Page 9 of 20
Posted: Mon Oct 01, 2007 6:58 pm
by Mad Max
Ha veszel egy eredeti turbós Caprit és azt építed át V8-ra az 1 kész kibaszás!!!!
A pénzt tárcáddal is kitolsz, mert már nem fogank annyit adni érte!
Egy ritkaságot teszel "tönkre"!
És itt most nem a V8 ellen szólok, mert annak szerintem is gyönyörű hangja van, teljesítmény stb. stb.!
Posted: Tue Oct 02, 2007 10:14 am
by Terka
Az hogy v.kinek tunningolt autoja van az csak nalunk nagy szam

mas orszagokban egy atlag ember az atlag fizetesebol sokkal tobb mindent engedhet meg maganak

persze otthon legalabb nem kell fizetni akkor ha fogorvoshoz akarsz menni.
Meg nem tudtam eldonteni melyik a jobb ha igen majd szolok.
Tunningolt capri

VS. ingyen fogorvos

Posted: Tue Oct 02, 2007 6:13 pm
by gizmo
Terka wrote:Az hogy v.kinek tunningolt autoja van az csak nalunk nagy szam

mas orszagokban egy atlag ember az atlag fizetesebol sokkal tobb mindent engedhet meg maganak

persze otthon legalabb nem kell fizetni akkor ha fogorvoshoz akarsz menni.
Meg nem tudtam eldonteni melyik a jobb ha igen majd szolok.
Tunningolt capri

VS. ingyen fogorvos

mi van veled, ezen gondolkozni kell? :D :D :D :D ne kelljen csalódnom benned!!!!! 8)
Posted: Wed Oct 03, 2007 9:14 am
by Terka
gizmo wrote:Terka wrote:Az hogy v.kinek tunningolt autoja van az csak nalunk nagy szam

mas orszagokban egy atlag ember az atlag fizetesebol sokkal tobb mindent engedhet meg maganak

persze otthon legalabb nem kell fizetni akkor ha fogorvoshoz akarsz menni.
Meg nem tudtam eldonteni melyik a jobb ha igen majd szolok.
Tunningolt capri

VS. ingyen fogorvos

mi van veled, ezen gondolkozni kell? :D :D :D :D ne kelljen csalódnom benned!!!!! 8)
Persze hogy nem kell gondolkodni

mert itt lehet tunning capri hogyha meg haza megyek elmegyek a fogorvoshoz

Posted: Wed Oct 03, 2007 9:28 am
by Pudva
Terka wrote:gizmo wrote:Terka wrote:Az hogy v.kinek tunningolt autoja van az csak nalunk nagy szam

mas orszagokban egy atlag ember az atlag fizetesebol sokkal tobb mindent engedhet meg maganak

persze otthon legalabb nem kell fizetni akkor ha fogorvoshoz akarsz menni.
Meg nem tudtam eldonteni melyik a jobb ha igen majd szolok.
Tunningolt capri

VS. ingyen fogorvos

mi van veled, ezen gondolkozni kell? :D :D :D :D ne kelljen csalódnom benned!!!!! 8)
Persze hogy nem kell gondolkodni

mert itt lehet tunning capri hogyha meg haza megyek elmegyek a fogorvoshoz

Na hogy-hogy? továbbra is fizeted az adót Mo.-on is ? :P
Posted: Wed Oct 03, 2007 11:02 am
by gigford
Január 1-ig csináltathatja, utána változik a rencer. Nekem annyibol jobb, hogy az idekinnt fizetett TB-t elfogadják otthon (unijo :) )
Posted: Fri Oct 05, 2007 7:46 am
by Terka
Pudva wrote:Terka wrote:gizmo wrote:
mi van veled, ezen gondolkozni kell? :D :D :D :D ne kelljen csalódnom benned!!!!! 8)
Persze hogy nem kell gondolkodni

mert itt lehet tunning capri hogyha meg haza megyek elmegyek a fogorvoshoz

Na hogy-hogy? továbbra is fizeted az adót Mo.-on is ? :P
Nem de az itt keresett penzbol siman elmegyek otthon a fogorvoshoz fillerekbe kerul itt meg 400 dolcsi az ora dij abbol otthon mar veszek 1/4 protkot.
Posted: Fri Oct 05, 2007 7:48 am
by Terka
gigford wrote:Január 1-ig csináltathatja, utána változik a rencer. Nekem annyibol jobb, hogy az idekinnt fizetett TB-t elfogadják otthon (unijo :) )
Itt nem kell tb fizetni befizetem a 20 szazalek adot ebbol egy resze megy valami tb fele de az csak 1evig munkahelyi balesetet fedez 2 ev utan meg mindent de ha mesz a dokihoz mindenert fizetsz nem keveset

