Page 9 of 27

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Sat Jul 25, 2009 7:46 am
by szszaby
OK :mrgreen:

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Sat Jul 25, 2009 9:34 am
by SONI
vasparipa wrote:szszabykám...ha a zsigereidben már kezded érezni majdan a vas öntudatra ébredésének pillanatát, kérlek azonnal értesíts engem, vagy Holecz kollégát, hogy a " Műszaki vizsgabizottsági szakmai jóváhagyási felügyeleti megbízotti kommandó" tiszteletét tehesse Nálad, s jóváhagyását adhassa a személygépsárkány használatba-vételéhez!!! :fcp45: :fcp45: :fcp45: :pia: :pia: :pia: :pia: :pia:
Ez igy itt minden rendbe van . De hol apárt titkár, a szakszervezetis és a leg fontosabb a brigád vezető +sztahanov elvtárs elismerő oklevele :twisted: :twisted:
Vagy ez még csak alakuloban lévő brigád :D

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Sat Jul 25, 2009 4:41 pm
by vasparipa
SONI wrote:
vasparipa wrote:szszabykám...ha a zsigereidben már kezded érezni majdan a vas öntudatra ébredésének pillanatát, kérlek azonnal értesíts engem, vagy Holecz kollégát, hogy a " Műszaki vizsgabizottsági szakmai jóváhagyási felügyeleti megbízotti kommandó" tiszteletét tehesse Nálad, s jóváhagyását adhassa a személygépsárkány használatba-vételéhez!!! :fcp45: :fcp45: :fcp45: :pia: :pia: :pia: :pia: :pia:
Ez igy itt minden rendbe van . De hol apárt titkár, a szakszervezetis és a leg fontosabb a brigád vezető +sztahanov elvtárs elismerő oklevele :twisted: :twisted:
Vagy ez még csak alakuloban lévő brigád :D
SONI, úgy látom érted a lényeget :D Természetesen a PÁRT irányítása alatt álló önkéntes szervezet vagyunk, akik tiszteletben tartják a 7 napos munkahetet, s ez mellett természetesen munkaidőn kívül, a maximális alkoholos befolyásoltság határain belül tevékenykedünk :smt030 :smt030 :smt030A szakszervezettel együttműködünk, s ha a főtitkár elvtárs-t sikerül elrángatni a durbincs-sógor- fröccs mellől, az esetben Őt is magunkkal visszük! :D :D :D :pia: :pia:

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Sat Jul 25, 2009 9:42 pm
by Bogyo28
vasparipa wrote:
SONI wrote:
vasparipa wrote:szszabykám...ha a zsigereidben már kezded érezni majdan a vas öntudatra ébredésének pillanatát, kérlek azonnal értesíts engem, vagy Holecz kollégát, hogy a " Műszaki vizsgabizottsági szakmai jóváhagyási felügyeleti megbízotti kommandó" tiszteletét tehesse Nálad, s jóváhagyását adhassa a személygépsárkány használatba-vételéhez!!! :fcp45: :fcp45: :fcp45: :pia: :pia: :pia: :pia: :pia:
Ez igy itt minden rendbe van . De hol apárt titkár, a szakszervezetis és a leg fontosabb a brigád vezető +sztahanov elvtárs elismerő oklevele :twisted: :twisted:
Vagy ez még csak alakuloban lévő brigád :D
SONI, úgy látom érted a lényeget :D Természetesen a PÁRT irányítása alatt álló önkéntes szervezet vagyunk, akik tiszteletben tartják a 7 napos munkahetet, s ez mellett természetesen munkaidőn kívül, a maximális alkoholos befolyásoltság határain belül tevékenykedünk :smt030 :smt030 :smt030A szakszervezettel együttműködünk, s ha a főtitkár elvtárs-t sikerül elrángatni a durbincs-sógor- fröccs mellől, az esetben Őt is magunkkal visszük! :D :D :D :pia: :pia:
lehetek főtitkár? okosan nézni tudok és a sört is szeretem.... 8) :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Sat Jul 25, 2009 10:53 pm
by vasparipa
lehetek főtitkár? okosan nézni tudok és a sört is szeretem.... 8) :lol: :lol: :lol: :lol:

Ezt nem kell bizonygatnod Főnök! :lol: :lol: :lol: :pia: Soron kívül fel vagy véve...egy feltétellel.- ha a mieinkhez hasonló igazolványképet ebben a topikban közzé teszel. :twisted: Ez egyébként tagtoborzásra, valamint a garázsom területén belül- a készlet erejéig tartó hideg sör elfogyasztására is feljogosít...( álltalában van mit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Sun Jul 26, 2009 7:33 am
by Pudva
Amíg a FőTitkárÚr pihen addig is az apparát dolgozik, ez az igazolványkép megfelelő lesz? :twisted:
titkar.jpg
titkar.jpg (20.53 KiB) Viewed 6148 times

