Page 9 of 35

Posted: Sat Nov 04, 2006 10:55 am
by Tibi
Megnéztük. Motor tiszta, nem frissen takarítva, egyenletesen jár, nem füstöl. Pöccre indul, kb 1300ra felpörög indítás után aztán szépen lassan visszaesik kb 950-re és marad is. Fordulatot szépen vette. Kaszni itt - ott hibás, fékek a csomagtartóban, menni nem tudtunk vele. ( Eladta a 16"-os alukat és a 15"-ös lemez mögé nem fértek be a nyergek.) Ott tartunk , hogy kb 200ért váltó nélkül adná ide. Itt a hirdetés szerinti leírás :

"ABS blokkolásgátló, állítható kormány, alufelni, automata
váltó, belülről állítható tükrök, elektromos ablakemelő,
elektromos tükrök, fedélzeti számítógép, fordulatszámmérő,
katalizátor, klíma manuális, ködlámpa, központi zár,
légzsák x2, metálfény, napfénytető, plüss kárpit,
rádiós magnó, szervokormány, színezett üveg, téli kerékgarnitúra,
tempomat, tetőablak"

:smt017 :smt017 :smt017 :smt017

Posted: Sat Nov 04, 2006 12:14 pm
by gizmo
Szia!

Szerintem jól hangzik, de én laikus vagyok mondjuk 8)

Posted: Sat Nov 04, 2006 12:40 pm
by Tibi
gizmo wrote:Szia!

Szerintem jól hangzik, de én laikus vagyok mondjuk 8)
Egyébként ez az amit mondtam neked. Közben összeáll a fejemben a dolog: saját lábon kellene elhoznom, a váltóra meg kauciót hagyok ott. Mert trélerezni megint plusz zs :( főleg, hogy nem egyből a szétkapó helyre kerül, tehát mindenképpen lábra kell állítani így vagy úgy.
Szóval várok egy- két vélemyényt még hátha van jó / jobb ötlet. Főleg aki már tapasztalattal rendelkezik. ;)

Posted: Sat Nov 04, 2006 4:37 pm
by CAPRI-3
bogyo28 wrote:
álltalában igazad szokott lenni, de most mégsem :lol: mivel ugye nem béka scorpioról beszélünk, ezért a tárcsák felejtősek erröl az autoról, mivel 5 lukas a kerék, nem 4x108. Ezért én csak a nyergekről beszéltem, ami felhsználható, persze más tárcsákkal. Bár hátra felesleges lenne szerintem a hűtött tárcsa...
jaaaa??
értem már :D

Posted: Sun Nov 05, 2006 7:15 pm
by Tibi
Halihó !
Olvastam valahol csak nem találom, hogy kell valami "speed sensor" a kézi váltóhoz. Ez mi, hogy, merre ? Honnan lehet kitermelni? Ez benne van az aut. váltóban, vagy kábelen lóg, csak mert váltó nélkül jön a motyó és nem akarom már itt megszívni ! Homályosítsatok fel !
köszi

Posted: Sun Nov 05, 2006 7:31 pm
by CAPRI-3
MT75-ös váltón van ugyanúgy. ha azzal rakod össze, akkor nem lesz sok gondod a mókolással, ha nem akkor másképp kel megoldjad, de bogyóék ebben is otthon vannak már, ne aggódj.
egyébként az elektronikának segít be, érzékelő a váltó oldalában.

Posted: Sun Nov 05, 2006 7:39 pm
by Tibi
CAPRI-3 wrote:MT75-ös váltón van ugyanúgy. ha azzal rakod össze, akkor nem lesz sok gondod a mókolással, ha nem akkor másképp kel megoldjad, de bogyóék ebben is otthon vannak már, ne aggódj.
egyébként az elektronikának segít be, érzékelő a váltó oldalában.
Oks, köszi azt nem tudtam , hogy abban van.
Type 9 megy rá, az van kéznél ezért kérdeztem mert úgy tudom, hogy annál nincsenek ilyen dolgok. De mivel kint sok fut ezzel a váltóval ezért nem hiszem, hogy lesz gond ( olyan nagy :):) )

Posted: Sun Nov 05, 2006 10:58 pm
by driver
Nem fogja birni egy hétnél tovább!