Posted: Fri Oct 05, 2007 10:06 am
by Pudva
Terka wrote:gigford wrote:Január 1-ig csináltathatja, utána változik a rencer. Nekem annyibol jobb, hogy az idekinnt fizetett TB-t elfogadják otthon (unijo :) )
Itt nem kell tb fizetni befizetem a 20 szazalek adot ebbol egy resze megy valami tb fele de az csak 1evig munkahelyi balesetet fedez 2 ev utan meg mindent de ha mesz a dokihoz mindenert fizetsz nem keveset

They called capitalism

Posted: Sat Oct 06, 2007 12:18 pm
by Terka
Pudva wrote:Terka wrote:gigford wrote:Január 1-ig csináltathatja, utána változik a rencer. Nekem annyibol jobb, hogy az idekinnt fizetett TB-t elfogadják otthon (unijo :) )
Itt nem kell tb fizetni befizetem a 20 szazalek adot ebbol egy resze megy valami tb fele de az csak 1evig munkahelyi balesetet fedez 2 ev utan meg mindent de ha mesz a dokihoz mindenert fizetsz nem keveset

They called capitalism

Yes! Freedom

Posted: Sat Oct 06, 2007 8:19 pm
by Megla Gábor
Mad Max wrote:Ha veszel egy eredeti turbós Caprit és azt építed át V8-ra az 1 kész kibaszás!!!!
A pénzt tárcáddal is kitolsz, mert már nem fogank annyit adni érte!
Egy ritkaságot teszel "tönkre"!
És itt most nem a V8 ellen szólok, mert annak szerintem is gyönyörű hangja van, teljesítmény stb. stb.!
Abban tőkéletesen igazad van hogy egy ritkaságot teszek tönkre ha a turbós Capriból V8-asat csinálok ,de most őszintén te el tudod azt képzelni ,hogytalálsz olyan tirbós Caprit aminek akár a motorja ,akár a kasznija egyben van még mert én ebben már régen nem hiszek. Ha valoban találnék is olyat ami egyben van minden szempontból annak az árán is érződik a különbség ,de ha egy olyat veszel meg amihez már bizony hozzá kell nyulni ,és miért ne kellene hiszen ezek már nem egy uj kocsik ,akkor olcsobban járok ha bele dobok egy V8-as motort .Persze nem ehy HEMYt de még is csak egy V8-as.Azt pedig hogy V8-assal nehéz eladni szerintem ez sem biztos mert párszor már sikerült meg lepődnöm azon ,hogy nem mindenki foglalkozik azzal ,hogy mekkora a moci a vasba ,sőt akik ilyeneken gondolkodnak azok már nem törödnek vele ,hogy milyen a moci csak azzal ,hogy minnél naghyobb köbcentis legyen ,és minnél erősebb.Tőbbek között engem sem érdekelt soha a motor köbcentije csak minnél nagyobb legyen ,és minimum 6 hengeres.Ugyanis ezek azok a motorok amiknek muzsikájuk van ,és kultuszuk .Tehát nálam a 2500ccm-i alatti kocsik nem igazán jöttek be soha,és nem is fognak valoszinü.Sajnos a benzin ,és a biztositási árak rengeteg autosnak korlátokat szab ,de a korlátok azért vannak ,hogy átlépjük azokat ,és én szeretem a bivaly kocsikat anagy mocikkal együtt.

