Re: '86 Merkur Xr4Ti (1.8benzin-gáz to BOA)
Posted: Wed Apr 23, 2008 10:07 am
azzal sajnos még várni kell.holecz wrote:Akkor tessék becsattogtatni a helyére!!!

Keep The Legend Alive!
https://www.fordcapri.hu/forford3/
azzal sajnos még várni kell.holecz wrote:Akkor tessék becsattogtatni a helyére!!!
Nem baj, azért csak hajrá!!!ittyu wrote:azzal sajnos még várni kell.holecz wrote:Akkor tessék becsattogtatni a helyére!!!
huhh.kettőt és könnyebbet.Bogyo28 wrote:a váltó essex harangos?
akkor essex harangos. kelleni fog egy sima v6 harang type5 váltohoz és meg kell hosszabítani a nyelestengelyt (mármint ha ha 24V-hez akarod rakni). és nézz bele mielőtt csinálsz vele valamit, ebay-en szinte minden van hozzá ha kell, jobb még most kicserélni mint amikor már egyszer össze lett dobva...ittyu wrote:huhh.kettőt és könnyebbet.Bogyo28 wrote:a váltó essex harangos?![]()
én eddig csak ilyennel láttam.egy 3.0-ból van.
igen továbbra is 24v-ről van szó.a nyelest, hogy tom meghosszabbítani?a sima v6 harang type5-höz mit takar??ahhoz csak essex harangot csiáltak, nem??Bogyo28 wrote:akkor essex harangos. kelleni fog egy sima v6 harang type5 váltohoz és meg kell hosszabítani a nyelestengelyt (mármint ha ha 24V-hez akarod rakni). és nézz bele mielőtt csinálsz vele valamit, ebay-en szinte minden van hozzá ha kell, jobb még most kicserélni mint amikor már egyszer össze lett dobva...ittyu wrote:huhh.kettőt és könnyebbet.Bogyo28 wrote:a váltó essex harangos?![]()
én eddig csak ilyennel láttam.egy 3.0-ból van.
Nem csak essex harangal gyártották, ha megnézed szerelték gyárilag 2.8 capriba és granadába is. a 2.8 és a 3.0 harnagja tök más, és hogy jó legyen a dolog a nyelestengely hossza sem egyezik. a te esetedben kell egy kis hosszabítót esztergáltatni a nyelestengely végére, és kell egy másik harang hozzá.ittyu wrote:igen továbbra is 24v-ről van szó.a nyelest, hogy tom meghosszabbítani?a sima v6 harang type5-höz mit takar??ahhoz csak essex harangot csiáltak, nem??![]()
igen egy felújítószetten elgondolkoztam, majd a lóvém eldönti, hogy lesz-e vagy sem.
f_sz* nem kérdeztem meg ezeket hamarabb.CapriTurbo wrote:És egy csere, egy 2.8-as type-5-re
bocsesz.a másik most kedvezőbb ajánlatnak hangzik.szszaby wrote:Ha a harang nem kerül felhasználásra engem érdekelne.
Hát nekem kéne egy essex váltó, és 2.8-é meg van. Szólj ha járnál Pesten, én is felugrok és kész.ittyu wrote:f_sz* nem kérdeztem meg ezeket hamarabb.CapriTurbo wrote:És egy csere, egy 2.8-as type-5-re![]()
akkor már Alsóörsön el tudtuk volna cserélni. :|
igen, érdekel, amennyiben nem találok közelebb.
egyik se tünik gyárinak....ittyu wrote:no.most vettem át 3perce. :D