Page 9 of 108

Posted: Sat Nov 26, 2005 4:28 pm
by Bogyo28
gizmo wrote:
bogyo28 wrote:A forum látogatói között üdvözölhetjük Kisvárdai Papp-Miklóst, aki a mostanában a playboyban is szereplő gyönyörü MKI-est készítette el, és arrol nevezetes, hogy olyan dolgokat tud beszerezni, amit szinte senki (sogornak szerzett MKI-hez amcsi lököst pl). Tehát ha valaki MKI alkatrészekben elakad, kérdezze meg a forumon SuperGT kollégát, hátha.
Playboy? Meg kell szerezni! Nincs meg valakinek véletlenül? Vagy akár a szomszédnak... 8)
Tavaj decemberi szám, csak ezért vettem meg (vagy mégsem? :lol: )

Előturom és beszkennelem.

Posted: Sun Nov 27, 2005 10:49 am
by Mad Max
Üdv mindenkinek! A becsületes nevem Zoli. Én 2005.10.23-án vettem a 79'-es 2.3 V6 Caprimat, azóta 500 km-et tettem meg vele ( ami csodás volt ), most a javítást éli átt ( lakatolás, festés, elektronika javítása, hiányzó alkatrészek pótlása ) A családban kb. 11 éve már volt 1 Capri III 2.0 V6 GT, Apámnak az volt az első nyugati autója 7 v. 8 Moskvics után, a Capri után Granada 81' 2.0 V6 következett, amit én is megörökölte, vagy is 11 évet használtuk, azt is nagyon szerettem, igazi szerelem volt! Most majd nem minden időmet a Capri emészt fel, nagyon várom a tavaszt, hogy újra dübörögjek! :D

Posted: Sun Nov 27, 2005 11:19 am
by Gabooca
Sziasztok!

Gábornak hívnak vagy Gabooca. Az első Caprim egy MKIII-as 2.0 V6 volt ami 1995-ben jutott hozzám.
Citromsárga fekete bőrtetővel hmmm .... , borzalmas volt az összkép, de ekkor fogott meg valami a Capriban.
Amikor ezt a kocsit eladtam, megigértem magamnak, hogy egyszer még lesz egy sokkal jobb állapotú Caprim, és a BCC (és egy kis pénz) segítségével ez az álmom 1998-ban valóra is vált. Hoztak nekem egy MKIII 2.3 V6 Ghiát, amibe nagyon beleszerettem. Ezt a kocsit nagyon megszerettem, de el kellett adnom.
Bár azóta rengeteg autóm volt, amikor megláttam Szentendrénél hogy ismét eladó, ráadásul az eladó is az volt akinek még én adtam el a kocsit, nem gondolkodtam, meg kellett vennem.
Bár az állapota 5 év alatt jelentősen romlott, én még emlékszem milyen volt amikor az enyém volt.
Most már a kocsim a meleg garázsban tölti megérdemelt pihenését és lassan, de biztosan, megkezdődik a felújítása.

Posted: Sun Nov 27, 2005 11:44 am
by gizmo
Szisztok, üdv itt! Jó olvasni hogy ismét Caprik fognak újjászületni! :D

Posted: Mon Nov 28, 2005 4:14 pm
by Dartonit
Sziasztok!

Én még nagyon új vagyok a Capri-sok táborában, ugyanis csak most hétvégén sikerült hozzájutnom egy remek állapotú MKIII-ashoz 2.0-ás motorral.
Ezelőtt még sosem vezettem, de már az első percben beleszerettem. Igazi nyomatékgyár, és a hangja! Mondjuk a hengersoronkénti nyitott 50-es rendszer már mindent elmond!

Ja igen, nemrég jutott tudomásomra, hogy van egy 3.0-ás, karbis Capri motor eladó. Kb. 30000 Ft Szerintetek érdemes megvenni? A srác azt mondja angol eredetű, és full gyári. Gyártottak ilyet egyáltalán? Mert én eddig azt hittem, hogy a 2.8i a csúcsverzió.

Posted: Mon Nov 28, 2005 4:18 pm
by Dartonit
Aprópó!