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Sun Jul 26, 2009 8:07 am
by vasparipa
Pudva wrote:Amíg a FőTitkárÚr pihen addig is az apparát dolgozik, ez az igazolványkép megfelelő lesz? :twisted:
titkar.jpg
Fel van véve!!! :fcp213: :fcp213: :fcp213: Gondolom azért pedálozol ennyire, mert tán csak nem Te is a szervezethez akarsz tartozni??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Bogyesz biztosan nagyon örülni fog, hogy segítettél kiválasztani ezt a remek képet, s gondolom Te leszel az első, akit betoboroz, viszonozván ezt a kedves gesztust. :lol: :lol: :lol:

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Sun Jul 26, 2009 8:50 am
by Pudva
vasparipa wrote:
Pudva wrote:Amíg a FőTitkárÚr pihen addig is az apparát dolgozik, ez az igazolványkép megfelelő lesz? :twisted:
titkar.jpg
Fel van véve!!! :fcp213: :fcp213: :fcp213: Gondolom azért pedálozol ennyire, mert tán csak nem Te is a szervezethez akarsz tartozni??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Bogyesz biztosan nagyon örülni fog, hogy segítettél kiválasztani ezt a remek képet, s gondolom Te leszel az első, akit betoboroz, viszonozván ezt a kedves gesztust. :lol: :lol: :lol:
Így van, így legyen! :lol: de most már:
ON

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Fri Jul 31, 2009 9:07 pm
by szszaby
tűzfal.jpg
hátsó rész.jpg

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Fri Jul 31, 2009 9:44 pm
by Hattyu
szszaby wrote:
tűzfal.jpg
hátsó rész.jpg
Gyorsan haladsz,szép munka!! :shock: :ru:
Legközelebbi képen már a gumik fognak füstölni ha ilyen gyorsan készül :burn: :mrgreen:

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Fri Jul 31, 2009 9:45 pm
by gigford
:smt118 :ba: :burnout:

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Fri Jul 31, 2009 9:49 pm
by Hattyu
gigford wrote::smt118 :ba: :burnout:
Örülhet a gazdi :mrgreen: :mrgreen: :pia:

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Sun Aug 09, 2009 12:08 pm
by Franky
Heló!Csúcs okosság amit az Escortal akarsz művelni,de nem nagyon nagy egy V8 egy ilyen kocsiba?Emlékezzünk vissza az MK1-es V8.Perana Capri sem vált be pedig az gyári.Vagy úgy tudom elkélpzelni,hogy kisúlyozod a hátúlját különben tolni fogja az elejét a kanyarban.Vagy csináltok egy új vázat és arra ráteszitek műanyagból az egész verdát,na akkor igazi Drag lenne.Egyébként tényleg babák a cuccok de én is Capriba vagy Graniba tenném.Egyébként a kocsi anyagvastagsága sem mindegy elől.Volt egy ismerősöm és csinált egy nagyon szép tuningolt Ladád amibe egy 2000-es duplavezérműves Argenta motort tett 5-ös váltóval.Egy idő után letekerte a doblemezt.Szépen elkezdett elrepedni hiába volt benne merevítő pedig az csak max 130lovas lehetett.

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Sun Aug 09, 2009 1:48 pm
by Süni
Szerintem nem nagyon akar majd kanyarodni vele.... :mrgreen:

Re: Mk1 Escort 5.8 V8

Posted: Sun Aug 09, 2009 3:23 pm
by Bogyo28
Franky wrote:Heló!Csúcs okosság amit az Escortal akarsz művelni,de nem nagyon nagy egy V8 egy ilyen kocsiba?Emlékezzünk vissza az MK1-es V8.Perana Capri sem vált be pedig az gyári.Vagy úgy tudom elkélpzelni,hogy kisúlyozod a hátúlját különben tolni fogja az elejét a kanyarban.Vagy csináltok egy új vázat és arra ráteszitek műanyagból az egész verdát,na akkor igazi Drag lenne.Egyébként tényleg babák a cuccok de én is Capriba vagy Graniba tenném.Egyébként a kocsi anyagvastagsága sem mindegy elől.Volt egy ismerősöm és csinált egy nagyon szép tuningolt Ladád amibe egy 2000-es duplavezérműves Argenta motort tett 5-ös váltóval.Egy idő után letekerte a doblemezt.Szépen elkezdett elrepedni hiába volt benne merevítő pedig az csak max 130lovas lehetett.
hatalmas ismerethiányról/műveletlenségről/információhiányról tettél most tanubizonyságot... ha a képekből nem derült volna ki, egy kicsit visszább olvasva kiderülhetett volna hogy mire is késül a vas, ha ezt megtetted volna nem égetted volna be magad ennyire... :lol: :lol: :lol: :lol: ha nem tudod mi miért van kár osztani az észt :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:

ki mondta hogy a perana nem jött be? én biztos nem rugdosnám ki a garázsból... inkább mondjuk azt, hogy mivel csak kurva keveset, azt is csak dél afrikában csináltak, ráadásul jobb kormányost, ezért nekünk olyanunk soha nem lesz, nem tudjuk megfizetni... de hogy nem vált be????