Posted: Sun Nov 05, 2006 11:03 pm
by Tibi
driver wrote:Nem fogja birni egy hétnél tovább!
Ami azt illeti olvastam, hogy nem ez a legjobb választás, de most ez, aztán majd lépünk tovább. Nem ez a fő gond , idáig még nem jutottam el :)
A tieddel miujs? Sikerült beszerezni a komputert? Hogy haladsz vele?

Posted: Sun Nov 05, 2006 11:25 pm
by driver
Köszi a kérdésed, végre beindult szinte kész. Tokajra már avval megyek. :D :D

Posted: Sun Nov 05, 2006 11:28 pm
by CAPRI-3
Tibi wrote:
driver wrote:Nem fogja birni egy hétnél tovább!
Ami azt illeti olvastam, hogy nem ez a legjobb választás, de most ez, aztán majd lépünk tovább. Nem ez a fő gond , idáig még nem jutottam el :)
A tieddel miujs? Sikerült beszerezni a komputert? Hogy haladsz vele?
hát ha megéri neked tönkretenni egy váltót emiatt, akkor hajrá, utána lesz egy váltód kuka és alakíthatod át a dolgokat az MT75-höz. kardán, tartóbak, kulissza, alagút, és ott az akkor már használható speedsensor.
miért nem eccerűbb a jobb megoldást megcsinálni eleve?

Posted: Sun Nov 05, 2006 11:33 pm
by Tibi
Gratula Driver , Tokajban meglesem !!!
Capri-3 : az a helyzet,h nem a rombolás a cél, csak annyira messze van még, h bármi lehet. Most mondhatnám, hogy majd vigyázni fogok rá meg nem nyomok kövéret. De úgyis fogok ;) Azért köszi a jótanácsokat, tippeket, nem lesz itt fejjel falnak rohanás :)

Posted: Mon Nov 06, 2006 12:10 am
by Bogyo28
egyenlőre az a tapasztalat (ami még nem sok) hogy VSS szenzor nélkül is vígan elmegy az autó. Type 5 jobb választás akkor ha nem akar az ember mókolni a váltóval , igaz az csak 4 sebességes, de bírja. Tibi szerintem alkudozz még, egy papir nélküli autó üzemképtelenül nem ér ennyit szerintem. És lehet magyarázkodni, de a lényeg hogy most pillanatnyilag üzemképtelen az auto....

Posted: Mon Nov 06, 2006 12:12 am
by gizmo
driver wrote:Nem fogja birni egy hétnél tovább!
Üdv!

Ennyire gyenge lenne a TYPE9-es váltó? Hiszen a 2.8i-k is ezzel voltak, az pedig már 160Le volt gyárilag, a Cossie motor meg mondjuk 190Le kb. Ezt a +30Le-t már nem bírja a szerkezet? Nem egy nagyságrendi változás azért...

Gratula a tiedhez, gondolom most örülsz ám neki 8) :burn:

Posted: Mon Nov 06, 2006 12:36 am
by CAPRI-3
gizmo wrote:
driver wrote:Nem fogja birni egy hétnél tovább!
Üdv!

Ennyire gyenge lenne a TYPE9-es váltó? Hiszen a 2.8i-k is ezzel voltak, az pedig már 160Le volt gyárilag, a Cossie motor meg mondjuk 190Le kb. Ezt a +30Le-t már nem bírja a szerkezet? Nem egy nagyságrendi változás azért...

Gratula a tiedhez, gondolom most örülsz ám neki 8) :burn:
a 2.8i is meg tudja enni a T9-et, csak lassabban :)
a 24v pedig 195-204 lóerő.. és bő 280Nm, 20-30% növekedés neked nem nagyságrendi? azt a váltót a V motorokhoz tervezték, 90-114 lóerőhöz, a 160 is sok ahhoz képest. a 200 meg a kétszerese. nem ahhoz méretezték, nem bírja.