Page 9 of 97
Posted: Thu Mar 03, 2005 8:33 pm
by Blant
Köszi! Akkor nem én vagyok a hülye. asszem veszek új gátlókat, mert van olcsóér, bár tuti, nem bilstein, meg koni minőség
Most pedig megyek és beszerelem az új gyertyákat és kábeleket :)
Posted: Sun Mar 06, 2005 10:59 pm
by Blant
SZiasztok
Na ma nem keveset haéadtam. Pár cimbora segítette. Bent a szélvédő, géptető, csomagtartó ajtó, hátsó üveg, szervó pumpa, fékek ellenőrizve.
Lesznek képek is
Üdv!
Bence
késsszz...
Posted: Mon Mar 07, 2005 12:18 pm
by nyujoe
...street!!....GYÖNYÖRŰŰ!!!...
....az új "Aranyszerszám"....

Aztán mehecc csillogni

Posted: Mon Mar 07, 2005 10:01 pm
by CAPRI-3
valoban szep lesz, 20-an latjuk mar?:)
en ma lekaptam a 2.8i hatso fekjeit, egyreszt uj gazdat talalt a szett, masreszt megvannak a cuccok a hatso tarcsafekes szisztem megvalositasahoz. meg a heten elkezdem osszemeretezni, a tobbi menet kozben derul ki. a kezifekkel meg nem vagyok kepben, megnezem a sierra megoldasat de oszinten szolva hajlok a hidraulikus kezifek fele.
az elso szett marad a levegoben, bar ugy nez ki hozzajutok az egyik kiszemelt (honda) tarcsahoz es nyereghez, de nem olcso, egyenlore nincs ra keret. meg meg filozom a citroen cuccon, csak ahhoz meg vadasznom kell nyerget. japan vagy francia?
hmmm?:)
Posted: Mon Mar 07, 2005 11:01 pm
by bzolee601
Sziasztok!
Munkám során sokat kocsikázok, Bp.-en egy külső kerületben lakok, itt is dolgozok.
Már két szemrevaló Caprit is találtam, de igazán az utóbbi hozott lázba, mint annak idején az első, amiben életemben ültem, és amit kb. 12évesen vezethettem.
Szóval a kiszemelt áldozat egy 1981-es Capri 2000 GT (V6)
nagyjából 2003 ősz óta áll az autó, beszéltem a tulajával, az utolsó percig közlekedett vele, amíg volt rajta műszaki.
Első szemrevételezésemkor a következő hibákat tapasztaltam: 2 küszöb kissé elrohadva (nem péppé), valamint kisebb, max fél tenyérnyi felületi rohadások a kasztnin, ezen kívül a tulaj szerint a hátsó rugók elfáradtak.
Azt mondja, a mocijával semmi baj, a kipufogórendszert teljesen kicserélte, majdnem zsír új, ezt láttam is, azon kívül más hibát nem láttam, a moci hangját nem hallottam, azt mondta nagyon rendben van, csak gyertyát cserélt benne.
A tulaját meg tudnám keresni foglalkozásomból adódóan, mivel persze senki nem iratta át az autót az utolsó pár adás-vételkor.
Szóval nagyon jó árat mondott nekem az ember, korrekt is volt, mindketten 1etértettünk abban, hogy ez az autó nem érdemli meg, hogy egy utca szélén álljon.
a problémám: -nincs 3. autót fenntartani pénzem, -nem tudom, ha megvenném, kicsit felpofoznám, levizsgáztatnám, mennyiért tudnám eladni, és azt hiszem nagyjából ennyi.
Nem szeretném otthagyni, de: költségek: vételár+ átírás(kb.30eFt)+eredetiségvizsga(kb.15eFt)+új forgalmi(6eFt)+új törzskártya(4eFt)+biztosítás(kb.30-35eFt/év)
Várnám a tanácsokat, tippeket, 5leteket!
