Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Sat Jul 25, 2009 7:46 am
OK

Ez igy itt minden rendbe van . De hol apárt titkár, a szakszervezetis és a leg fontosabb a brigád vezető +sztahanov elvtárs elismerő oklevelevasparipa wrote:szszabykám...ha a zsigereidben már kezded érezni majdan a vas öntudatra ébredésének pillanatát, kérlek azonnal értesíts engem, vagy Holecz kollégát, hogy a " Műszaki vizsgabizottsági szakmai jóváhagyási felügyeleti megbízotti kommandó" tiszteletét tehesse Nálad, s jóváhagyását adhassa a személygépsárkány használatba-vételéhez!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SONI, úgy látom érted a lényeget :D Természetesen a PÁRT irányítása alatt álló önkéntes szervezet vagyunk, akik tiszteletben tartják a 7 napos munkahetet, s ez mellett természetesen munkaidőn kívül, a maximális alkoholos befolyásoltság határain belül tevékenykedünkSONI wrote:Ez igy itt minden rendbe van . De hol apárt titkár, a szakszervezetis és a leg fontosabb a brigád vezető +sztahanov elvtárs elismerő oklevelevasparipa wrote:szszabykám...ha a zsigereidben már kezded érezni majdan a vas öntudatra ébredésének pillanatát, kérlek azonnal értesíts engem, vagy Holecz kollégát, hogy a " Műszaki vizsgabizottsági szakmai jóváhagyási felügyeleti megbízotti kommandó" tiszteletét tehesse Nálad, s jóváhagyását adhassa a személygépsárkány használatba-vételéhez!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vagy ez még csak alakuloban lévő brigád :D
lehetek főtitkár? okosan nézni tudok és a sört is szeretem.... 8)vasparipa wrote:SONI, úgy látom érted a lényeget :D Természetesen a PÁRT irányítása alatt álló önkéntes szervezet vagyunk, akik tiszteletben tartják a 7 napos munkahetet, s ez mellett természetesen munkaidőn kívül, a maximális alkoholos befolyásoltság határain belül tevékenykedünkSONI wrote:Ez igy itt minden rendbe van . De hol apárt titkár, a szakszervezetis és a leg fontosabb a brigád vezető +sztahanov elvtárs elismerő oklevelevasparipa wrote:szszabykám...ha a zsigereidben már kezded érezni majdan a vas öntudatra ébredésének pillanatát, kérlek azonnal értesíts engem, vagy Holecz kollégát, hogy a " Műszaki vizsgabizottsági szakmai jóváhagyási felügyeleti megbízotti kommandó" tiszteletét tehesse Nálad, s jóváhagyását adhassa a személygépsárkány használatba-vételéhez!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vagy ez még csak alakuloban lévő brigád :D![]()
![]()
A szakszervezettel együttműködünk, s ha a főtitkár elvtárs-t sikerül elrángatni a durbincs-sógor- fröccs mellől, az esetben Őt is magunkkal visszük! :D :D :D
![]()
lehetek főtitkár? okosan nézni tudok és a sört is szeretem.... 8)![]()
![]()
![]()
Fel van véve!!!Pudva wrote:Amíg a FőTitkárÚr pihen addig is az apparát dolgozik, ez az igazolványkép megfelelő lesz?![]()
Így van, így legyen!vasparipa wrote:Fel van véve!!!Pudva wrote:Amíg a FőTitkárÚr pihen addig is az apparát dolgozik, ez az igazolványkép megfelelő lesz?![]()
![]()
![]()
Gondolom azért pedálozol ennyire, mert tán csak nem Te is a szervezethez akarsz tartozni???
![]()
![]()
Bogyesz biztosan nagyon örülni fog, hogy segítettél kiválasztani ezt a remek képet, s gondolom Te leszel az első, akit betoboroz, viszonozván ezt a kedves gesztust.
![]()
![]()
Gyorsan haladsz,szép munka!!szszaby wrote:
Örülhet a gazdigigford wrote:![]()
![]()
hatalmas ismerethiányról/műveletlenségről/információhiányról tettél most tanubizonyságot... ha a képekből nem derült volna ki, egy kicsit visszább olvasva kiderülhetett volna hogy mire is késül a vas, ha ezt megtetted volna nem égetted volna be magad ennyire...Franky wrote:Heló!Csúcs okosság amit az Escortal akarsz művelni,de nem nagyon nagy egy V8 egy ilyen kocsiba?Emlékezzünk vissza az MK1-es V8.Perana Capri sem vált be pedig az gyári.Vagy úgy tudom elkélpzelni,hogy kisúlyozod a hátúlját különben tolni fogja az elejét a kanyarban.Vagy csináltok egy új vázat és arra ráteszitek műanyagból az egész verdát,na akkor igazi Drag lenne.Egyébként tényleg babák a cuccok de én is Capriba vagy Graniba tenném.Egyébként a kocsi anyagvastagsága sem mindegy elől.Volt egy ismerősöm és csinált egy nagyon szép tuningolt Ladád amibe egy 2000-es duplavezérműves Argenta motort tett 5-ös váltóval.Egy idő után letekerte a doblemezt.Szépen elkezdett elrepedni hiába volt benne merevítő pedig az csak max 130lovas lehetett.