
Üvegszálas elemek
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: Üvegszálas elemek
ha emberi ára lesz valószínüleg engem is érdekel mert elég fostos már az enyém is... 

FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Üvegszálas elemek
Level úrtól érdeklődnék, hogy honnan tervezi beszerezni a kittet? Jól látom, hogy ezeket az elemeket a gyáriakra mókolják rá? Ez vajon jó megoldás? Nem rohad alá az elem? Tetszenek ez a szép diszkrét gyári szélesítések. Az mkII x-pack is király, de az kicsit durva nekem.levelboss wrote:Namármost kicsit bekavartatok, pedig nagyon régóta nézegetem ezeket a Capri szélesítéseket.
Tegyük tisztába a dolgokat!
MK3 3.0S, vagy RS:
Egyébként látszik, nem gagyiság, 3 karbit akasztottak az Essexre.
MK3 turbo:
MK2 3.0 X-Pack:
Ezeken pedig már más a felni, de annyira szépek:
3.0 RS:
Turbó:
Alapvetően szerintem a legsokkolóbb összképet az MK2 adja azzal a bőrtetővel, de az MK3 szebb. Főleg fehérben valahogy nagyon nagyon szép, sokkal szebb, mint sötét színekben.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Üvegszálas elemek
Csáó!Blant wrote:Level úrtól érdeklődnék, hogy honnan tervezi beszerezni a kittet? Jól látom, hogy ezeket az elemeket a gyáriakra mókolják rá? Ez vajon jó megoldás? Nem rohad alá az elem? Tetszenek ez a szép diszkrét gyári szélesítések. Az mkII x-pack is király, de az kicsit durva nekem.levelboss wrote:Namármost kicsit bekavartatok, pedig nagyon régóta nézegetem ezeket a Capri szélesítéseket.
Tegyük tisztába a dolgokat!
MK3 3.0S, vagy RS:
Egyébként látszik, nem gagyiság, 3 karbit akasztottak az Essexre.
MK3 turbo:
MK2 3.0 X-Pack:
Ezeken pedig már más a felni, de annyira szépek:
3.0 RS:
Turbó:
Alapvetően szerintem a legsokkolóbb összképet az MK2 adja azzal a bőrtetővel, de az MK3 szebb. Főleg fehérben valahogy nagyon nagyon szép, sokkal szebb, mint sötét színekben.
Hát már lemondtam a beszerzésükről, mert megdobta volna a felújításra szánt összeget és sok macerával is járt volna.
Egyébként, ahogy kiderült, a Fibresport, aki gyártotta, már nem működik, habár a neten még fönt vannak. Van még másik angol cég, ami úgy tűnik, h foglalkozik vele, de nem tudom, mennyire aktuális, ez a http://www.tickover.co.uk/fibreglass.htm" onclick="window.open(this.href);return false; .
Az oldcars/motomobil oldalon is van elérhető ugyanilyen cucc jó drágán, viszont ahogy egy fórumon láttam, az nagyon méretpontatlan, és szanaszéjjel kell vágni, hogy az első sárvédőre fölmenjen.
Egyébként van (volt) olyan, ami komplett első sárvédő, meg olyan, amit a fémre kell rátenni.
Úgyhogy nehéz ügy. Nagyon szép, de én nem vállaltam be.
Egyébként készül az autóm, már a fényezőnél van, csak lusta voltam feltölteni a fórumra...
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Üvegszálas elemek
Köszi az infókat, és ne legyél lusta :)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.