Most veszem észre milyen bunkó voltam!
Háfra Tamás a bÖcsületes nevem, és azt hiszem A DÖGnek sikerült belőlem igazi caprib*zit csinálni! :D

Posted: Mon Nov 28, 2005 4:29 pm
by Süni
Dartonit wrote:Sziasztok!

Én még nagyon új vagyok a Capri-sok táborában, ugyanis csak most hétvégén sikerült hozzájutnom egy remek állapotú MKIII-ashoz 2.0-ás motorral.
Ezelőtt még sosem vezettem, de már az első percben beleszerettem. Igazi nyomatékgyár, és a hangja! Mondjuk a hengersoronkénti nyitott 50-es rendszer már mindent elmond!

Ja igen, nemrég jutott tudomásomra, hogy van egy 3.0-ás, karbis Capri motor eladó. Kb. 30000 Ft Szerintetek érdemes megvenni? A srác azt mondja angol eredetű, és full gyári. Gyártottak ilyet egyáltalán? Mert én eddig azt hittem, hogy a 2.8i a csúcsverzió.
Asszem MK1-2 ből volt 3.0, sőt az mk1-ből még 3.1 is ! Meg MK1-ből vmi Perana néven volt V8-as is !

Posted: Mon Nov 28, 2005 4:31 pm
by Gabooca
Üdv itt. Tudsz képeket küldeni az új szerzeményről.

Posted: Mon Nov 28, 2005 4:39 pm
by CAPRI-3
létezett 3.0, a 2.8i elődje, mint akkori csúcsmodell.
a motor nem elég az átépítéshez, a váltó is más és a diffi sem lesz hálás, ha 3.44 marad ahhoz a motorhoz.

üdv itt, ha egyéb infó kell, akkor azt a különböző topikokban folyt.köv.

Posted: Mon Nov 28, 2005 6:51 pm
by Dartonit
Aha, valószínű az MKI-eshez tartozhatott, mert "mindössze" 138 Le-s.

Szóval a blokk nem kompatibilis? Kár. :cry:
Egész jó áron van.

Na mindegy, majd szerzek vmi mást, ERŐSEBBET és NAGYOBBAT! :twisted:

Képeket pedig minél előbb próbálok feltenni, mihelyt fel tudom rakni a gépre.

Egyenlőre is kösz srácok az infót!

I'll back! :twisted:

Posted: Tue Dec 13, 2005 3:18 pm
by Dartonit
Sziasztok!

Kicsit megkésve, de itt vannak az ígért képek.

Image
Image
Image
Image
Image

Imádom!!! :D

Posted: Tue Dec 13, 2005 6:24 pm
by terror
Üdvözlök mindenkit!
Én vagyok a 123.
Itt terror néven jegyzem magam (anno a BCC-ben (Budai Capri Club) ragasztották rám, s bár nem örültem neki, futótűz ként elterjedt).
A nevem Czirkos János Szilveszter, 38 éves vagyok, Budapest és Pécs között élem zaklatott életem.
Több mint 20 esztendeje foglalkozom veterán járművekkel, különösen Ford modellekkel: Capri, Taunus, stb...
Bejártam és belaktam szinte egész Európát és közben a veteránautózásra nemzetközi rálátást szereztem.
Pillanatnyilag is rendelkezem néhány járművel, de ami a számotokra is érdekes lehet az az "OSI 20m TS 2.3 V6" 1968-ból, amelyet sokan, akik ismerik, egyszerűen csak az "ős"Capri-nak neveznek. Ez az autó lassan 8-9 éve már hivatalosan is az enyém.

Posted: Tue Dec 13, 2005 6:51 pm
by gigford
Hi!

Tudnal kepet linkelni errol az os Caprirol? Sosem hallottam meg errol,kivancsi vagyok.thx

Posted: Tue Dec 13, 2005 7:37 pm
by Nitrobuster
Nem is tudtam, hogy van köze az OSI-nak a caprihoz. ( úgy tudom talán tau az alapja).

Image

Posted: Tue Dec 13, 2005 8:30 pm
by CAPRI-3
taunus váz valóban, Officiale Stampagge Industriale (ez közel sem biztos, hogy helyesen van írva) ebből jön az O.S.I. egy olasz cég, akik a kasznit építették.
caprihoz annyi köze van, mint a Consul Caprinak, előfutár, igényfelmérés.