esetleg üzlettársat?
SZERINTETEK???
Üdv, Zolee
Posted: Mon Mar 07, 2005 11:11 pm
by CAPRI-3
81-ben nem volt 2.0V6 motor, 2.0 motorral pedig nem keszult GT.
regebbi lehet, akkor pedig tudsz ra kedvezmenyes biztositast kotni, ami kb 15E Ft/ev, ebben az esetben mar fenntarthato 2-3... 4-ik autokent.
a tobbi egyszeri koltseg.
az eladasi ara nem tippelheto meg konnyen, van ami dragan elmegy, van ami lassan. megfizetik a caprikat, csak ki kell vard azt az 1-2-3 embert, akit ez valoban, komolyan erdekel.
81-ben az alvazszamkod B azaz GAECB(X=honap) es a sorozatszam.
Posted: Mon Mar 07, 2005 11:33 pm
by bzolee601
SZEMÉLYAUTÓ, GYÁRTM: FORD, TÍPUS: CAPRI 2000 GT
FORG.SZ.: Gxxxxxx, GYÁRT.ÉV: 81, FORG.HELY: 93.02.03
FORG.ÉRV.: 2003.07, JELLEG: NORMÁL, ÖNTÖMEG: 980 KG, ÖSSZTÖMEG: 1410 KG
SZÁLL.SZEM: 4
SZÍN: NARANCS ( NARANCSVÖRÖS ), SZÍNVÁLTOZÁS: 95.09.05
SZÍN: ZÖLD ( SÖTÉTOLÍV )
ALVÁZSZÁM: GAECAYxxxxxx
MOTORSZÁM: ACxxxxx, HENGERŰR: 1954 CM3, HAJTÓANYAG: BENZIN
JELENLEGI TULAJDONOS:
XXX, stb., stb.
A többit nem írom, ha nem baj, így is x-eltem a konkrétumokat, mégiscsak a BM-nyílvántartóból van, nem szeretnék börtönbe kerülni.
Ha ebből megtudsz valamit, akkor légyszíves tájékoztass!
Thanx, Zolee
Posted: Mon Mar 07, 2005 11:45 pm
by CAPRI-3
80 oktoberi az auto, es a magyar forgalminak ugy higgy, mint a magyar politikusnak:)
onsuly 1140kg pl.
tobbet csak vmelyik kodtabla leolvasasa utan tudnek mondani, alvazszambol nem.
Posted: Mon Mar 07, 2005 11:46 pm
by bzolee601
Nem kötekedésként, de a Ford Capri 2000 GT szavakat beütve a Google 94.500 találatot ad...
Lehet, hogy a 81-es évjáratra gondoltál, hogy akkor nem készült?
Akkor viszont félreértettem a mondatod, vagy nem ezt akartad, írni.Vagy nem így.
Bocsi, tényleg nem kötekedek, tájékozódok egyenlőre, mert muszály, mielőtt belevágnék.Nem xarom a pénzt sajnos...
Posted: Mon Mar 07, 2005 11:51 pm
by CAPRI-3
ezt egy masik topikban kene folytatni, keress egyet neki lecci a jovoben.
mondom, ne azt vedd alapul, amit a forgalmiban irnak.
volt 2000GT, de nem ezekben az evjaratokban.
kodtablabol be fogjuk azonositani ezt az autot, addig ezen ne gyotrodj:)
Posted: Mon Mar 07, 2005 11:55 pm
by bzolee601
OK! Mindenkitől elnézést kérek!
Zolee
Posted: Tue Mar 08, 2005 1:08 am
by Nitrobuster
Van 2000GT 83-tól Pinto motorral, 84-től pedig a Super GT.Tehát ez lehet 2000l,GL,vagy S.
Posted: Tue Mar 08, 2005 8:56 pm
by CapriTurbo
Az enyém 1981 márciusi (bm) 2.0 S és v6-os. Mármint gyárilag az volt, de az alvázszám részlet szerint, amit írtál, szerintem is 1980 október. Lehet, hogy '81-ben helyezték először forgalomba. A motor 1980 májusi (ac) és valószínüleg cserélt.
Posted: Sun Mar 13, 2005 12:46 am
by Blant
Posted: Sun Mar 13, 2005 8:03 am
by gizmo
Szia!
Ez gyönyörű!

Teljesen más színe vagy így napfényben! Merre laksz te hogy még ekkora hó van?