Posted: Sun Oct 07, 2007 9:56 am
by Tibi
Szeritnem nem az a baj, hogy "sokat fogyaszt, nincs hozzá alkatrész és még parkolni is nehéz vele" :D hanem sokkal inkább probléma, hogy egy full felújított PAPÍR NÉLKÜLI v8 Capriért senki nem fog nagyobb összeget kifizetni.
Posted: Sun Oct 07, 2007 2:16 pm
by Megla Gábor
Tibi wrote:Szeritnem nem az a baj, hogy "sokat fogyaszt, nincs hozzá alkatrész és még parkolni is nehéz vele" :D hanem sokkal inkább probléma, hogy egy full felújított PAPÍR NÉLKÜLI v8 Capriért senki nem fog nagyobb összeget kifizetni.
.........................
MODERÁLVA Erre rengeteg a lehetőség Nem láttál még 3-as kaszniju Bmw-ben Amiben gyárilag max 2500 ccm-is motor van ,12 hengeres 5000ccm-is motort ?Mert én már igen hivatalosan ez csak az átalakitási engedélytől függ ,és persze a buxtárcádtol.

Posted: Sun Oct 07, 2007 3:48 pm
by Mad Max
Még ha egy olyan gyári turbós Caprit is alakítasz át V8-ra amihez hozzá kell nyúlni, mert már öreg, akkor is csak ártasz, mert: V8 Caprit bármikor, bármelyikből lehet építeni, DE GYÁRI turbót nem! Még ha meg állsz az orrodon, akkor sem!
Az eladási nehézségre én sem a nagy köbcentire gondoltam, mert az mindegy, ha nem az erdeti Capri turbó V. épített V8 közti külömbségre gondoltam.
A legjobb az egészbe, hogy ez mind csak elméleti probléma, mert nem fogsz találni eredeti turbóst, itthon.
Posted: Sun Oct 07, 2007 7:55 pm
by Megla Gábor
Mad Max wrote:Még ha egy olyan gyári turbós Caprit is alakítasz át V8-ra amihez hozzá kell nyúlni, mert már öreg, akkor is csak ártasz, mert: V8 Caprit bármikor, bármelyikből lehet építeni, DE GYÁRI turbót nem! Még ha meg állsz az orrodon, akkor sem!
Az eladási nehézségre én sem a nagy köbcentire gondoltam, mert az mindegy, ha nem az erdeti Capri turbó V. épített V8 közti külömbségre gondoltam.
A legjobb az egészbe, hogy ez mind csak elméleti probléma, mert nem fogsz találni eredeti turbóst, itthon.
Találni találnák csak huzos az ára , és valoban nehéz rá bukkani ,de hidd el ,hogy van belőle itthon is,viszont amennyit itthon kérnek egy ilyenért azért a pénzért kintről 2-3 -at be lehet hozni.Ugy láttam ,hogy van a klub tagok között valaki aki kint él Angliában ha jól láttam ,akkor kérdezd meg őt ,hogy mennire ritka kint a turbós Capri ,vagy ott a másik klub tag aki Németbn él szerintem ő is utánna tudna nézni enek a dolognak .Egy biztos nálunk pár darab van belőle ,de a Németeknél bele lehet botlani ha az ember utánna néz. Igazad van ez csak elmélet mert itthon nem jutsz hozzá ,de ez csak az ára miatt van igy.Az átalakitása V8-ra pedig megint csak hobbi szinten éri meg ,mert maceráns a bepapirozása ,de nem lehetetlen ,és hidd el nincs annál jobb amikor a V8-as mocinál nyomsz egy kövér gázt ,és mindenféle erőlkődés nélkül füst felhőbe burkolod a környéket ,ráadásul ha mindezt egy Caprival arra már oda figyelnek.Ne érts félre én nem vitatkozni akarok veled mert te biztosan többet tudsz a Caprikrol mind én ,ráadásul te birtokolsz is egyet én viszont nem ,de eddig ahány caprim volt én mindig többet szerettem volna mint amennyire képes volt maga a kocsi,engem igazából a kasznija ami meg fogott ,és nem a 2.8-as esetleg a 3 ezres motorja. Ezért szeretnék ebbe a kaszniba valoban egy bivaly motort. Az idő nem sürget ki várom a lehetőséget ,előbb utobb ugy is találok egyet.
