Page 9 of 12

Posted: Sat Dec 10, 2005 1:14 am
by Nitrobuster
Gizmo már nyár óta használ ilyet.
Valami tapasztalat kedves Gergő :?:

Posted: Sat Dec 10, 2005 1:16 am
by CAPRI-3
gizmo superflexet vett, ez deflex... vmivel olcsóbb.

asszem írta is pár oldallal ezelőtt, hogy jobb.

Posted: Sat Dec 10, 2005 11:00 am
by Peti
CAPRI-3 wrote:na most megint lehet félreérteni amit vagy ahogy írok, de ha vettétek volna a fáradtságot és megnéztétek volna a linket amit adtam, akkor nem is kéne kérdezni. 8)
neeem, ennyire olcsó azért nem lehetne, hogy te először gondoltad.
a CAP1 a lengőkar stabszilentje elől, a CAP2 pedig a lengőkar belső szilentje, nekünk csak ezek kellettek.
ott van a deflex oldalán a többi szilent is, árakkal.
de sztem még így is nagyon jó árban vannak, a legolcsóbb tuning.

itthon is meg lehet venni a tömböt és esztergáltatni, etc etc de mik a méretek? nos? :)
gyárit utánozni sztem nem jó, nem biztos, hogy jó PU-ból is ugyanaz.

mindegy, ha okosak vagytok, megvárjátok ezekkel mi a tapasztalat.
Én már semmit nem fogok félreérteni amit írsz Brada! :)
Igen, lusta voltam utánanézni, de én is kiváncsi lennék a tapasztalatokra!

Posted: Sat Dec 10, 2005 1:17 pm
by gizmo
Nitrobuster wrote:Gizmo már nyár óta használ ilyet.
Valami tapasztalat kedves Gergő :?:
jó ÚT-on nekem nagyon bejön, sokkal stabilabb, keményebb, tisztább érzés :D hozzátenném hogy nyáron került új első rugó, 4új gátló a Capri alá, így együtt nagyon jók. Bocsi mindenkitől hogy ha lassan reagálok, elköltöztem, és nincs net (még) az új telephelyemen :?

Posted: Tue Dec 13, 2005 12:42 am
by Bogyo28
CAPRI-3 wrote:na most megint lehet félreérteni amit vagy ahogy írok, de ha vettétek volna a fáradtságot és megnéztétek volna a linket amit adtam, akkor nem is kéne kérdezni. 8)
neeem, ennyire olcsó azért nem lehetne, hogy te először gondoltad.
a CAP1 a lengőkar stabszilentje elől, a CAP2 pedig a lengőkar belső szilentje, nekünk csak ezek kellettek.
ott van a deflex oldalán a többi szilent is, árakkal.
de sztem még így is nagyon jó árban vannak, a legolcsóbb tuning.

itthon is meg lehet venni a tömböt és esztergáltatni, etc etc de mik a méretek? nos? :)
gyárit utánozni sztem nem jó, nem biztos, hogy jó PU-ból is ugyanaz.

mindegy, ha okosak vagytok, megvárjátok ezekkel mi a tapasztalat.
Dehogyis, megvárjuk hogy neked megjöjjön, jól megmérjük és gyártatunk itthon, hogy ne kelljen postázgatni. Aztán ha megvan kapsz egy szettet grátiszba a méretekért, és mindenki boldog lesz :lol:

Na?

Posted: Mon Jan 23, 2006 6:21 pm
by CAPRI-3
megjött, végülis már rég.
nemsokára betesszük az egyik kocsiba és mesélünk.

közben veszegetem a cuccokat a kitámasztáshoz, én már csak azzal szeretném összerakni.

Posted: Mon Jan 23, 2006 9:21 pm
by Bogyo28
CAPRI-3 wrote:megjött, végülis már rég.
nemsokára betesszük az egyik kocsiba és mesélünk.

közben veszegetem a cuccokat a kitámasztáshoz, én már csak azzal szeretném összerakni.
melyik fajta kitámasztáshoz és milyen cuccoat ha lehet kérdezni?

Posted: Mon Jan 23, 2006 9:40 pm
by CAPRI-3
hátulról, hegesztett lengőkarral (stage 1)
haverom hozza a G szemet hozzá vmelyik nap, aztán esztergályos a rúdhoz és hegesztő a lengőkarhoz, majd összerakás.
persze a kasznin is kell majd hegeszteni, de azzal megbírkózom már :)

Posted: Thu Feb 02, 2006 11:33 pm
by CAPRI-3
megjött a G szem, hát srácok ez nagyon durva.
mondjuk nem apróztam el, a 16-os menetű (és furatu) egységet választottam, ennek netto 4500Ft darabja...
már "csak" össze kell méretezni, esztergályos és hegesztések.

Posted: Tue Feb 07, 2006 6:53 pm
by CAPRI-3
csak hogy éledjen a topik, állapotjelentés.
ma megvettem a Fabory-ban a koronás és a kontra anyákat, ezután elmenten az acélkereskedésbe és megvettem a speckó anyagokat a rúdhoz és a gyűrűhöz.
beadtam az esztergáshoz, közben a hátsó tárcsák szabályzása és az első tárcsák átalakítása a capri agyhoz el is készűlt, nemsokára rakom is össze.

Posted: Mon Feb 13, 2006 6:40 pm
by CAPRI-3
na eljött a nagy pillanat, készen vannak a cuccok, hétvégére az egyik autó alatt össze is rakjuk.
a folyamatot és az eredményt majd dokumentáljuk.
a kész cuccokról már van kép, driver remélem hamarosan felrakja őket.
addig is ha vkit érdekel, árak a következőképpen alakulnak:
anyag 24.000Ft ebben az összes rúd, csavar és gyűrű benne foglaltatik, de nektek kell megoldani a konzolt és a lengőkar hegesztését. (CO-val hegeszthető, semmi extra)
másik verzió, 36.000Ft, ebben mi vállaljuk a szerelést.
az anyagok nagyon komolyak, C45 25-ös köracélból vannak a rudak, ST52 ötvözetből a gyűrűk a hegeszthetőség érdekében.

Posted: Tue Feb 14, 2006 11:24 am
by driver

Posted: Tue Feb 14, 2006 11:42 am
by Bogyo28
:shock: szép a szönyeg, vagy nem azt kell nézni? :shock: :D :D :D

Posted: Tue Feb 14, 2006 11:50 am
by Süni
Amire ki van támasztva az alsó képen, az megy majd a szilent helyére ?
(Már láttam ilyet külföldi honlapokon is, ez mire jó ? -egy laikus)

Posted: Tue Feb 14, 2006 12:06 pm
by driver
Nem az also persely az pont oda lessz hegesztve ahol most látod, mert a bba megy bele a gyári stabrud.
Ja a szőnyeg pedig elado gyári cossié :lol: