
Egy fokolótárcsával és egy tuningtengellyel még mindíg gyári karbival gond nélkül lesz 140-150LE és még mindíg nem lesz az összköltség 200 felett.
a dokk tuningolása eleve drágábba bonyolulltság, a két veztengely, meg egyebek miatt. és a tankinjektorosítást nem is számoltad, ha jól láttam

Ha megtartod a pintót eredeti marad aza utó.
Gyújtás:
Ádáméban 1,6 escort cvh gyújtásmodul van efis pintó elosztófejjel. Teljesen hibátlan. EZt merem ajánlani.
Its my opinion, de ha réám halgatsz, akkor nem hallgatsz senkire, csak azt csinálsz amit akarsz!

Posted: Sun Aug 26, 2007 12:52 pm
by Blant
egyébként a képek nagyon állatok.
bejöna zöld kalapácslak.
ilyesmi volt a régi 2,3 v6-om is!
Posted: Mon Aug 27, 2007 11:07 am
by Bogyo28
Blant wrote:
Gyújtás:
Ádáméban 1,6 escort cvh gyújtásmodul van efis pintó elosztófejjel. Teljesen hibátlan. EZt merem ajánlani.
az EFI pinto gyujtáselosztón van vákumos előgyujtásszabályzó, vagy azt az elektronika csinálja?
Posted: Mon Aug 27, 2007 11:49 am
by Blant
ez szerintem kb röpsúlyos lehet, mert vákumcsövet nem láttam, uh elektromos, v röpsúlyos.
Posted: Mon Aug 27, 2007 12:27 pm
by DavidMolnar
Elektronyik. 5-6érintkezős csati, szvsz léptetőmotor.
Posted: Tue Aug 28, 2007 7:23 pm
by Szelei Szilard
bogyo28 wrote:proteus wrote:
Nem kötözködni akarok, de mintha fordítva kellene felrakni a fém és a gumi fékcsövet. csak azért mondom, nehogy a rugozás miatt a gumi fékcső elszakadjon ha igy alulról van berakva....
Ezt csak most vettem észre! Ez nálunk mióta megvan a kocsi így volt használva.

Posted: Tue Aug 28, 2007 8:18 pm
by Peti
Szelei Szilard wrote:Ezt csak most vettem észre! Ez nálunk mióta megvan a kocsi így volt használva.

Mert így is van jól!
Posted: Mon Sep 03, 2007 9:15 pm
by kuzsi
na...eljutott az autó a 3. lakatoshoz

:D