Page 9 of 11

Re: gigford Mk3 5.0

Posted: Tue Aug 07, 2012 9:26 pm
by gigford
Na, nem volt B vágányon azóta a vas, csak éppen vártunk alkatrészekre, először is a teljesen újszerű karbi mégsem bizonyult jónak amit pár hónapja ráraktunk, egyszerűen nem lehetett a pillangókat zárni rendesen, így nem volt normális alapjárat.
Volt egy másik lepusztult karbi, fel lett újítva időközben, ezzel már úgy harap ahogy kell.

Akkor intéztem egy angol főféket is végre, szimering szar volt benne, szerencsére lehetett kapni felújítót is meg Szabi is emlékezett hogy egy toyota szervónak is mintha hasonló lenne a tömítése. Megrendelte és csontra ugyanaz volt, mint az angol szervóé :-):
szimering-szervó.jpg
főfék.jpg
Szabi szerint faszán fog a fék, majd letesztelem én is és majd egybeszedem a tapasztalatokat a fékes topikba erről a angol szervó+land rover főfék+volvó 4 dugós nyeregről.

Szóval így teltek az elmúlt hónapok, nemsokára megyek haza és csinálok majd én is videót, most igy szól a drága, még szélessávúval be lesz állítva a karbi, de jelenleg igy is szedi a lábát szépen.


Re: gigford Mk3 5.0

Posted: Wed Aug 08, 2012 10:48 am
by Bogyo28
vicces hogy 5.0 és hátul meg rat style löki meg gyári méretü kipuff, igaz sleeper, bejön!!!

Re: gigford Mk3 5.0

Posted: Wed Aug 08, 2012 10:59 am
by szszaby
A lökös majd festve lesz.

Re: gigford Mk3 5.0

Posted: Wed Aug 08, 2012 11:10 am
by adam
szszaby wrote:A lökös majd festve lesz.
nekem is bejön, remélem Soninak is :smt019

a lököst meg lakkozzátok le és kész is :twisted:

Re: gigford Mk3 5.0

Posted: Wed Aug 08, 2012 2:56 pm
by Tibi
szszaby wrote:A lökös majd festve lesz.
Nem marad így ?

:)

Re: gigford Mk3 5.0

Posted: Wed Aug 08, 2012 5:44 pm
by gigford
Porfestetni akarom majd a lökösöket, megkezdte a rozsda az utóbbi időben azért ilyen 'ántik hatású.

Kipuff meg egyedi, levehetősre lett megcsinálva a két hátsó dob, pár perc le -fel rakni, városban nélküle, hosszabb távra pedig a dobokkal járok majd.

Re: gigford Mk3 5.0

Posted: Thu Aug 09, 2012 6:50 pm
by daytona
Nagyon allat!! :ru:

Re: gigford Mk3 5.0

Posted: Thu Aug 09, 2012 10:27 pm
by Tibi
gigford wrote:Porfestetni akarom majd a lökösöket, megkezdte a rozsda az utóbbi időben azért ilyen 'ántik hatású.

Kipuff meg egyedi, levehetősre lett megcsinálva a két hátsó dob, pár perc le -fel rakni, városban nélküle, hosszabb távra pedig a dobokkal járok majd.
Pedig a rozsdás lökös adná magát csóti stílushoz. Azt hittem a csendes kipuff az öregedés jele de akkor szerencsére ilyenről nincs szó :-D

Re: gigford Mk3 5.0

Posted: Fri Aug 31, 2012 8:49 pm
by gigford
Beletekertem a gépbe vagy 100km-t most hogy otthon voltam múlt héten,
nagyon állat ez a V8 :-). Ég és föld a 2.8i-hez képest, sokat jelent, hogy vettem új gumikat rá, hátul is 205/60 van a ősrégi 235/60 helyett, faszán tapad.
Jó ez a land rover föfék is, poli szilentek stb, határozottan feszesebb lett gép.

Ezzel a másik karbival sokkal jobb, mint a múltkorival, de még nincs jól beállítva, lehet tökéletesre nem is fog sikerülni, mert ez kicsit sok ennek a mocinak, legfőképp az alap közeli veztengely miatt, na meg ez a karbi sem igazán utcára való, mind a 4 torok mechanikusan nyilik(félig versenykarbi).
Szerzek rá majd olyat amin a másodlagos torkok vákuumos vezérlésűek, sokkal könnyebb behangolni velük ilyen utcai mocit, jobban harap majd és kevesebbet fogyaszt.
De így sem rossz, mert 2000rpm felett már megy mint a meszes, alatta érzékenyebb gázadásra, nem mindegy, hogyan adagolom neki.

Országúton 5.ben halk 100 körül, jót tett neki a pár m2 hangszigetelő anyag is, kellemes túraautós jellege van. Karcagról Debrecenbe sztem 10-12 lityónal nem fogyaszthatott többet, nem sokat mozdult a benyaszintjelző.

Se képet se videót nem tudtam csinálni, pedig akartam... :oops: legközelebb lesz róla igérem.

Re: gigford Mk3 5.0

Posted: Fri Aug 31, 2012 9:29 pm
by daytona
Hat en varom a videot, meghallgatnam menet kozben a V8 Caprit :-D

Re: gigford Mk3 5.0

Posted: Fri Aug 31, 2012 10:05 pm
by gigford
daytona wrote:Hat en varom a videot, meghallgatnam menet kozben a V8 Caprit :-D
Lélegzeted ne tartsd vissza azért, legközelebb december közepén megyek haza :-)

Re: gigford Mk3 5.0

Posted: Fri Jan 04, 2013 10:01 pm
by gigford
Itt az ígért videó, ne számítsatok nagy operatőri munkára...
Nem volt szervóm a belső kamerásnál, azért bénázok néha a kormánnyal.
Nem mertem még igazán kitaposni belét, nyári gumikkal fostam ilyen hidegben, csak néha léptem neki oda.


Re: gigford Mk3 5.0

Posted: Fri Jan 04, 2013 11:46 pm
by szszaby
A külső kamerás felvétel az nagyon jó amikor odalépsz neki. :metla: :nyal: :drive: :burnout:

Re: gigford Mk3 5.0

Posted: Sat Jan 05, 2013 12:22 am
by daytona
Komoly huzasa van!! :metla:

A valtokar szepen precizen rovideket jar - ez gyarilag ilyen valto, vagy valami quickshift van benne?

Re: gigford Mk3 5.0

Posted: Sat Jan 05, 2013 8:16 am
by Süni
:ba: :ba: :metla: :metla: